Hi! Ik ben zelf erg veel bezig met interieur, woontrends e.d. Ik ben erg benieuwd naar wat voor interieur en stijl jullie hebben! Voor de gene die het geen probleem vinden om een foto te delen, graag! Liefs
Leuk! Ik hou ook van interieur. mijn stijl; vooral wisselend. Nu erg minimalistisch maar ook Scandinavisch. Mijn partner is meer richting warm, industrieel en sfeervol. We proberen dus een mooie mix te maken waar we ons allemaal prettig bij voelen. Dat lukt aardig maar zijn er nog lang niet. Foto’s wil ik wel plaatsen maar ons huis is nog erg kaal. We wonen hier nog niet lang en hebben echt tijdgebrek om samen op pad te gaan voor gordijnen en aankleding. En die van jou?
Wij hebben een combi van industrieel, warm, stoer-robuust-landelijk. Denk aan oude eiken spanten in het zicht (huis is uit 1760). Eiken keuken met grof granieten werkblad, boomstamtafel in de woonkeuken, maar ook een stoere beton gietvloer die weer heel strak is. Zwart staal wat her en der terugkomt. Warme maar rustige kleuren. Het huis ademt rust uit, met grote stoere elementen. Het strakke van die gietvloer gecombineerd met rijke materialen zodat het niet kil is.
Wij wonen er ook nog niet zolang dus het is ook nog een beetje kaal. We hebben nog wel een groot schilderij van Cobra Art staan maar weten nog niet waar we het willen ophangen... Ik kom elke maand weer wat leuks tegen om in huis te zetten!
@KristelVH mag ik vragen waar jullie tv meubel vandaan komt? Die van ons is nu wit en ik wil een zwarte. Weet zeker dat mijn man deze ook mooi vind!
Wij houden heel erg van (dure ...) design meubels. Na jarenlang te hebben gewoond met onze oude studentenkamer meubels vonden we het tijd worden voor iets nieuws. Maar man man wat een geld voor wat ik mooi vind! Over 2 weken gaan we een interieur advies laten doen bij Eijerkamp (die de meubels van VTwonen verliefd op je huis op tv sponsort). Ben benieuwd waar zij mee komen! Vooral voor kleur op de muur enzo. En dan nog flink sparen. Of de loterij winnen
Wij nu nog erg landelijk (met veel Riviera Maison) en dat komt me al ruim een jaar mijn neus uit. Ben er helemaal klaar mee. Gelukkig binnenkort verbouwen en alles opnieuw inrichten. Ik twijfel nog tussen de stijl die jij hier in de foto's laat zien en een Eric Kuster stijl of een beetje een combi van beiden.
Mijn interieur stijl is “help, geen tijd voor mijn interieur”, dat valt wel een beetje in dezelfde categorie, he? Maar, kijk graag mee, want op zoek naar een nieuw huis, dus doe graag ideeën op.
Wat je ook doet bij Eijerkamp, niet op de bankstellen van Leolux gaan zitten!!! Die zitten zo vreselijk lekker en zijn zo duur, dat wij nog steeds geen nieuw bankstel hebben, haha
Haha.. Geweldig! Wij zijn op zoek naar leuke eettafel stoelen. Ik wil dolgraag de kuipstoeltjes van hay maar manlief vindt ze te breed... hebben jullie misschien een alternatief? Beetje tv wonen, Scandinavische sfeer..