Simkaart zelf knippen voor iPhone

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik kan mijn s2 mischien met iemand ruilen voor een iPhone nu heb ik gelezen dat er in een iPhone een kleinere sim gaat dan in mijn s2.
    En ook gelezen dat je deze dan zelf kan knippen.

Zijn er meiden die dit ook hebben gedaan ?
    En werkt je iPhone gewoon goed?

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik zou het niet doen!! Geprobeerd en mislukt en toen kon ik dus dagen niets! Of anders naar de winkel van je provider gaan en het daar vragen?

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Phonehouse en dergelijke doen het gewoon gratis met de tangetje.
    En dan zonder garantie dat het werkt.

Ds ik zou het zeker niet zelf doen... Maar als ik de gok zou wagen dat laten doen door iemand met een tangetje
    En hoop providers kun je gewoon een microsim aanvragen.
    Die kun je dan dezelfde of de volgende dag ophalen en dan werkt het zeker.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou het ook niet zelf doen, veel te bang dat ik 'm sloop en vervolgens een tijdje zonder telefoon door het leven moet :p
    Ik zou gewoon ff naar een telefoonwinkel gaan.. daar willen ze het vast wel voor je doen.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb de iPhone 4S maar heb de nieuwe iPhone 5 ook hier liggen maar nog geen kleiner kaartje.
    Ik durf ook niet zelf te knippen.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Namens mijn man zou ik het ook niet doen haha. Hij kocht zaterdag een iphone5 en verpeste zijn sim terwijl hij een eigen zaak heeft (-> drama). Moesten dus meteen zondag langs vodafone om een nieuw kaartje op te halen.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Je kan zelf een tangetje kopen, maar zou gewoon even langs de winkel gaan daar doen ze het gratis. Ik had zelf een oude simkaart, verlengin op verlenging op verlenging en daar konden ze zelfs in de winkel niets mee.

8. Mama van Dilara

Mama van Dilara Actief lid

10 sep 2012
    102
    0
    0
    Schiedam
    Ik heb em laten knippen bij een belhuis, Daar hadden ze er een speciaal tangetje voor.

9. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Werkt je sim kaart nog wel gewoon goed als je het bij een tel winkel laat doen ?

10. Bri

Bri Niet meer actief

Zelf knippen of laten knippen: nooit garantie dat het goed blijft werken.
    Ik heb gewoon van Vodafone een nieuwe sim gekregen toen ik overstapte naar de 4S. Wel zo veilig.

11. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Even op internet googlen hoe je het beste kunt knippen zonder zo'n speciale tang. Garantie krijg je toch niet. En het is goed zelf te doen.

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik heb zelf geknipt. Met een handleiding van internet. Werkte prima!

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Niet doen!! Gaat fout.. Een 4 en 4s kunnen ze knippen naar micro, met een tangetje inderdaad. Voor een 5 zul je toch echt bij je provider een nieuwe moeten halen. In principe geen probleem, zo gepiept. Succes!!

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb het bij Belcompany laten doen met zon speciale tang, zou niet zelf gaan klooien als hun het gratis voor je doen. Die doen het toch vaker dus zijn er handig in. Hier werkt die perfect!

15. Antra

Antra Niet meer actief

Ik heb 31 dec de iphone 5 gehad en toen ik m 1 Jan wou gaan gebruiken bleek dat t kaartje van m'n 4s er idd niet in ging passen.
    Winkels gesloten en ongeduldig natuurlijk :) vriend aan t priegelen gezet met een gebruiksaanwijzing van inet , was zo klaar en werkt prima hihi

Deel Deze Pagina