iemand bekend met stolsel in de baarmoeder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door prisje22, 17 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Hallo meiden gisteren kreeg ik een echo omdat ik ongerust was en daar zag ik een mooie ukkie met een mooie hartslag en tevreden in de buik zit. Nu zagen we ook een kleine stolsel in de baarmoeder zitten ver van de kleine vandaan volgens de vk verwaarloosbaar iemand die dit ook heeft gehad?:)

2. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja had ik bij m'n tweede zwangerschap. Ik kwam er echter omdat ik met 10 weken een bloeding had. Hematomen kunnen bloedingen veroorzaken, maar meestal lost je lichaam het stolsel vanzelf op.
    Bij mij is het bij die ene bloeding gebleven. Op de 20-wekenecho was niks meer te zien.

3. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    O wat fijn !! Hier geen bloedverlies en kwam er per toeval achter dinsdag was het er. Nog niet 😑

4. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Ik had het ook, een hematoom. Was goed zichtbaar op de echo. Vanaf een week of 9 regelmatig bloedverlies (daarvoor niet, op de innesteling na dan).

De gynaecoloog vertelde dat het bijna altijd vanzelf "oplost", dat het niet meteen voor problemen zorgt. Tenzij het stolsel blijft groeien en je verder bent dan 27 weken, wat de achterliggende gedachten hiervan is weet ik niet meer.

Bij mij was het met de 20 weken echo ook weg :)
    Mocht je last krijgen van bloedverlies, altijd de VK bellen!

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Pff stel me al meer gerust heb geen bloedverlies dus dat is goed =)

Deel Deze Pagina