poeh, ik heb vanmiddag een lichtpositieve test gehad, en na mijn miskraam (4,5 week, afgelopen mei) vind ik het nu dus doooodeng... ben zoooo bang dat het weer mis zal gaan... maar goed, niet aan denken, en morgenochtend nog maar eens kijken of de streep niet ineens weg is (hoezo onzeker, haha). en dan zie ik wel weer.
Bedankt voor jullie reacties, ik vroeg me al af of ik de enige was die zich hierom zo drukt maakt. Maar inderdaad eerst wil je zwanger worden, dan maak je je druk om een positieve test, dan je eerste echo enz enz enz.. we zijn dus nog lang niet uit de zorgen. Kijk elke keer op mijn testen of de streepjes er nog wel staan, ik vind het allemaal zo ongeloofelijk. Die van clearbleu zei zwanger maar dat is inmiddels weg... zou er zowat nog een doen.. 15 augustus mag ik naar de gyneacoloog, dus erg spannend, die tijd is niet vooruit te branden.
hey meiden, Ik heb 7 augustus de termijnecho gepland staan. Heel spannend, hoop dat het allemaal redelijk overeenkomt met de telling. De vorige zwangerschap was er al direct 3 weken achterstand, dus dat was meteen al niet goed. Ik krijg steeds meer last van misselijkheid, opboeren maar gelukkig nog niet overgegeven. Maar wat nog niet is kan nog komen haha. Veel succes dames en houden elkaar op de hoogte.