Ikw eet precies wat je bedoelt. Ik heb ook net een miskraam gehad bij 13.5 week. Ineens is alles weg. Heel veel sterkte dikke knuffel
Hoi Simone, Is geen rare gedachte hoor...na een miskraam verder denken hier aan deze kant vd computer zit er nog zo eentje. Ik was (en ben) ook verdrietig, maar richt me op een nwe beebie-tje hopen te kunnen maken! Sterkte! Mirre
Heel veel sterkte meis, ik wens je veel geluk toe en dat je maar snel weer zwanger mag raken. Ik weet jammer genoeg ook wat het is. Ik was ook ongv 5/6 weken en verloor ook onverwachts bloed.
Ook ik herken het. Wij willen ook niks liever dan weer zwanger raken. Veel sterkte en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn. Liefs Hope
Hallo meiden/dames, Even een update over mij. Inmiddels is het meer dan een week geleden dat het bloedverlies begon. Sinds zondag verlies ik ook geen bloed meer, dus ik ga er vanuit dat mijn lichaam het miskraamgebeuren heeft afgerond. Na een hoop tranen en goede gesprekken met mijn man (mijn man heeft ook eindelijk zijn verdriet uitgesproken) kunnen wij deze zwangerschap ook al een beetje achter ons laten. Sinds zondag verlies ik geen bloed meer, maar ben ik wel wat anders verloren. Mijn beppe (oma) is zondagavond overleden. Ze was dement en al 2 jaar bedlegerig. Sinds vrijdag 'lag ze slecht'. Op zich heb ik er wel vrede mee, dat ze overleden is. Ze is verlost van haar pijn en lijden en kan eindelijk weer bij pake (opa) zijn, die ze al 14 jaar miste. Ik ben dus eigenlijk niet eens zo heel erg verdrietig. Ik heb het gevoel dat het allemaal langs me heen gaat, alsof ik in een roes leef op dit moment. Morgen wordt ze begraven. Ik heb geregeld dat alle kleinkinderen (ik ben de oudste) een roos in het graf gooien. Samen met mijn man heb ik het erover gehad. Wij gooien een roos met een knop eraan en begraven daarmee ook symbolisch ons kindje. Morgen wordt dus een heftige dag voor ons tweeen. En vrijdag is weer mijn eerste werkdag na de miskraam en alles. Ik hoop dat ik er een beetje doorkom. In ieder geval hebben we al wel iets om naar uit te kijken. Over 2,5 weken hebben we vakantie en we hebben een romatisch huisje geboekt in Herpen met een bedstee en een bubbelbad. Heerlijk. Lekker met ons drietjes (met de hond dus) op vakantie. En aangezien mijn NOD in de vakantie valt... misschien komen we wel met erg goed nieuws weer thuis... Groetjes Simone
Goh Simone wat een moie gedachte met die roos. Ik hoop dat dit steun geeft voor jullie beide. Geniet van je vakantie en idd, wie weet wat het brengt. Ik hoop veel goeds, liefs Hope
goh, sterkte meid, het zit niet mee... Laat het bubbelbad zijn werk maar doen en wie weet komen jullie wel met z'n vieren terug van vakantie
Heel veel sterkte meis en ik hoop ook dat jullie met z'n 4tjes terugkomen van vakantie. Vind ik eigenlijk voor ons ook wel een goed plan Liefs, mussie
Ik gun het jullie ook van harte, maar betekent dat in jullie geval niet gelijk een tweeling???? Bij ons is de hond op dit moment de derde 'persoon'. Groetjes Simone
Herkennen jullie dit gevoel??? Ik heb gisteren voor het eerst weer gewerkt. Best een hele drukke dag waar al mijn collega's 1 voor 1 vroegen hoe het nu met mij ging. Gisteravond toen ik thuis lekker gedouched had en nog eens een goed gesprek heb gehad met mijn man en ineens WERD IK WAKKER Ik heb de afgelopen 2 weken echt in een roes geleefd. Donderdag was heel erg heftig voor ons allebei (berafenis beppe). We hebben allebei heel veel gehuild en afscheid genomen van beppe maar ook van de zwangerschap. Maar ik heb nu echt het gevoel om wakker te zijn. De afgelopen 2 weken heb ik ervaren als een nare droom, een gevoel dat het niet echt allemaal met mij gebeurde. Maar NU... nu besef ik pas het dat allemaal echt gebeurd is. Dat ik echt zwanger was... en dat ik echt mijn kindje heb verloren. En mijn beppe... Vandaag weer gewerkt. Had het eigenlijk moeilijker als gisteren. Vanwege dat besef... Morgen weer werken... Nou ja, we komen er vast wel doorheen... Groetjes Simone
Ja Simalex gaat echt met ups en downs. Soms denk je het gaat goed...... maar er hoeft maar iest te zijn en dan is het weer helemaal mis.
Meis, doe rustig aan. Pas goed op jezelf en neem de tijd om het een plekje te geven. Dikke knuffel van mussie
Moeilijk hè, als dat kwartje ineens valt? Toen ik weer naar mijn werk reed had ik ook tranen in mijn ogen, ik dacht: ,,zie me nou zitten, in de auto naar werk alsof er niks aan de hand is...". Ook dat gevoel slijt weer... Sterkte
Ik heb vanmiddag een controle gehad bij de HA vanwege de miskraam. Hb was laag (6,5, normaal is 7,5-8 geloof ik). Dus mag nu een maandje aan de ijzerbruisjes! Maar volgens de HA is het verstandig om even mijn normale menstruatie af te wachten en 'er dan weer voor te gaan'. Oei... dan zijn we niet braaf geweest... We hebben al weer met elkaar gevreeen (niet veilig) en als ik uitga van de eerste dag bloeding miskraam heb ik vandaag mijn vruchtbaarste dag. Dus de kans is groot dat ik misschien toch zwanger ben/raak. En aangezien ik direct uit de pil ook zwanger ben geworden...... Is de vruchtbaarheid bij ons geen probleem..... Nou ja, eerst maar de 20ste afwachten (NOD) en anders maar opbiechten bij de HA dat we ons niet aan haar advies hebben gehouden... Ik moet trouwens een maand aan het ijzer en dan weer langskomen voor een HB prikje. En ook doorgeven wanneer ik ongesteld ben geweest... Groetjes Simone Op zich (emotioneel gezien) voel ik me eigenlijk best wel goed op dit moment. Behalve als ik kinderwagens, zwangere vrouwen en dat soort dingen zie! Grrr.... wil ik ook, had ik ook!