Bloedverlies na 4 weken en 5 dagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mariam86, 10 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariam86

Mariam86 Lid

21 mrt 2017
    62
    2
    8
    Vrouw
    Hallo allemaal..

Ben een beetje in paniek. Sinds gisteren nacht ben ik aan het bloeden, het lijkt op menstruatie maar aan geen krampen. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad maar dat was later in se zwangerschap ( helaas verloren met 36 weken :cry:) Heeft iemand ervaring hier mee. Is het goed gekomen bij jullie of toch een miskraam ???? HELP :(:cry:

2. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Wat schrikken!!! Kan twee kanten op,zeggen ze, en er zit niks anders op Dan afwachten.... je zou voor je geruststelling nog contact kunnen leggen met een Vlk. Hopelijk stopt het bloeden....

3. Mariam86

Mariam86 Lid

21 mrt 2017
    62
    2
    8
    Vrouw
    Heb inderdaad net gebeld. Ze zegt dat ik moet afwachten. 19 juni heb ik afspraak bij gynae. Tot die tijd niets aan te doen. Woensdag zou ik eventueel nog een zwangerschapstest kunnen doen, als het positief is dan heb ik nog hoop. Het wachten duurt zo lang :cry:

4. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Er zit niks anders op....heel veel sterkte.... ik weet hoe het voelt

5. Mariam86

Mariam86 Lid

21 mrt 2017
    62
    2
    8
    Vrouw
    Dank je wel voor je reactie

6. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Hoe gaat 't nu?

7. Mariam86

Mariam86 Lid

21 mrt 2017
    62
    2
    8
    Vrouw
    Nog steeds bloedverlies. Wel minder dan gisteren... ook geen krampen. Heb toch nog een beetje hoop.. morgen ga ik het ziekenhuis bellen om te kijken of ik eerder terecht kan. Heb 19 juni een afspraak met de gynaecoloog ( vorige zwangerschap baby verloren met 36 weken :cry:) Dus alles loopt nu via gynae.

Deel Deze Pagina