ik heb een minimonkey draagdoek gehad. Nu vind mijn kindje de banaanligging helemaal niks, hij wil liever zitten en rondkijken. Nu staat in de handleiding van de minimonkey ook de kangoeroezit genoemd. Hierbij zit je kindje in de doek, met zijn rug tegen jouw buik en zn beentjes een beetje raar opgevouwen. Ik vind het er raar uit zien, maar het zou op zich wel aansluiten bij wat mijn kindje leuk vind. Heeft iemand zijn kindje weleens zo gedragen? Is het een beetje verantwoord?
@Cowgirl80 Ik heb allebei mijn boefjes een hele tijd in Kangoeroezit gedragen. Jamie is er sinds kort helaas te groot voor. Als je de gebruiksaanwijzing volgt en de Minimonkey goed afstelt dan zit de kleine heerlijk en draagt het ook fijn
Liggend vindt mijn zoontje ook niet leuk, maar rechtop tegen me aan wel. M aar hij zit wel naar mij toe en slaapt zo heerlijk. In mijn handleiding staat dat kindjes pas na 3 maanden voorwaarts mogen zitten en pas las ik dat met de rug tegen jouw buik aan niet goed is voor het kindje. Ik dacht dat het was voor het rugje, maar dat weet ik niet meer zeker. Kortom ik zou het niet doen.