Ja, en die zwangeren gaan ook altijd met hun buik naar mij toe gericht zitten of kiezen de rij achter mij bij de kassa! Pfff, zo vermoeiend haha
Zoals jullie aan het onderschrift kunnen zien, hebben we weer een positief uitgangspunt, zo net terug van de vakantie. Ik voel me goed (zere borsten, misselijk en stemmingwisselingen zijn aanwezig, een positief teken). Nu even 3 weken wachten en dan kunnen we opgelucht ademhalen... vandaar dat ik nog ff wacht om bij andere hoofdstukjes een berichtje te plaatsen. We zijn heel gelukkig, maar ook even erg onzeker! Groetjes Simone
Ooh, toch wel goed nieuws! Meid, ik ga voor je duimen dat het dit keer allemaal goed gaat!!! Groetjes Leonie
Simalex dat is positief nieuws. Ik ga ook voor je duimen. Zelf ben ik ook nog erg onzeker maar probeer er maar niet te veel aan te denken, de eerste weken zijn zo spannend. Als je er aan toe bent kom je dan lekker mee kletsen bij de mei mama's? Groetjes Erica
ik kan niet anders als me aan te sluiten bij de voorgangster. Klinkt clichee, maar komt van harte. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel *hug* Ingrid
Oh je wat ben ik een oen oen eon Ik las alleen pagina 1. Sorry, ik bedoel natuurlijk proficiat..... wat leuk dat je alweer zover bent!!!! HEEEEEEL veeeeel plezier en hopen dat deze blijft (fingers crossed) Liefs Ingrid
Hee Simone, Goed nieuws hoor, kan me voorstellen dat je nog een beetje voorzichtig bent. In ieder geval van harte gefeliciteerd, en dit keer moet het gewoon goed gaan!! Groetjes Jolanda
Super voor je/jullie! Gelijk na de mk weer zwanger geraakt? Ik ben een beetje jaloers op je ( ), maar gun het je wel. Geniet ervan en duim dat het helemaal goed gaat. Liefs, Mirre