Niet naar mijn zin op het werk!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door JongeMama2013, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Ik ben bijna 18 weken zwanger en sinds ik heb verteld dat ik zwanger ben, wordt er verteld dat ik mijn werk niet goed doe!
    Terwijl ze eerst zeiden dat het goed ging en complimentjes kreeg!

Ik kan niet slapen, omdat ik steeds denk shit ik moet de volgende dag werken en elke dag moet ik huilen, omdat ik helemaal niet meer naar mn werk wil... Ik voel me elke dag ''klote'' en heb nergens meer zin in, ook niet in mijn vrije dagen!

Zelfs als ik vrij ben, blijf ik het liefst thuis, terwijl dit voorheen helemaal niet zo was en blij was dat ik er effe tussenuit kon!

2. mvv27

mvv27 Lid

14 okt 2012
    82
    0
    0
    Ik herken het wel een beetje. Ze weten bij mij op het werk nog niet dat ik zwanger ben, maar elke dag zie ik er weer tegen op.
    Kan je dit niet bespreken met iemand? Misschien ook met je VK?
    Sterkte!

3. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Dat had ik dus ook voordat ik het ging vertellen. Ik dacht dat accepteren ze niet, maar ze vatte het heel goed op! (maar schijn bedriegt)

Ik voel me overal buitenspel gezet op het werk en het is moeilijk om dit te bespreken met mijn leidinggevende!
    Ik denk dat ik dit met mn vk kan bespreken ja, dat is misschien de beste oplossing!

4. Jomy

Jomy Niet meer actief

Wie zegt er dat je je werk niet goed doet? Je naaste collega's of leidinggevende?

Ik ben met mijn leidinggevende ook heel blij, niet dus! Een paar weken terug had ik een gesprek waar ik ook in wilde bespreken hoe ik straks wil gaan werken na mijn verlof. Ze vertelde dat ze me niet vond functioneren, waarom kon ze me niet vertellen?! En de vraag of ik wel zeker wist of ik wel terug wilde komen na mijn verlof. Dus ik zei dat ik het goed naar mijn zin heb en totaal niet aan een andere baan denk, nou ze kookte gewoon van binnen. Maar dat ze me weg wil hebben is duidelijk, en nee dat geeft geen lekker gevoel. Maar ik heb me voorgenomen zo ver mogelijk bij haar uit de buurt te blijven en me er zo weinig mogelijk van aan proberen te trekken, ze kan me toch niks maken want heb vast contract. Althans, ontslaan zal niet zo makkelijk gaan. Omdat ik vast contract heb en ze het niet kan onderbouwen... Maar 1 ding weet ik zeker, dat wijf is knettergek (meer collega's hebben problemen met haar)

Heb jij wel een vast contract of?

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben al vanaf 22weken huis i.v.m harde buiken.
    En zelfs als ik alleen al naar de die winkel ga weten ze (manager) mijn dag te verzieken...al is het maar door "raar" tegen me te doen of bot.
    Dus zie er nu al tegen op om weer te beginnen met werken,en dat is pas eind maart begin april..kun je na gaan!!!

6. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik heb het geluk dat ik een eind van mijn werk vandaan woon dus ben blij als ik dat mens straks 5 maanden niet hoef te zien :D Plak er gelijk lekker maandje vakantie achter.... En vanaf volgende maand ga ik ook wat minder werken ivm rug- en bekkenklachten, dus als ik dan een x in de baas zn tijd in de stad loop hoef ik me niet druk te maken gelukkig of ik iemand tegen kom... Vind het altijd zo knap van mensen dat ze voor jou bepalen hoeveel pijn je wel/niet hebt... :x

7. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Precies, dat is bij mij dus ook zo!
    Word er helemaal gek van! Tegen mij zei ze dus ook van wil je nog blijven werken.. Kan je dat allemaal ook wel combineren etc.

Jammer genoeg heb ik bijna elke dag contact met mijn leidinggevende, dus het is moeilijk om afstand te nemen!
    Ik heb een jaarcontract dus na mijn zwangerschapsverlof neem ik lekker vakantie en keer ik niet meer terug!!!

8. JongeMama2013

JongeMama2013 Actief lid

14 sep 2012
    271
    0
    0
    Zuid-Holland!
    Dag meen je niet!!! Dan kan je ook niet lekker uitrusten zeg, want je komt ze steeds tegen!!

Je moet lekker rustig aandoen en aan je kindje denken, dat is het belangrijkst je zit niet voor niks thuis

9. Jomy

Jomy Niet meer actief

Tja in mijn geval denk ik dat ze gewoon mensen weg willen pesten. Ze zijn ook bezig met een reorganisatie maar als je vrijwillig gaat kost t hen niks he ;) maar ik laat me niet weg pesten of onzeker maken en doe mn werk met plezier en als ik haar voorbij zie komen lach ik een x vriendelijk... Zie haar helaas ook wel dagelijks maarja

Deel Deze Pagina