Young Living oliën

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiekske, 18 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Heeft iemand er ervaring mee?

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ikzelf (nog) niet, maar ik heb veel vriendinnen die erbij zweren en ook echt voor van alles en nog wat gebruiken, therapeutisch dan.

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ja? Waar gebruiken ze het bijv voor?

Ik heb begrepen dat het bijv voor adhd ook kan helpen en bij slaapproblemen. Laat ik nu beide hebben... ;)

Daarnaast ben ik benieuwd of het ook bij jonge kinderen gebruikt kan worden. Weet je dat toevallig ook?

4. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    mijn buurvrouw heeft mij hiermee bekend gemaakt. sinds een aantal weken ben ik nu zelf aan de olien.
    ik heb een mix voor mijn zoons, waarmee ze rustiger worden.
    de een heeft pdd-nos en de ander adhd (bij hem niet laten onderzoeken, maar is eigenlijk geen twijfel mogelijk) ik heb de mix bij hun gebruikt zonder te vertellen waar het voor diende. ik zeg dat merken we vanzelf.
    en ja hoor anderhalve week later komt mijn jongste (8) mam, ik had een toets en die kon ik ineens heel goed maken zonder dt ik aan andere dingen moest denken. het is veel rustiger in mijn hoofd.
    he nou je het zegt (zegt mijn oudste van 11) dat heb ik eigenlijk ook, maar het was me niet opgevallen,maar nu je erover begint.....

de jongste slaapt ook heel slecht. op een doordeweekse dag sliep hij niet eerder dan een uur of 10. met de olien slaapt hij vrijwel meteen in.

ik ben 2 weken terug geopereerd aan mijn pols. heb met de olien een pijncreme gemaakt, nou wat heerlijk!

noem maar wat en er is wel een olie voor te bedenken.

ik ga binnenkort ( ik krijg nu momenteel door mijn operatie de flesjes niet open) een mix maken, apart voor mijn jongens, omdat ze natuurlijk niet beide dezelfde behoeftes hebben.

loopt het met 2 stuiterende kinderen hier es weer de spuigaten uit, doe ik peace & calming op de polsen (zowel bij hun als bij mij) en ............ZEN

smorgens bij het opstaan, lemon en peppermint in de diffuser, dan ben je zo wakker en gelijk helder en fris.

nog even eentje die ik niet mag vergeten, mijn jongste had laatst griep, bleef maar overgeven. na een week kwam de buurvrouw met een paar olien voor hem, thieves onder de voeten en digize op de buik. nog één keer overgegeven, en toen was het over.
    mijn oudste de week erna, ook griep, ik dacht na anderhalve dag, hmm toch es die olien proberen, en ja hoor, het was binnen een paar uur gewoon over.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja klopt! Veel van deze mama's hebben 'special needs' kinderen en zij gebruiken het idd o.a. bij slaapproblemen, maar ook bvb griep en verkoudheid. Ik ga binnenkort na een voorlichting toe met wat meiden dus heel precies weet ik het nu dus (nog) niet.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat interessant om te lezen! Aan mijn kant dus óók soortgelijke positieve verhalen! :)

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties! TriCo77, wat een mooi verhaal!

Ik zit heel erg te twijfelen of ik moet gaan bestellen en via waar. Het is nogal wat geld. Via waar heb jij besteld TriCo77?

Ik weet ook dat er een speciale kid scent kit is, zodat je je kinderen nooit teveel kan geven. Deze is ook speciaal voor klachten die vaak bij kinderen voor komen. Ik zie deze echter alleen in Amerika. Dan bestel je daar, krijg je weer invoerkosten, enz. Dus ik ben erg benieuwd waar jullie bestellen.

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh, en hoe weet je hoe je het moet gebruiken? Achter de oren, onder de voeten, op de polsen, snuiven, enz? Zit er een handleiding bij?

9. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik heb het besteld via Home » In de Olie daar vind je ook nog wel wat info.
    als je het via deze site besteld, word het verscheept vanuit engeland.

je moet het trouwens wel betalen met een creditcard, die hebben wij niet. maar ik heb hem van mijn zwager mogen gebruiken.

als je besteld, kun je het ook bij mij aangeven, dan kan ik je aanmelden op een speciale facebook site die alleen toegankelijk is voor young living gebruikers.
    op die pagina staan onnoemelijk veel tips en gebruikers ervaringen etc. ook staat op die stie een link naar een heel overzicht, wat je met de olien kan doen, waarvoor ze zijn en waar je ze smeert, inneemt etc.

voor meer info staat mijn pb altijd open, ik ben nog niet zo bekend met alles, ik ben ook nog aan het leren met de olien. maar mijn buurvrouw is er wel al heel ver in, die geeft ook info avonden. ik woon in zo drenthe, en hou binnenkort nog zoń avond, dus mochten er nog dames zijn die er meer van willen weten....

10. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ze zijn trouwens hard op weg om het in Nederland ook bekender te maken. het zou fijn zijn als er hier ook wat distrubuteurs zouden komen, is al een stuk voordeliger met verzendkosten natuurlijk.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hier hebben we een winkel waar we het gewoon kunnen kopen. Zou idd fijn zijn om het ook in NL te kunnen kopen. Ik denk dat ik mij er heel binnenkort eens meer in ga verdiepen.

12. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ooh echt? *jaloers jaloers*

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja het is hier echt populair, een hype bijna wel krijg ik de indruk. Maar ik vind het duur spul en ik ben nogal een nuchter type dus vandaar dat ik niet eerder overstag ben gegaan. 😅

14. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ja klopt hoor, het is aardig aan prijs.
    maar het is wel 100% puur. dat merk je oa al aan het feit dat je de olien van young living ook kunt innemen. en dan kun je met eterische olien van bijvoorbeeld de tuinen niet. dat zegt ook wel weer genoeg.

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Klopt. Schijnt echt goed zuiver spul te zijn. :)

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Nikki, hebben jullie winekels ervan ja? Omdat ze dat in Amerika zelfs niet hebben...

Hebben ze bij jullie ook de kidscent kit? Die kunnen wij hier dus nog niet krijgen en daar heb ik zeer veel interesse in.

17. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    tip: zoek op Pinterest maar eens naar Young Living

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Waar woon je in Drenthe? Lijkt me reuze interessant.

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Even een update...

Ik heb de starterkit besteld en heb deze vrijdag binnen gekregen.
    Mijn zoontje sliep al enige tijd erg onrustig vanwege vanalles en nog wat. Ben voor hem begonnen met het slaaprecept en, ongelooflijk maar waar, hij slaapt weer!!

Mijn man had gisteren hoofdpijn. Olie op zijn slapen gesmeerd en het hielp. Zijn sceptische houding begint al te veranderen...

Ik heb natuurlijk nog lang niet alles ontdekt en geprobeerd, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden...!

20. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    geweldig Kiekske!! heerlijk he die olietjes!
    verdun je het trouwens wel goed voor je zoontje?
    De olien zijn te sterk voor kinderen om ze onverdunt te gebruiken.

Bloem82, ik had je pb gestuurd, maar betwijfel of het wel goed is gegaan.

Deel Deze Pagina