Hallo dames! Via deze weg zou ik heel graag reacties willen van de ladies die langer dan een jaar hebben moeten klussen om zwanger te worden. In Augustus vorig jaar (1 jaar en 2 maanden geleden dus) besloten mijn vriend en ik dat ik de pil niet meer nodig had () maar nu, zoveel maanden en een stuk of 4 schijnzwangerschappen later, nog steeds geen succes. Ik denk dat het mij heel goed zou doen om te horen dat er dames zijn die na een dik jaar klussen gewoon via de natuurlijke manier zwanger zijn geworden. Dus geen IVF of dat soort dingen. (Niet neerbuigend bedoeld hoor! Maar ik wil gewoon weten of het nog steeds mogelijk is, zonder dat.)
Hoi Hoi, ikzelf ben nu in de 7e maand, maar mijn allerbeste vriendin werd in de 12e maand spontaan zwanger. Ze was er helemaal niet meer zo mee bezig en testte met 6 weken pas positief. Het blijft iets ongrijpbaars. Succes, hopelijk is het snel raak!
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik er niet meer zo mee bezig was haha! [-o< Maar bedankt voor je reactie!
Denk het niet hoor... Had al een beetje roze... En de afgelopen 3 keer ging het precies net zo... Eerst roze... dan een dag NIKS en dan ongi. Maar we gaan netjes de volgende ronde in, met FRISSE moed!
Regelmatig is er geen reden hoor dat iemand niet na een jaar zwanger is. Maar je kunt een doorverwijzing vragen voor een gyn bij je huisarts als je je zorgen maakt? Wij zijn nu bijna een jaar bezig. En nog geen geluk gehad, we weten al wel dat het kan door een miskraam.
wij waren al 2 jaar bezig,2006 en 2007 een mk gehad afgelopen maart naar de gyn gegaan heeft mijn hele cyclus gevolgd,om de dag naar het ziekenhuis met inwendige echo alles gevolgd,was niks aan de hand mijn man nagekeken ook alles goed,dus maar weer proberen ik had er genoeg van ,wordt ook een dagje ouder had alle baby spullen op marktplaats gezet en het hoofdstuk afgesloten toen was ik zomaar overtijd had het niet eens in de gaten test gedaan en ja hoor twee streepjes,heb een paar dagen later nog een test gedaan,even voor de zekerheid
meid bij clubs lijst langer dan een jaar bezig zitten meerdere meiden die na een jaar of zelfs veel langer niet zwanger zijn kom gerust eens daar mee kletsen mischien kun je daar het 1 en ander kwijt
Dank je wel voor de tip Ik zal zeker eens kijken, maar ik wil eigenlijk juist mensen horen die wel zwanger zijn geworden na één/twee jaar...
Moi na 15 mnd helaas een mk daarna ook weer een jaar erover gedaan weer zwanger maar helaas weer een mk nu zijn we alweer een jaar bezig alleen nu wel in de mmm
@mama1980: Bij de 13e ronde, oke... Het is dus niet onmogelijk, thanks @xgabyx: Heel veel succes en sterkte, ik weet hoe je je voelt...
Ja ik ook... Zovan, wat heeft het nog voor zin, het lukt toch niet... Maar dan lees ik dat sommige er zelfs wel 2 jaar over gedaan hebben om gewoon natuurlijk zwanger te worden en dat geeft me toch wel weer moed... Er HOEFT niks aan de hand te zijn.
precies ik heb af en toe ook het gevoel van heb er geen zin meer in enz! en idd er zitten er bij die er nog veel langer over hebben gedaan ! maar ik slik nu clomid voor een goede eisprong en bij me mannetje was alles okey dus het is gewoon nog steeds gedult op brengen
Sinds wanneer slik je dat..? Heb je dat van de huisarts gekregen..? En je kerel heeft zich dus laten onderzoeken, moedig hoor... Ik wil daar nog niet aan, lijkt zo definitief, dat je je dus officieel 'zorgen maakt' haha.