hoi hoi, onze kleine heeft al 3 dagen echt vieze poepluiers. nu keek ik net in zn mondje en zag ik in zn ondertandvleesje, in de hoeken (waar je hoektanden zitten) 2 rodere plekjes, kan het zijn dat er tandjes doorkomen?? hij kauwt ook op zn flesje
kan hoeft niet. wij dachten ook vaak dat als Esmee een echte vieze luier had en veel kwijlde en veel op van alles kouwde dat er wat aan kwam, van af denk een maand of 4 dat ze was dachten we dat vaak maar de eerste tand kwam pas met 9 maanden. het kan ook rood zijn omdat hij op zijn flesje kouwt. als bij Esmee een tand/kies komt is het tandvlees ook erg dik
hier exact zo... Fae had met 4,5 maand echt luiers die echt stonken naar zure kots.. zo smerig! En dat kwijlen en op alles bijten. De bijtring is toen echt een tijd favoriet geweest. Huilen, huilen en dan gaf je de bijtring in haar mondje en dan was het weer goed. Maar haar 2 ondertandjes tandjes kwamen met 8 maanden door. Maar ik was er met 4 maanden echt helemaal van overtuigd dat Fae bij die paar 'vroege' baby's zou horen . Nou echt niet hoor.