Ik ben sinds 12-5 bezig met ovulatietesten van z&k. 18-5 had ik een streepje die nét iets donkerder is dan het c-streepje maar heel dun ( op de foto lijkt hij volgens mij wel lichter?) Daarna bouwen ze langzaam af. Wat moet ik hiervan denken? Negatief? Positief ondanks hij dunner is? Alvast bedankt.
Ze worden alleen maar lichter.. Die van 18-5 is donkerder maar dunner.. Nu worden ze gewoon duidelijk lichter.
Wat raar zeg, heb je toen wel geklust? Heb er weinig verstand van maar misschien is je piek al toen geweest? Testte je 2x per dag.
Heb je toevallig de nieuwere van z&k ? Ik heb ook deze ovu en heb met de oudere en nieuwere getest ... En zie duidelijk een verschil in de testen.... Ze zijn helemaal niet zo gevoelig opeens?
Het verschil in testen zie je aan de groene strip....de nieuwere zijn donkergroen....en ze voelen dikker aan de testen.l. De verpakking is ook anders want de oude hebben dukgedrukte letters op de verpakking en de nieuwe smalle letters...
Bovenste aantal van oude testjes....en de onderste van de nieuwe.. Oo gek dat ik gister niks zag en vandaag opeens een duidelijke
Zoals ik kan zien heb jij allemaal nieuwe..... Maar zeker nog even doortesten meid....de knaller is er nog niet tussen.