al 3 a 4 dagen een hele vieze smaak heb vaak als sympthoom gezien een "metaalsmaak" weet niet of dat het is maar kan best. ik poets me tanden extra veel om dit weg te krijgen, ik eet kauwgom in overvloed, eten smaakt niet meer lekker, peuk smaakt me niet meer. (kga stoppen! ben al aan t minderen maar is allemaal niet makkelijk) dit kan ik toch wel meereknen als sympthoom? heb weleens vaker een vies smaakje gehad maar dat dit zooolang aanhoud. 1dng is wel mooi de peuken minderen en minderen hier!
Aahj vervelend joh! Geen opgezette lymfen? Pijn in je keel? Want als het geen symptoom is betretf een zwangerschap kan het wel van een keelonsteking ook zijn. Zodoende. Hoop uiteraard dat het een zwangerschaps symptoom is voor je
stella wanneer is je NOD? Want misschien kun je een testje doen? Dan heb je wel in ieder geval zekerheid
he meis! nee ik heb echt geen keelpijn!! maar als ik ga voelen of ik opgezette klieren heb..hm w8 even! nee ook niet! jaa laatst wel rechts een beetje! maar niet echt opgezet. ik hoop het ook!
Hee nou mn nod al slaaaaaa je me dood, heb werkelijk g1 idee dus ik zou kunnen testen of miss wel niet. is gewoon een verrassing, maar wel een verrassing die van mij part weg mag blijven! trouwens meiden..gister avond net boven me navel een steek..heb t weleens eerder gehad maar ik zet dit hier neer omdat gisteren die steek heeel lang en pijnlijk aanbleef en tintelen .. echt eerst een steek of je keihard iets dr in krijg en daarna iemand met een naald dr op los hamert
17 sept was 1ste dag van me laatste menstruatie..kan ik dan nu al testen?? en ja met zulke cyclussen als ik heb weet je nooit waneer het goed is om te testen. pff jij trouwens gefeliciteerd
Nee dat is wel een beetje vroeg dan...zou nog even wachten. Bedankt voor de felicitatie. Vanmiddag getest dus allemaal nog heel erg onwerkelijk ! Succes meid......hoop dat het raak is voor je
ja dat snap ik dat het nog onwerkelijk is haha, maar lekker van genieten enz . echt super! hoop dat ik ook zulk geluk mag hebben deze ronde! bedankt
ik zag toevallig dat je allemaal verschillende berichten plaatst over symptomen. misschien moet je proberen jezelf niet zo gek te maken? ik wil niet l*llig doen hoor. maar de telleurstelling is anders zo enorm groot als je overal symptomen in ziet. desalnietemin gun ik het je van harte hoor en hoop ik voor je dat je gewoon zwanger bent
heb dit berichtje INDD ook bij sympthomen gezet + kheb INDD ook berichtje gezet over die hartkloppingen. maar iets datk nog NOOIT gehad heb zoals dit wil ik hier graag neerzetten om te zien of het miss een sympthoom is of iets dergelijks, iig of er iemand is die zich hierin herkent. en zal zeker niet teleurgesteld wezen als ik toch ongi word we zijn immers nog maar in ronde 3 , tuurlijk iedere maand is wel teleurstellend als je toch ongi word maar ik maak me nu nog niet druk,dit is gwn meer uit nieuwschierigheid en deze site is gwn hartstikkeverlsavend en ben blij dat ie er is! maar iig bedankt!!