Sorry, voor nog een onderwerp over zindelijkheid en de rare titel..... Mijn dochter is sinds een week goed bezig met zindelijk worden en de laatste dagen zonder ongelukjes. Alleen is het zo dat als het aan haar ligt ze elke 10 minuten op het potje wil ook als ze net nog geplast heeft. Ik kan moeilijk voor haar beslissen of ze echt moet of dat het een spelletje is, maar hoe krijg ik haar nu zover dat de tijden tussen het gaan plassen groter worden. Op deze manier zijn het elke keer kleine plasjes of helemaal niks en dat is natuurlijk logisch. Ik probeer haar wel af te leiden van het plassen door continu bezig te zijn, maar voor mezelf ook niet echt prettig op het moment...... Heeft iemand hier iedeetjes over??? Alvast bedankt!!
hey ja dat is hier ook n probleem.niet zo vaak als de eerste dagen op het potje maar soms moet hij heel vaak inderdaad. wat hier het langer maakt is broek,onderbroek aan trekken en met hem spelen of hem goed bezig houden(in tuin of zo.)dan houdt hij het langer op.
gewoon geduld oefenen! ze leren vanzelf (echt binnen een paar weken hoor) dat ze niet continu naar het toilet hoeven te rennen.. ze is nu gewoon "over alert" om maar geen ongelukjes te krijgen
Bedankt dames, Dat is eigenlijk hetzelfde als wat ik al in mijn hoofd had!!! En ik ben al blij dat ze met nu ruim 3 eindelijk de stap heeft gezet Gewoon nog geduld.....
Ja is een fase. Dat gaat echt over. Toen we de stad in gingen met Isabella had ik altijd alle plekken waar je naar de wc kon helemaal uitgekiend, ha ha