Ik ga ronde 7 in na vorige maand vervroegde miskraam. Dus duurt denk ik weer ff voordat ik weer zwanger raak pfff. Jullie zijn in juni begonnen?
Hoi, Ja juni begonnen. Ik heb vorige ronde een vmk gehad en deze ronde kwam mijn menstruatie op dag 32 dus niet heel laat. Ik heb veel last van angst, of het ooit wel gebeurd etc
Hoi, Ook wij zijn sinds juni bezig voor een tweede kindje. Vorige maanden kon ik er goed mee omgaan als ik ongesteld werd. Laatste keer was ik zo verdrietig! Waar dat toch ineens vandaan kwam.... Maar dat zie dan ook maar weer als iets positiefs. Want voor mij zegt dat nu wel dat ik er voor meer dan 100% voor wil gaan. Terwijl ik daar voor onbewust nog twijfelde denk ik. Probeer het maar positief te zien, anders word je er gek van. En daar schiet je helemaal niks mee op.
Ik wordt er zo moe van..ik was deze maand ook megaverdrietig. En bij iedereen om me heen is het binnen drie maanden gepiept, lijkt het wel. Wacht je met me mee deze ronde? Wanneer is jou nod?
Ik ben pas in ronde 12 (na 16 maanden) zwanger geworden. Er zijn veel vrouwen die er langer over doen, maar die hoor je niet.. Houd hoop!! Succes!
Heee!! Ik ben eind april begonnen en zit nu al in ronde 7..heb vrij korte cyclussen gehad. Sinds twee maanden is cyclus van slag...24 n 29 dagen tov om n om 25 &26 dagen tot die tijd. Mijn nod weet ik nu dus nie precies maar ligt tussen 23en 28oktober. En de jouwe? Ik ben ook altijd teleurgesteld..nu xijn ook nog twee collega's zwanger waarvan eentje na n maand al raak.en nu ook een vriendin in verwachting maar die was lang bezig.. Ik wacht met je mee!
Marytje: dankje voor je lieve bericht. Het is fijn om te weten dat het ook na langer wachten raak kan zijn. Kimroy: mijn nod is geweest (zie mijn net geplaatste bericht: menstruatie zet niet door mnd na vmk) Nu weer 13november ongeveer... Wachten we gezellig samen
Vervelend he, dat wachten.... Wij zitten nu in ronde 7. Mijn NOD is de 27e. Dus ook ik zit op een wachtbankje .. Ooit lukt het ook bij ons
Hier ook ronde 6! Sinds maart bezig, in het begin heel relaxed mee omgegaan (zeker vergeleken met de vorige keer zwanger worden) maar begin nu wel ongeduldig te worden.. In mijn omgeving ook zwangeren, in eerste ronde raak. Gun het ze van harte maar het voelt niet helemaal lekker. Wel gisteren m'n eisprong gevonden dus duimen maar.
Hee xElles, onze cyclussen lijken op elkaar, ook vorige ronde ineens heel lang? Vervelend is dat hè...
Hier ook alweer ronde 12 en 17 maanden bezig.. Ik vraag me idd ook wel eens af wanneer het eindelijk eens zal gaan gebeuren! Al dat wachten ben ik wel een beetje beu
Bij m'n eerste was het na een jaar raak, aantal rondes weet ik niet meer, was erg onregelmatig en lange cyclussen. En tussendoor nog een miskraam gehad. Ga nu ook maar weer uit van een jaar maar hoop stiekem eerder natuurlijk!
Zitten jullie al op het wachtbankje meiden? Ik heb vrijdag positieve ovutest gehad, die avond en vandaag geklust, dan zijn we wel op tijd toch? En dan weer het lange wachten..
Hier vandaag de 6de teleurstelling Op naar ronde 7 dus. Amai mijn geduld wordt nogal op de proef gesteld. En elke maand weer opnieuw diezelfde wachtweek waarin ik plots vanalles voel dat misschien toch lijkt op een zwangerschap... Zijn er hier nog die echt superregelmatig zijn, vlot zwanger raakte van een 1ste kindje maar bij een 2de lang hebben moeten proberen? Ik ben bang dat de zware bevalling van mijn 1ste misschien ervoor zorgt dat het nu niet zo vlot lukt. Volgende week eens naar de gyn voor hopelijk wat duidelijkheid. 29 - 28 - 25 - 25 - 25 - 27
Hoi meiden, Ik zit nu ook in ronde 6. Zit nu op 3 dpo... dus op het wachtbankje. De ergste weken, haha. Bij de eerste was het ronde 5 raak, had verwacht dat nummer 2 sneller zou zijn omdat ik al heel lang niet meer aan de pil was. Maak me ergens zorgen dat er littekenweefsel zit ofzo...hebben jullie dat ook? Besef me ook heel goed dat een half jaar erover doen 'niks' is in vergelijking met andere meiden. Maar ik had gewoon anders verwacht.. en dan duurt het wat langer en dat is even omschakelen. Ik hoop dat we snel allemaal een positieve test hebben!
Ja klopt Maar ik had een vmk, en daarna kwam mijn cyclus niet meer op gang. Mijn HA heeft toen Provera voorgeschreven, en toen eeiiindelijk na dag cd62 werd ik ongesteld. Nu alweer op cd38..
Ja ik zit dus ook met schrik voor littekenweefsel. Donderdag ga ik eens naar de gyn die me hopelijk gerust kan stellen. Maar heb net een vreselijke menstruatieperiode achter de rug en begin me nu ook af te vragen of ik misschien endometriose heb... ben echt een doemdenker