even mijn verhaal kwijt!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door girly84, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girly84

girly84 Lid

6 jul 2012
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Onze zoon gaat vanavond uit logeren bij opa en oma. Dit staat al een paar weken gepland omdat we een avondje weg gaan met vrienden. Dit is al wel vaker gedaan en ging ook helemaal goed.

Hebben we net oma gebeld hoelaat we hem kunnen brengen. Hadden de reactie verwacht van breng direct maar hebben ons er zo op verheugd.

Krijgen we te horen dat ze het erg druk hebben en dat het wel half 7 kan worden dat ze er weer zijn. :(
    Terwijl dat hij om 7 uur zijn laatste fles krijgt en dan om bed gaat.

Vond het wel een rare reactie. Wat vinden jullie??

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Als het al gepland stond is het vreemd dat ze plots de hele dag druk zijn.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#3 MMarianne, 16 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2013
    Hij logeert er vaker begrijp ik en dan gaat ie wel vroeger? Ik zou het wel laat vinden maar als er verder geen tijd afgesproken is dan kan het een keer gebeuren toch...

4. chila

chila Niet meer actief

Ik vind het ook een rare reactie. Sowieso weten ze toch denk ik wel wanneer ie ongeveer zijn laatste flesje krijgt? Dan is het al helemaal raar dat ze zo laat thuis komen. Dan heeft hij geen tijd om te wennen en moet dan bijna direct al naar bed.
    Beetje raar wel ja.

5. solara

solara Actief lid

21 sep 2012
    213
    0
    0
    Ik werk in de houtsector
    Paramaribo/Suriname
    Begrijp wel dat het vervelend over kan komen bij jou ja. Zou ik ook hebben. Als jou baby 7 uur de laatste fles krijgt, zou ik hun er wel bij vermelden de kleine niet uit het ritme te halen omdat zij te druk waren!

6. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Dat kan een keer gebeuren, toch?! Is het echt een drama als hij een half uurtje later fles krijgt en naar bed gaat? Ik weet natuurlijk niet hoe gevoelig jou kindje daarvoor is, maar als je zoon vaker bij opa en oma logeerd en dit goed gaat lijkt het me geen drama. Misschien wel even op een rustige manier aangeven dat je het vervelend vind, zodat het niet nog een keer gebeurd.

7. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    tja ik zou er zelf geen probleem in zien. ritme kan best ff wat verschoven worden voor een keer.
    ik zou ook niet verwachten dat ze thuis blijven omdat ze een logeetje krijgen. mensen hebben ook nog een eigen leven

maar als jij er zo mee zit zou ik dit bespreekbaar maken

Deel Deze Pagina