Wij hebben in de douche alleen staan wat we op dat moment nodig hebben, de rest staat in het badkamermeubel. Zo zou ik het dus doen. Een klein rekje is wel makkelijk zodat je niet telkens hoeft te bukken.
Bedankt voor alle reacties! De badkamer komt in een nieuwbouwhuis, dus de mogelijkheid voor een nis hebben we nog. Ik was bang dat dat veel poetswerk zou worden, maar als we het inderdaad iets hoger doen zal het niet snel nat worden... Verder heb ik ook wel mooie rekjes gezien in de linkjes hierboven. Het zou echt heel fijn zijn als het in het nieuwe huis lukt om het allemaal netjes te maken en te houden
Dat schoon en netjes houden, dat lukt wel hoor. Moet je meteen goed invoeren. Dat heb ik hier ook gedaan bij onze nieuwe badkamer. Voorheen waren we erg gewend om van alles op de badkamer neer te zetten. Meteen toen de nieuwe badkamer klaar was, ingevoerd dat dat niet meer gebeurde. Nieuwe plekjes aangewezen voor de andere dingen. En dat werkte goed.
Als de muur van de douche niet tot aan het plafond reikt, kun je de spullen daar ook bovenop zetten. Even eraf halen voor de kinderen en daarna weer hoog wegzetten.