Hoe houden jullie het vol?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boterbloempje87, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik ga vanaf vandaag echt offline voorlopig. Dit zeg ik elke keer maar ik moet eerst bij mezelf beginnen mijn rust in acht nemen en alles loslaten klaar is keees 😭😭😭😭😭😭

2. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Deze site si zo verslavend

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ook dat nog...Dubbel he, dat je zwanger kan worden (yes) maar dat je er vervolgens niet aan hebt en alle narigheid van die miskraam/bbz erbij hebt. Was jouw kerst ook zo crappy? Ik heb alleen maar huilend op de bank gelegen met manlief.. Kon mij even nergens toe zetten.

Gelukkig heb ik mij weer enigzins bij elkaar kunnen rapen in januari en leef ik erg toe naar mijn afspraak in het UZ Gent in maart.

Heb jij nog een positief gevoel in jouw IUI traject? Hoe staat het er bij jou voor?

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Doen wat goed voelt meis! Ik heb mijzelf ook wel eens een internet/forum verbod opgelegd van een paar weken of sprak met mezelf af maar 1 inlogmoment op de dag.

5. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik heb niet echt veel vertrouwen in mijn IUIS

Deze ronde ovitrelle geprikt zonder IUI helaas geen succes

6. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Niet veel gedaan eigenlijk wel bij familie gezeten en doen alsof er niks aan de hand is.

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel

Absoluut! Zo gaat Het hele traject wachten wachten
    Is echt rot!
    Zeker even bellen wie weet
    Succes

8. Boterbloempje87

Boterbloempje87 Actief lid

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Ik werk in de psychiatrie
    Amersfoort

Je geeft positieve energie met je woorden :)
    Mooi om te lezen dat je denkt "het heeft voor ons langer de tijd nodig, maar dus wel vertrouwen houd'. Dit geeft mij een schop onder mijn kont om het glas ook weer half vol te bekijken!
    Mijn partner gaat morgen bellen💪🏻
    Bedankt 😊

9. Boterbloempje87

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Amersfoort

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Wat jammer dat het weer niet gelukt is. Wat maakt dat jullie pas na 2,5 jaar aan iui beginnen? Lang gewacht en zelf geprobeerd? Ik hoop
    Echt dat iui jullie gaat helpen!

Succes aankomende tijd en mocht je ipv wegblijven op het forum toch willen babbelen mag je mij altijd pb-en!

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

12. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook al 2 jr en 3 mnd verder..
    Waarvan 1 jaar aan de clomid en ze willen ons zelf nog een jaar geven..
    Wij stappen per febr over naar een kliniek.. uur van ons vandaan maar is het proberen waard!

13. Boterbloempje87

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Amersfoort
    Bella28: 😱 Dat is echt absurd!! Goeie keuze lijkt mij, ben benieuwd wat ze bij de kliniek voor traject starten. Succes in feb..!
    Geeft het Z-H ook een reden waarom nog langer zelf proberen?

14. Boterbloempje87

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Amersfoort
    Frummel: ja ik geloof ook dat het ondersteunend kan zijn, niet dat het de oplossing is, maar helpend!
    Hebben ze bij jullie een oorzaak voor de miskramen gevonden? Dat lijkt me echt heel moeilijk wel zwanger worden, dus blijdschap, vervolgens elke keer een enorme teleurstelling!

15. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Ik vind het trouwens heel vreemd dat die HSG niet gelijk is gedaan en jullie zo naar huis worden gestuurd. In ons ziekenhuis is het een logische stap om na een echo en spermaonderzoek te doen. Want als jouw eileiders verstopt zitten, dan wordt je toch voor niks naar huis gestuurd? Dan kun je proberen wat je wil, maar dan wordt je (heel moeilijk) zwanger. Heel vreemd..

Ik las ergens dat je zegt 'het zijn nog maar 15 maanden', maar dat is ook heel lang hoor! Wij zijn nu ruim 2,5 jaar bezig, maar dat wil niet zeggen dat jij je niet rot mag voelen. Ik moet ook zeggen dat ik die periode waar jij nu in zit, het meest moeilijk vond. Het is nog steeds moeilijk hoor en er zijn periodes dat ik er helemaal doorheen zit. Maar op de een of andere manier ga je je er een beetje voor afsluiten na een bepaalde periode.

Heb je verder wel vertrouwen in het ziekenhuis waar je nu bent geweest? Anders kun je ook altijd voor een ander ziekenhuis kiezen, he? Je moet ergens heen gaan waar jij je serieus genomen voelt en je een goed gevoel bij hebt.

16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ja die klap elke keer is niet te doen. Dat je jouw kindje ziet zitten in je buik dat niet meer leeft en dan moet ie er ook nog uit en daarna nog herstellen. Echt vreselijk. Ze hebben in Nederland niets gebonden, daarom gaan we nu naar Belgie voor aanvullend onderzoek. Hopelijk krijgen we daar antwoorden.

17. Boterbloempje87

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Amersfoort

Bedankt voor je reactie. Nu achteraf heb ik het gevoel dat de gyn mij vooral overbezorgd vond. Ik had ovutesten gedaan,mijn temperatuur een paar maanden bijgehouden enz. Maar eigenlijk was ze daarin niet eens geïnteresseerd.
    Mijn vriend heeft vandaag 17x (geen grap) het Z-H en de afdeling + tel nummer van de gyn gebeld maar geen gehoor. Donderdag weer proberen om onze voet stijf te houden en een HSG aan te vragen. Eerst even afwachten wat daar uit komt en anders mis een ander Z-H raadplegen inderdaad.
    Bedankt voor je steunende woorden 😊

18. Boterbloempje87

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Amersfoort
    Wat naar dat je nu naar het buitenland moet uitwijken. Ik hoor wel goede verhalen over zowel België als Duitsland. Veel strekte gewenst!! Ik duim heel hard voor jullie!!

19. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    En, is het gelukt?

20. Boterbloempje87

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Amersfoort
    Nee helaas niet. De gyn wil ons best nog een keer ontvangen om ons door te verwijzen naar een psycholoog of iets wat ons zou kunnen helpen om er mee om te gaan.
    Ook wilde ze nog wel een keer een echo maken om naar mijn eitjes/blaasjes te kijken. Maar in geen elke geval wilde ze eerder een HSG maken. Het blijft bij juni en daarna nog 6mnd wachten.....

Ik weet nog niet zo goed wat ik er mee moet. Mijn eerste reactie is boos zijn en me willen afzetten, zo van 'laat maar zitten'!

Psych is ook echt niet nodig ik kan heel goed relativeren en zit zelf in het werkveld dus ja;)
    Denk gewoon echt niet dat daar ondersteuning voor mij inzit.

Bedankt voor je interesse!

Deel Deze Pagina