welke speen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sophy, 1 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ik zie echt zoveel verschillende liggen. Maakt het nog iets uit welke je kiest?

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    in de verschillende dozen(etos en prenatal) zitten verschillende soorten. probeer die. je kindje geeft wel aan welke hij/zij fijn vind en dan kun je die soort bij kopen.

mijn dochter wilde de Bibi die met de platte onderkant (dental) maar absoluut geen difrax (kers).

3. Luja

Luja Niet meer actief

Idd, je merkt snel genoeg welke je kindje fijn vindt. :)
    Hier had 1 vd 2 een speen, die wilde alleen avent, ronde speen.
    Platte spenen werden gelijk uitgespuugd

4. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    en naar de leefdtijd (0-6/6-12) kijken

5. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hier ook alles geprobeerd! Tommee tippee (waar hij zijn fles van heeft) pakt ie niet, difrax niet, mamspeen niet, bibi niet.. Alleen avent, die op mn pink lijkt. Elk kindje zn eigen wensen!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    De oudste wilde helemaal geen speen, alleen een keer of twee/drie toen ze ziek was...en dan alleen de MAM speen. De jongste heeft de combi speen van Difrax. Zou inderdaad gewoon de spenen uit de dozen uitproberen, als daar niets tussen zit, kun je altijd nog spenen kopen.

7. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Hier had ik 1 speentje gekocht van Bibi en ik had er 1 nieuw cadeau gekregen van Difrax. De jongste wilde alleen die van Bibi en maar tot anderhalve maand. Daarna wilde hij nooit meer een speentje. De oudste vond alle speentjes goed en daar heb ik ookn echt mee af gebouwd met twee jaar. Dus het verschilt echt per kind!!

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hier wilde de oudste geen speen en de jongste wilde alleen Bibi. Je weet het nooit van tevoren...

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

De onze wil alleen de ronde van Avent. En ik kreeg wel 10 dental-speentjes cadeau van de kraamvisite ;)

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Kijk dat zijn nuttige tips, bedankt!

Deel Deze Pagina