Hallo meiden gisteren kreeg ik een echo omdat ik ongerust was en daar zag ik een mooie ukkie met een mooie hartslag en tevreden in de buik zit. Nu zagen we ook een kleine stolsel in de baarmoeder zitten ver van de kleine vandaan volgens de vk verwaarloosbaar iemand die dit ook heeft gehad?
Ja had ik bij m'n tweede zwangerschap. Ik kwam er echter omdat ik met 10 weken een bloeding had. Hematomen kunnen bloedingen veroorzaken, maar meestal lost je lichaam het stolsel vanzelf op. Bij mij is het bij die ene bloeding gebleven. Op de 20-wekenecho was niks meer te zien.
O wat fijn !! Hier geen bloedverlies en kwam er per toeval achter dinsdag was het er. Nog niet 😑
Ik had het ook, een hematoom. Was goed zichtbaar op de echo. Vanaf een week of 9 regelmatig bloedverlies (daarvoor niet, op de innesteling na dan). De gynaecoloog vertelde dat het bijna altijd vanzelf "oplost", dat het niet meteen voor problemen zorgt. Tenzij het stolsel blijft groeien en je verder bent dan 27 weken, wat de achterliggende gedachten hiervan is weet ik niet meer. Bij mij was het met de 20 weken echo ook weg Mocht je last krijgen van bloedverlies, altijd de VK bellen!