broek

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door droppie, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    ik had vanaochtend al moeite om mijn broek dicht te krijgen
    ik vind dit erg snel zijn er meer die dit hebben?
    ook heb ik savonds geen trek in eten

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hoi jahoor.ik kon het vanaf week 4 tot 6 net sluiten met een riem maar toen moest ik dus echt positie kleding aan!

3. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    ok dus dat zou al kunnen?
    ik zat vanmorgen echt zo van help ik heb heel de ochtend met mijn knoop losgelopen
    want knoop dicht ging echt niet
    dat zat niet lekker

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    jahoor dat kan heel goed zelfs,je kan namelijk vrij snel vocht vast gaan houden en je bekken kunnen ook al ruimte gaan creeeren....ik had 1 broek en die was altijd veel te groot en die kon ik vanmorgen niet meer aan leek wel rolade.....

5. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    nou ja dan wordt het snel op zoek naar positiekleding
    yess ik zei het tegen mijn man toen zei hij misschien krijgen we er wel 2 in zijn familie komen tweelingen voor

6. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    oh ja dat kan ook nog :thumup: de buik van een tweeling loopt 4? weken voor op een normale buik? :rolleyes: zou wel leuk zijn natuurlijk,maar ik hoop dat je leuke positiekleding vind.....veel plezier met shoppen!

7. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    dank je wel ik ga lekker een badje nemen en dan lekker tv kijken ,voor hoelang mijn ogen open blijven
    bedankt he en ik denk dat ik morgen de stad induik''

8. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    shop maar eens goed rond :) hoor het wel als je geslaagd bent.nou fije avond nog \:D/ groetjes

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hier ook eentje die dr broek vooral savonds niet meer dicht kan. die slome darmen ook :) Overdag gaat het wel
    mijn vriend zegt ook al hey heb je soms een tweeling ofzo haha zou wel leuk zijn. mijn beste vriendin heeft een tweeling. zij is zelf 1,55m lang en die was net zo rond als dat ze lang was. aan het einde konden we dr zo over straat rollen ahhaha

10. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Hier nog zo een :(

Dit is mijn derde zwangerschap en met mijn tweede kreeg ik bij 3 mnd al de vraag wanner ik moest bevallen :( Uhh nou over 6 mnd :)

Ik heb dus ook al dat een broek die gewoon zat nu niet meer past en dan heb ik ook nog eens extra vetjes ( zegt ze zacht uitgedrukt) :) waardoor ik nogal snel uitdij, en dan net wat Angel al zei, die darmen doen ook niet echt hun werk momenteel, ik wil het heel graag stil houden tot dec, maar ik denk dat ik dat heeeeeeel erg kan vergeten, ik draag nu al het liefst rokken, dat zit lekker losjes ;)

11. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Naja ik werd al wel dikker maar ze konden nog wel sluiten, maar ik moest sowiezo altijd met riemen werken meeste broeken waren me te groot.
    In het begin had ik ook totaal geen zin in eten 's avonds, met het avond eten soms nog niet hoor, maar dan eet ik vaak wat later op de avond even wat.

12. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    pfff kan ook al geen broeken meer aan hebben. Dus ben ook maar snel gaan shoppen... positiekleding.. lol... wel raar hoor om op die afdeling rond te lopen zonder een echte buik te hebben!

13. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    He Droppie,

Ik kan mijn broeken nog wel gewoon dicht maar het zit niet echt lekker meer omdat ik ook veel last heb van zeurende buikpijn. Ik loop nu het liefst in een pyama broek rond, zit lekker los.

Groetjes,
    Fleur

Deel Deze Pagina