Hoe houden jullie het vol?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MiekeH, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. logo

logo Niet meer actief

Pffff ja zo herkenbaar jullie verhaal. Probeer afleiding te zoeken en leuke dingen in te plannen.
    Luister niet te veel naar mensen die zeggen dat je er niet druk over moet maken en dat je er niet mee bezig moet zijn. Dat lukt toch niet. Wel kun je er minder mee bezig zijn door bijv te stoppen met testen (zwangerschapstest) en gewoon af te wachten. Mij heeft het veel rust gebracht, maar misschien doe je dat al. Vooral leuke dingen doen heeft bij mij ook geholpen.
    Veel succes!

2. Igone

Igone Actief lid

26 mrt 2013
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shoppen :D

Natuurlijk niet de meest mindfullness reactie, maar wel goed voor de economie

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik herken je gevoel helemaal. Iedere ronde in de week voor nod, ieder pijntje of krampje in de buik. Zou het deze keer wel raak zijn?

Wij doen er voor ons gevoel ook al alles aan. Ik slik tarwekiemolie capsules en davitamon mama compleet, gebruik ovutesten en temp erbij. We willen pre-seed ook nog gaan gebruiken.

Als de ongi komt, ben ik ook echt niet blij. Weer niet gelukt en je wilt zo graag. Met de laatste ongi zag ik het goed aankomen met mijn temp die erg gezakt was. Toen wist ik al dat het niet gelukt was, andere keren ben ik er meer verdrietig om geweest.

Ondertussen ben ik nu de rode dagen alweer door en gaan we vanaf morgen weer om de dag aan de klus! ;)

4. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Igone nu snap ik al mijn zalandobestellingen ;) shoppen helpt best. Het niet alleen zijn helpt mij heel goed, normaal ben ik daar heel goed in en vind ik het ook erg fijn. Maar vanaf donderdag lekker druk geweest en alleen snachts alleen.

Logo die mensen die zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, die snappen volgens mij niet zo goed waar ze het over hebben. Zeg dan dat we afleiding moeten zoeken. Want zwanger worden staat met stip op nr 1 op onze gedachtenlijst.

Goldfishie, slik jij tarwekiemolie altijd of alleen na je ei? Ik ga dat donderdag nog even aan de huisarts vragen. Misschien is dat ook iets voor mij, kan vast geen kwaad.

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Tarwekiemolie mag de hele cyclus door, is voor een betere doorbloeding en voor een betere kans op innesteling.

Teunisbloem mag je alleen tot je eisprong nemen heb ik hier gelezen, maar dit gebruik ik niet. Ben bang dat het de lengte van mijn cyclus in de war gaat gooien.

6. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Ik heb vandaag ook tarwekiemolie gehaald.
    baad het niet schaad het niet....

Deel Deze Pagina