hoe "intiem" zijn jullie met de kinderen (erbij)?

Discussie in 'De lounge' gestart door liesbet77, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Wij kussen en knuffelen ook waar John bij is, hij gaat dan meteen breeduit lachen :D
    En we knuffelen ook veel met hem, hij wil ook graag met (vooral) mij knuffen, heel stevig die armpjes om m'n nek (L)
    En ik kleed me ook gewoon om waar hij bij is en douche ook samen met hem

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Daar ben ik ook van overtuigd. Mijn ouders zijn gescheiden en ik ben heel blij dat er geen ruzies zijn geweest en mijn ouders gewoon in 1 kamer kunnen zijn.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn ex en ik leefde al lang zonder enige intimieteit dus dat heeft ze nooit gezien.

Nu is alleen staande moeder ben ziet ze dat soort dingen ook niet natuurlijk maar wel kus en knuffel ik met haar!

Ze heeft nu al echt door als ik een kusje kom geven en duwt haar mondje naar me toe, ik streel en kroel dr graag maar eigenlijk is ze niet eens zon echte knuffelkont dus de momenten die er zijn benut ik goed HAHA

Vanmorgen nog met dr in bad geweest :) vind ze leuk joh! Spelen en spetteren! Ze heeft niet eens intresse in de borsten waar ze normaal uit drinkt, in het bad is het echt spelen!

Ik wil graag een open relatie met mn dochter, eerlijk, puur, natuurlijk en vanzelfsprekend :)

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Mijn vriend en ik zijn ook echte knuffelaars! En ook waar de kindjes bij zijn en dan doet onze dochter gezellig mee! Haha dus knuffelen we met zn 3tjes hahaha

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Kusjes, hand in hand, knuffels, en als we even buiten zicht zijn wil mijn man ook nog wel eens plagend 'handtastelijk' zijn. Maar waar ze bij is dus niks seksueels.

Ik kleed me gerust om waar ze bij is. Als ze wat ouder is zal papa dat denk ik niet meer doen, maar om er nou een taboe van te maken? Bij mij thuis was bloot not done vroeger, en ik vond dat vervelend. Bij mijn vriendin was het de andere kant van het verhaal - haar ouders waren nudist en hadden een sauna. Ik vond het erg bevrijdend om als tiener lekker avondjes sauna te doen daar. Niet dat ik nu per se iets met naturisme heb ofzo, maar dat krampachtige rondom bloot van mijn ouders (dat ongetwijfeld met geloof te maken heeft voor hun), dat wil ik mijn kinderen niet meegeven ;)

Verder weet mijn dochter heel goed wat borsten zijn en waar die goed voor zijn (er komt 'ditte' uit, maar ze denkt op de een of andere manier ook dat haar zusje hier uit zal komen, of uit mijn navel :$ :D ). De rest van de bijzondere lichaamsdelen en mannelijke onderdelen zullen gaandeweg wel nieuwsgierigheid wekken :)

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij kroelen en kussen ( niet uitgebreid) gewoon waar Esmee bij is. Ze begint het wel interessant te vinden. Vraagt, wat doen jullie? haha.. Papa & mama vinden elkaar lief. Mag ze best zien.

Ook Esmee kroelt me regelmatig, haren kammen. Maar ook kroel ik haar!

Esmee en ik gaan wel eens samen douchen. Ook ziet ze me bloot bij bijv omkleden of douchen. Vind dat niet zo vreemd.

Esmee ziet haar papa niet naakt, hij vind dit niet nodig ;)

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Juist goed om dat te doen, dat toont liefde en geborgenheid.

8. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Ik vind dat een kindje juist MOET zien dat papa en mama elkaar lief hebben!!

(papa en mama) kunnen ook mama en vriend of papa en vriendin zijn!!

Een knuffel en een kus kunnen geen kwaad hoor echt niet!!
    Onze dochter vind knuffelen en aaien ook fijn!! Ze hangt nog vaak lekker tegen mijn man of mij aan om ff rugje te aaien!! En te kussies of knuffies doen!!

Ik douche zelf altijd met mijn meis maar alleen omdat ik warmer douche dan mijn man. En mijn dochter van mening is (gaat trillen) dat papa lief te koud doucht!! Hihi ;)

Ik kleed mij gewoon aan en uit waar mijn meissie bij is en papa ook!!

Hoe of wat als ze straks groter is geen idee!!

9. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wij knuffelen,kussen en plagen(klap op de kont) waar de meiden bij zijn. Vorige week bracht mijn man mij naar het werk, bij het weggaan gaven we elkaar zoals altijd een tongzoen (geen uitgebreid gelebber een snelle maximaal een tongomdraai ;) zoen zeg maar ) vroeg mijn oudste dochter waarom mama en papa elkaar met de tong kussen ?! Wahaha moest toen even uitgelegd worden dat mama en papa getrouwd zijn en elkaar lief vinden dat dat dan mag..... daarna wilde ze weten of zij ook met haar beste vriendinnetje op school met de tong mocht kussen omdat ze die ook heel lief vindt. :p;)

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

We knuffelen en kussen nu heel veel en blijven dat hopelijk ook doen na de geboorte en waar onze dochter bij is. Maar inderdaad niets seksueels in gezelschap.

Met douchen/omkleden zal ik absoluut geen problemen hebben en ik denk mijn man ook niet. Misschien verandert dat voor hem wel als ze gaat praten en dus vragen gaat stellen ;)

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.832
    19.167
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij knuffelen elkaar ook gewoon in het bijzijn van onze zoon. We kussen ook wel. Geen uitgebreide tongzoen waar de spetters van af vliegen. ;)

Onze zoon zit een beetje in zijn oedipale fase, dus hij heeft er soms wat moeite mee als papa ZIJN mama knuffelt. Of aanraakt. Of aankijkt. Of tegen haar praat. Of überhaubt bij haar ide buurt is, haha. Dan probeert onze zoon er wel tussen te kruipen en mijn man weg te duwen. (NEEEE!!! MIJ MAMA!!!)
    Maar op andere momenten stoort het hem helemaal niet. Dan kijkt hij nauwelijks op of om en speelt gewoon verder. Of hij komt er gezellig bij knuffelen en een kus geven.

Ik knuffel heel veel met onze zoon. Hij komt geregeld naar mij toe om een knuffel te halen. Ook als we samen spelen of stoeien, eindigt het vaak in een dikke knuffel. En dat kan soms ook wel zijn als wel bloot zijn. Onze zoon gaat namelijk met mij onder de douche. Na het douchen droog ik hem in de badkamer af en dan kruipt hij vaak tegen mij aan. Ik zie daar absoluut geen bezwaar in, zou er niet eens over nadenken als er niet een topic zoals dit voorbij zou komen. Huid op huid contact is goed voor hem. Hij geniet ervan om dicht bij papa of mame te zijn.

Ik denk dat als je er zelf niet te krampachtig met intimiteit en blootheid omgaat, dat je dan een goede basis legt zodat je kind later op een goede manier met intimiteit om kan gaan. Maar als er een moment komt dat onze zoon zelf niet meer wil knuffelen of als hij niet in ons bijzijn bloot wil zijn, dan respecteer ik dat ook.

12. susy26

susy26 Niet meer actief

als we samen knuffelen komt L er wel even tussen haha, maar dan samen even lekker kroelen! Maar vaak is het dat papa weg moet en L met mij wil kroelen haha.. en l gaat in zn badje, en ik ga meestal daarna douchen, als tie straks ouder is, dan gewoon onder de douche, en dat kan gerust samen, als tie oude word geeft ie het wel aan denk ik..

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij knuffelen ook maar zodra ze het zien willen ze mee knuffelen. Knuffelen is iets normaals in mijn ogen. Zelfs de oudste komt nog wel eens bij me zitten om te knuffelen en de jongste kruipt altijd naast me op bank en wil dan op haar rug en armen gekriebeld worden. De meiden willen nog wel graag met mama in bad. Heel soms doe ik dat nog wel maar ik vind nu ze 6 is dat het eigenlijk niet meer kan maar ze vindt het zo leuk, mama dr haren wassen enzo.
    Ik kleed me wel gewoon om als de kinderen er bij zijn, sterker nog, ik douche smorgens en de kids lopen dan in en uit om dingen te vragen en tanden te poetsen net als bij mijn man. De oudste vindt het ook nog geen probleem als we bij hem binnenlopen. Zolang dd kinderen zich er prettig bij voelen vind ik het ook prima maarzodra ze zich er ongemakkelijk bij gaan voelen dan zullen we daar zeker rekening mee houden.

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dit dus, Shannon is ook zo"n knuffeltje en zoener, die komt er ook tussenstaan. Colin niet,die knuffelt liever af en toe voor de tv ofzo.

met de tijd zal douchen natuurlijk minder worden , colin wil nu al liever alleen douchen: de reden: dan is de douche groter, kan ik beter spelen. haha:D:D:D..

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    ik kleed me niet om waar de oudste bij is (6,5 jaar). uhm... ben dan single maar zoenen (gesloten mond), knuffel/aai vind ik gewoon moeten kunnen in het bijzijn van de kinderen. Overige zaken is bestemd voor de slaapkamer of waar dan ook als de kinderen in bed liggen ;)

16. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Wij knuffelen en kussen elkaar ook in het bijzijn van zoonlief. Mijn schatje doet hem in bad tenzij die niet thuis is en het echt nodig is, en verschonen is meestal mijn werk omdat Grote Meneer niet goed tegen de geur kan. Ik merk wel dat hij mij ook soms kusjes op de mond wil geven (ziet hij ons immers doen) en dan zeg ik wel dat kusjes op de mond voor mama en papa zijn, en op de wang voor mama en zoontje.
    Zijn bedje staat nog steeds op de kamer (niet bevorderlijk voor bepaalde activiteiten) en hij ziet ons dus ook aankleden/uitkleden (tot op ondergoed + t-shirt bij mij en tot in enkel shortje bij schatje).

17. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik ben absoluut geen knuffelaar, mijn man wel. Als hij wil knuffelen dan weet ik hoelaat het is ;). Mijn kinderen zijn wel knuffelaars, vooral de oudste zou het liefst de hele dag knuffelen, kussen etc. Ze lijkt echt op mijn man en als die samen knuffelen op de bank eindigd dat altijd op ruzie (ze lijken veel op elkaar).
    Douchen doe ik nog met mijn jongste en soms komen de andere twee kijken, ik doe daar niet moeilijk om.
    Mijn ouders zijn geen knuffelaars en gaven elkaar nooit een kus in ons bijzijn (ze zijn wat ouderwets). Man en ik geven elkaar wel vaak een kus in bijzijn van de kinderen want zij krijgen ook kus (man met zijn harem!).

18. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wij knuffelen ook gewoon waar de kids bij zijn, met knuffelen is niets mis mee ... Meestal als de oudste dit ziet rent hij naar ons toen en schreeuwt tie '' FAMILY HUGGIEEEEE '' hahaha :D

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn man en ik geven elkaar wel een kus en een knuffel maar zijn niet zo heel erg knuffelig.
    Onze dochter knuffel ik plat hahahaha.

Douchen doe ik niet met haar das niet handig in die kleine cabine maar ze is wel in de badkamer als ik aan het douchen ben.
    Omkleden enzo doe ik ook gewoon waar ze bij is alleen mijn man vind het niet prettig om haar erbij te hebben als hij aan het douchen is.

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wij knuffelen ook gewoon waar dochterlief bij is. En heb ook een enorme knuffelkont van een dochter dus die komt soms gewoon fijn meeknuffelen.

wij zijn allemaal erge knuffelkonten, inclusief de honden hahahaha

Douchen doet ze allaaaaaaaaaaaaang alleen en dat vindt ze heerlijk

Deel Deze Pagina