Tips gezocht voor huwelijk....

Discussion in 'De lounge' started by bezigbijtje, Feb 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wij hebben binnenkort een stel uit onze vriendengroep die gaat trouwen... Nou zijn wij op zoek naar (ludieke) acties voor:

- Een stukje of iets anders leuks voor de feestavond zelf.

- Een actie die we kunnen doen in/ bij hun huis...

We hebben echt even hulp nodig. We willen erg origineel uit de hoek komen, ALLES mag, hun zijn namelijk altijd het stel die met de gekste ideetjes komen wanneer andere uit de groep trouwen dus ze mogen flink terug gepakt worden ;)

Feestavond willen we ook iets origineels, niet te lang durend en wat aan slaat.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Wij hebben bij vrienden in hun huis alle lampen eruit gedraaid.
    Ze kregen met naar huis gaan een paar kaarsjes en een doosje lucifers ;) hun dachten voor de romantiek..

Ander stel: heel de achtertuin volgegooid met lege statiegeld flessen (hele fam en vriendengroep spaarde mee) het waren er echt veeeeeeel.

Ik denk nog ff verder hoor..

3. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

Apr 23, 2011
    1,414
    0
    36
    NULL
    NULL
    wij hebben bij een stel in de vriendengroep hun hele slaapkamer vol met ballonnen gepropt. En dan echt helemaal vol tot er geen ballon meer bij kon.

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Toen ik thuiskwam lag heel mijn slaapkamer vol met balonnen!!! Mijn nichtjes hadden naar heel de gastenlijst een kaart gestuurd met ballon erin.. Of ze er een lief briefje in wilden doen en een 1/5 staatslot of kraslot van een euro!! Ze zijn weggeglipt van het feest alle ballonnen opgeblazen dus wij kwamen thuis in een ballonen zee en hadden nog wat geld gewonnen ook haha ik vond het helemaal geweldig!!

5. Lun

Lun Niet meer actief

Bij buren van ons is ooit het huis te koop in de krant gezet voor een spotprijs. Iedereen kon zaterdag ochtend tussen negen en tien komen kijken.
    Of ik het zelf leuk zou vinden? Denk het niet...

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn woonkamer badkamer en slaapkamer zaten helemaal vol met ballonnen!

7. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

Feb 23, 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Bij een vriendin van mij hadden we allemaal wekkers gekocht, deze op verschillende tijden ingeschakelt en overal in huis verstopt.

De slaapkamer lag vol ballonnen

Ook hadden we bij alle kindjes in de buurt een briefje in de bus gedaan dat ze vanaf 7uur smorgens al een snoep zak mochten halen.

Verder hadden we haar hondje op marktplaats gezet met haar telefoon erbij en de opmerking: gratis op te halen voor diegene die als eerst is.....

......ze hadden niet echt geslapen... :D:p

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Bij een oom en tante van mij hadden ze de kast op de slaapkamer vol gezet met wekkers die dan steeds om de vijf minuten af gingen en de deur op slot gemaakt met hangsloten etc.
    Op een gegeven moment was mijn oom het zo zat die wou slapen dat hij een bijl heeft gepakt en de kast in heeft geslagen.. En net op dat moment ging de laatste wekker af :p

9. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

Feb 23, 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    ook leuk: de hele trap vol zetten met bekertjes water *evil laugh*

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Onze auto was helemaal ingepakt met linten en wcpapier, ons bed hetzelfde. Erg grappig ;)

Ik vind zelf geintjes als voordeuren blokkeren met zand enzo niet grappig...

11. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik vind veel van deze dingen eigenlijk helemaal niet grappig, maar dat ligt misschien aan mij. Die ballonnen met staatsloten en geld vind ik wel geinig.

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Die vind ik leuk. En met de kamer vol ballonnen ook.

Ik zelf hou echt wel van kutgeintjes, maar zou er echt niet vrolijk van worden als er wekkers afgaan of dat mensen om 7uur aan mijn deur staan ofzo..

Wij hebben trouwens een keer de auto van de buren ingepakt met afzetlint. En bij andere buren een te koop bord in de tuin gezet. :D

13. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    En als cadeau tip:

Ons bevriend bruidspaar vroeg geld (beste vrienden), en gingen op honeymoon.
    Ik heb een grote foute strandtas gekocht (wel een stevige), 2 handdoeken en een boekje over hun reisbestemming en tig zakken rijst bij de Aldi. Ben naar de bank gegaan en heb voor ruim 50,- kleingeld besteld.
    Al die rijst los in de tas gekiept en het losgeld er doorheen gedaan. Bovenop de mooie handdoeken opgerold met hun naam erop, boekje er mooi bij gelegd met flesje zonnebrand. (Rijst was dus niet te zien)
    Mooie folie eromheen en cadeau gegeven (we hebben het voor hun op de cadeau tafel gezet (die tas was niet te tillen zo zwaar,maar dat wisten hun dus toen nog niet).

Hoorde dat ze thuis wel ff werk hebben gehad aan ons cadeau haha

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Bij mijn zus hadden ze in al haar sokken een knoop gelegd en toen weer opgevouwen.

15. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

Feb 23, 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Haha, ik zou het zelf ook niet leuk vinden hoor. Maar mijn vriendin gaf altijd stoer aan dat zij het niet erg zou vinden, dus dat moet je dan ook uit testen he ;)

16. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Mijn mening ook, ik had de meeste spontaan ontvriend mocht dit me overkomen. :cool:

Vind het idee van die reistas met rijst trouwens wel erg leuk!

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Zou zeggen, doe geen stukjes, veel mensen vinden dit helemaal niet leuk.
    Zowel bruidspaar als de gasten niet.

En t huis versieren ofzo is wel leuk, maar geen gevaarlijke dingen, of 80 wekkers zetten in de huwelijksnacht, dit wordt echt niet gewaardeerd!

Misschien hun auto inpakken met toilet papier, en een grote strik eromheen ofzo?

Gewoon leuk houden.

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

Dec 9, 2012
    1,698
    0
    0
    Wij hadden ons hele huis volstaan met lege wijnflessen. We leken wel alcoholisten. Alle vensterbanken stonden vol, de trap van boven naar beneden (moesten een paadje maken om naar boven te kunnen). Zaten in alle kasten, in de wasmachine, de oven... Overal!
    Het waren er ruim 400!!

En toen naar de glasbak......

Dit cadeau stond voor ons klaar toen we terugkwamen van huwelijksreis. De dag na de bruiloft kwamen we in een opgeruimd huis thuis en waren verrast... Wisten niet dat dit ons nog te wachten stond...

19. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    Wat een verschrikkelijke dingen komen hier voorbij zeg. Ik zou echt not amused zijn als ik 's avonds thuis kwam na een lange, vermoeiende dag en ik eerst allerlei rotzooi zou moeten verwijderen voor ik lekker mijn bedje in kon duiken.

Ik zou je altijd adviseren om de verrassingen niet in hun huis te plannen. Tenzij het iets echt leuks is natuurlijk (weet ik veel, champagne, cadeautjes, whatever).

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Haha altijd grappig die verhalen :). Wat betreft een stukje doen, alleen doen als je het écht goed kan. Hier hadden de mannen van de hockey echt een leuk liedje in elkaar gedraaid, we vonden het echt helemaal geweldig! Maar die maken er ook altijd wel werk van.

Share This Page