Vanmorgen zaten er ineens een paar 'muggenbulten' in Zara's gezichtje. Toen ik haar luier verschoonde zaten er ook een paar op d'r buikje. Ze had vannacht ook al 39,5 graad koorts. Na het kdv gebeld te hebben bleek het de waterpokken te zijn. Het heerste daar ook al. Nu is mijn vraag: is ze niet nog erg jong om al de waterpokken te hebben. Moet ik hiermee naar de dokter of hoort dit er allemaal bij?
is wel vroeg maa rik had het zelf ook zo vroeg toen ik jong was... volgens mij even in de gaten houden raad ik aan... wel is de kans onder het jaar dacht ik dat ze nu wel een grote kans heeft om eht later nog een keer te krijgen op wat oudere leeftijd... dus dat is wel balen succes en beterschapv oro je kleine
Nee hoor, is niet jong. Jelle had ze toen hij 6 mnd was en mijn zwager heeft ze gehad toren hij 1 week oud was. HEt enige nadeel is dat ze ze waarschijnlijknog een keer krijgen als ze zo jong zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet. Zo lang ze er geen last van heeft, verder vrolijk speelt enzo hoef je niet naar de dokter. Ik ben met Jelle ook niet geweest, want de dokter kan er verder toch niks aan doen.
Volgens mij is zij ook niet te jong. Het zal wel verschrikkelijk jeuken. Je kunt calendulan emulsie smeren om de jeuk wat te verminderen. Voor de rest kun je weinig doen. ik hoop dat zij snel weer opknapt.
bedankt voor jullie antwoorden. De koorts loopt weer op. Zat net al op 38,9. Ik hou het wel goed in de gaten...