Hoe houden jullie het klussen leuk?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debke83, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    haha wat leuk om allemaal te lezen:)
    ga toch maar eens kijken voor dat spel denk ik!
    knuffelen en romantische dingen is nix voor mijn man haha dus dat heeft weinig zin haha
    Wil het ook gewoon leuk houden en niet zo moeten maar op een of andere manier blijf je er toch mee bezig....omdat je zo graag een kindje wilt!

Liefs Deb

2. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,
    Ik heb ook al een tijdje het spel in huis en ik kan vertellen....Fantastisch. :D :D :D

3. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hoi,
    ik zou nog even laten weten hoe 't spel bevallen is: erg leuk! Grappig om na een relatie van 10 jaar toch nog nieuwe dingen over elkaar te ontdekken en leuk om elkaar een beetje te kunnen plagen, alleen het uitspelen is lastig :oops: !
    Bedankt voor de tip! :D

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    wat voor opdrachten zitten er zoals in het spel? en hoe duur is het?

5. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Je kunt het spel bestellen bij bol.com en dan ben je incl. verzendkosten geloof ik tussen de 35 en 40 euro kwijt.
    Je speelt op een spelbord en afhankelijk van op welk vakje je terecht komt krijg je een vraag of een opdracht. Er zijn algemene vragen in 2 categorieën, makkelijk en moeilijk. Er zijn daarnaast ook intieme vragen, die jij bijv. aan je partner stelt en waarvan jij moet beoordelen of het antwoord goed is, bijv. wat vond ik van onze eerste zoen? En dan zijn er nog doe-opdrachten in drie categorieën, oplopend van teder naar vurig. Je kunt daarbij denken aan flirten t/m het uitproberen van een bepaald standje.
    Wij hebben het pas twee keer gespeeld, dus nog lang niet alle vragen zijn voorbij gekomen. Wij vonden het in ieder geval erg leuk om te doen ;)

Deel Deze Pagina