Hij is zo leuk Een moeder vertelt: Ik wandelde met mijn 7 jarig zoontje. Hij pakte wat van de grond op en stopte het in zijn mond. Ik pakte het af en zei dat hij dat niet weer moest doen. Waarom? vroeg hij mij... Ik antwoordde: omdat het op de grond ligt, het vies is en er veel bacteriën in zitten. Op dat moment keek mijn zoon me bewonderend aan en vroeg: mama hoe weet je dat allemaal? Jij bent slim! Ik dacht snel na en zei: alle mama's weten die dingen. Als je een mama wilt worden, moet je een test doen. Daar worden die dingen aan je gevraagd. Als je dat allemaal niet weet word je geen mama. Gedurende 2 à 3 minuten lopen we zwijgend naast elkaar verder. Ik wist dat hij hier over na moest denken. Op een gegeven moment zegt hij: Ah! Ik snap het! Als je de test niet haalt word je papa! Precies, geef ik als antwoord met een grote glimlach!
whahaha echt grappig ik dacht trouwens dat je het als serieuze vraag stelde toen ik de topictitel zag
hahahahaha ik ga em mijn hub mailen en ik denk dat we dan eindelijk ons geschreven grapje welke ik op de wc deur wil verven gevonden heb!
Ik heb ook een leuke . Mijn nichtje die is bijna 4 en zou gaan winkelen met haar moeder .Ze krijgt zo nu en dan geld en dat zet mijn zus op de bank . Mijn zus probeerde uit te leggen dat de bank je geld bewaard en als je dat nodig heb dat je geld krijgt van de bank . Mijn nichtje zei "ow ja ",rende naar het bankstel in de kamer en knuffelde de bank en zei : ow dank je wel lieverd . hihihiih