Geen klachten, toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatje2381, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Wie had er geen klachten en bleek toch zanger te zijn?

Als ik terug kijk naar de afgelopen maanden, zag ik iedere keer zwangerschapssymptomen, zoals: pijnlijke borsten en/of tepels, aderen die zichbaar waren op m'n borsten en ga zo maar door.....

Maar nu ervaar ik al deze dingen niet, wel had ik afgelopen week ongesteldheidskrampjes, maar dat is nu ook weer opgehouden en voel ik af en toe wat steekjes in m'n onderbuik. Vannacht had ik dan pijn rechts in m'n onderbuik en bij het draaien last van m'n heupen. Maar ik heb niet de bekende klachten gehad van al die maanden ervoor.

Daarom vroeg ik me af: Wie had er geen klachten en bleek toch zwanger te zijn?

2. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Een vriendin van mij bleek al erg lang zwanger te zijn zonder dat ze het wist. Ze had gewoon haar menstruatie gehad, was niet misselijk, geen zwangerschapkwaaltjes, tot veel weken later.

Ze bleek al dacht ik 10 weken 'ver' te zijn toen pas bij haar de kwaaltjes begonnen. Dus soms kan het inderdaad gewoon.

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Omdat ik deze maand COMPLEET niet bezig was met zwanger worden en dus ook niet op alle dingetjes ging letten merkte ik dus echt helemaal niets maar ben wel zwanger! ;)

4. Kaatje2381

Kaatje2381 Actief lid

19 sep 2006
    237
    0
    0
    SPW-er
    Hoorn
    Bedankt voor jullie reactie!

@Zomaar: Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina