hoe "intiem" zijn jullie met de kinderen (erbij)?

Discussie in 'De lounge' gestart door liesbet77, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    een knuffel en een kus ......dat moet kunnen !!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier knuffelen we gewoon en zoenen we ook gewoon hoor.

douchen of in bad doen we ook samen en aankleden ook.

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Als wij knuffelen of zoenen word J. gek hahaha die gaat dan krijsen mopperen mekkeren hahaha want papa zit aan mama!
    Maar dat weerhoud ons er niet van hoor haha.

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    hier ook echte knufferlaars hoor als wij televisie aan het kijken zijn dan liggen wij met ons 3tjes altijd samen en mijn zoontje vind het heeerlijk dat ik over zijn koppie aai :D is toch helemaal nix mis mee?? :D

Ik was vroeger nooit zo close met mijn eigen ouders maar daar zie ik dan ook geen probleem in je doet ook helemaal nix fout he!! :D mijn broertje daartegen ging ook altijd tegen mijn moeder aanliggen en dan moest zij ook altijd over zijn koppie aaien en zo viel hij dan in slaap meestal :D hahaha

5. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hier lekker veel knuffelen en zoenen waar ze bij is. En ook regelmatig een groeps knuffel. En als ze bij mij op shoot zit haar lekker kriebelen en haar kusjes geven op haar hoofd en met haar krulltjes spelen. Omkleden waar ze bij is etc geen probleem, alleen komt het niet zo heel vaak voor.

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Wij knuffelen en geven elkaar ook wel gewoon een kus waar dochter bij is. Vind daar niets raars aan. Dochter komt er dan meestal wel aangerend om ook een kus op te halen en dan zegt ze; MYN mama :D!
    We kriebelen dochter ook vaak op haar rug als ze bij ons komt liggen, vind ze heerlijk en meestal vraagt ze er zelf om.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier wordt ook gewoon geknuffeld, gezoend, verkleed en gebadderd in het bijzijn of samen met de kinderen.
    Juist goed dat de kinderen zien dat intimiteit en geborgenheid heel normaal is. En dat papa en mama van elkaar en van hen houden!
    Hier wordt ook regelmatig gezegd dat we van het kind/de kinderen houden en dan krijgen ze een dikke knuffel!

De oudste is heel grondig :D als mama s ochtends gaat werken dan is "Memmie tuutsje, memmie kroepie" En dan krijg ik eerst een dikke kus op mn mond en dan een dikke knuffel... en dan vaak nog een kus :D De jongste "doet" nog niet echt mee.

Zelf was ik vroeger niet zo'n knuffeldoos met mn ouders. Mn zusje daarentegen juist wel. Die "hing" altijd tegen mn vader aan en was altijd aan het zoenen enzo. Maar bloot enzo was gelukkig geen taboe.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Al met al kom je op mij nogal preuts over, door deze vragen te stellen. Je noemt allemaal dingen op die voor mij de normaalste zaak van de wereld zijn... Mag je zelf weten hoor, maar het valt me gewoon op.
    Zolang jij en je gezin zich er goed bij voelen, moet je gewoon blijven doen wat je doet.

9. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Mijn dochter is net zo'n kroelkip als mijn vriend... die houd wel van kroelen en knuffelen. We doen het ook regelmatig als zij er bij is, niet zoenen met tong enzo.. maar gewoon netjes.

En samen douchen meestal als ze al in bed ligt.... :D

10. MiSe

MiSe Niet meer actief

Waarom doet je man dat later niet meer dan??

11. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Knuffels, kusjes, aai geven, yup yup en yup. Ook waar de kleine bij is. Zijn wat dat betreft best fysiek ingesteld.
    De kleine ook. En die vind het prachtig. Als ik en m'n partner elkaar een knuffel geven, klimt ie bijna via onze benen naar boven "ook knuffelen samen" word er dan geroepen.
    Samen op de bank film kijken, met een dekentje, vind ie heerlijk.
    Tis een onwijze knuffelkont.

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bedoel je hier ook het omkleden of douchen terwijl de kids in en uit lopen ook mee?

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wij hebben nog geen kindje, maar ik dit zijn dingen die wij gewoon wel zouden doen hoor.
    Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 was, dus heb geen voorbeeld gehad van hoe dat gaat. Maar het lijken mij normale dingen en ook goed om als kind te zien dat je ouders elkaar nog heel lief vinden en van elkaar houden.

Ook heb ik wel gehoord dat het heel belangrijk om als partners naar elkaar hardop te zeggen van elkaar te houden, ook waar kinderen bij zijn. Zodat ze leren dat het goed is om dit uit te spreken en ook echt zien,horen, voelen dat er liefde is.

Ook naar de kinderen toe uiteraard.

Douchen,omkleden e.d. vind ik normale dingen om met je kinderen te doen. Totdat ze dat zelf niet meer prettig vinden natuurlijk.

Toen ik in de puberteit was was mijn moeder ook vaak aan het douchen of omkleden, en dan kwam ik ook de badkamer binnen. Ik vind dat gewoon normaal. Maar mijn broertjes deden dat bijv minder in de puberteit.
    Het is sowieso per persoon verschillend hoe je daar mee om moet gaan, want de ene is de ander niet. ;)

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    1. Wij knuffelen en kussen elkaar waar de kinderen bij zijn. Geef mn man ook wel eens een tik op zn kont (en vise versa) en zeg dat ik m een lekker ding vind waar de kinderen bij zijn.

2. Wij knuffelen en kussen de kinderen heel erg veel. Zij komen ook met enige regelmaat even mama- of papatanken. Lekker knuffelen! M zegt dan vaak: 'mama, ik laat je nooit meer los!' (lief!)

3. Ja we gaan wel eens in bad met de kinderen. Kinderen zien ons en elkaar naakt rondlopen. En ook de wc gaat nooit op slot, dus komt vaak genoeg een kind binnenlopen of de deur staat open omdat ik de kinderen in de gaten wil houden :)

T heeft onlang ontdekt dat hij een piemel heeft, net als papa en S, maar dat M en ik dat niet hebben: "T piemel, papa ook piemel, mama niet piemel, wel navel. T ook navel!" :D

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Lekker tegen elkaar aankruipen, over rug aaien/kriebelen, haren strelen, maar ook lekker zoenen (niet uitgebreid minutenlang tongen of zo, maar een dikke doen van een paar seconden of wat kusjes achter elkaar.

Onze zoon mag ook lekker bij ons komen zitten/liggen/hangen. Die aaien we ook over zijn bol en ik kriebel zijn ruggetje ook. En als wij elkaar zoenen en onze zoon wil ook een paar kusjes, dan kan hij die krijgen!

Wij gaan ook samen in bad. Nou ja... Mijn man OF ik met zoon. Met z'n drieën is te krap. :D Mijn man en ik gaan niet samen in bad. Even naakt lopen (tussen afdrogen en aankleden) is ook geen probleem.
    Onze zoon is bijna 2,5.

16. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    wij zijn geen knuffellaars
    wel geven wij een zoen (mond dicht) als we weg gaan en thuis komen

en als we een vrijparty hebben dan doen we dat als onze kinderen slapen
    en dan doen we hun kamertjes met de haak aan hun deur op slot dat we zeker weten dat ze niet aan onze bedrand staan hwaaaaa

wij douche nog steeds met onze dochtertjes
    zoals ik alleen met onze 2 kids
    zoals mijn man met zijn dochtertjes
    dat ken nog wel tot daarlijk echt een leeftijd komt
    en dat geldt ook voor bloot uit de douche lopen naar de slaapkamer voor kleding te pakken

mijn dochtertje van 3 jaar heeft nog nooit wat tegen ons gezegt over ons geslachtdeel

ze zegt alleen vaak tegen mij van je ziet er niet uit mama als ik bloot ben hwaaaaaaa

1 keer heeft ze gezegt zat ze in de douche en ik stond toen zei ze wel van mama je heb ook een grote bilspleet
    ik zeg wat ? ja zegt ze het loopt helemaal door naar voren
    toen schoot ik echt in de lach hwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wij kussen elkaar gewoon waar ons zoontje bij is, is ook heel normaal tenslotte. :)
    Maar hij wordt dan jaloers en wil mee doen. Dan doen we 'kusje geven papa mama Kenji!" zoals ons zoontje het zegt. :D
    Ook douchen doen we allebei gewoon met hem.
    Hij vindt op dit moment wel mijn bilspleet erg interessant. ;)
    En hij vindt het ook erg vreemd dat mama haartjes heeft, en hij niet.
    Haha, ik kan er alleen maar om lachen.
    Oh, mijn borsten noemt ie mama's buiken. Ach ja, het beestje kan maar een naam hebben he? ;)

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hahah dit vind ik echt grappig!!

19. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb een trauma opgelopen van mijn ouders die het nodig vonden om voor onze neus te tongzoenen of te vrijen in de keuken terwijl wij tv keken(kleding aan maar dat was et ook) we zagen het niet maar dat voel je. Of blote ouders op de bank als je niet kon slapen die snel naar de keuken renden.

Dus ik zal heel erg opletten wat wij doen waar de kinderen bij zijn. Ze mogen zien dat we van elkaar houden door een knuffel, een kus of tegen elkaar op de bank zitten, maar ze hoeven geen enkele vorm van seksuele spanning te voelen, dat bewaren wij voor in bed.

20. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Wij knuffelen gewoon waar de kinderen bij zijn hoor. En we gaan ook nog regelmatig samen in bad (meestal ik met de kids. Manlief gaat liever douchen maar neemt dan ook wel eens een van de kids mee onder de douche... vaak zijn we dan gewoon allemaal in de badkamer... de ene helft in bad en de andere helft onder de douche).

Hier wordt ook wel gekeken naar papa en mama. Dan komt er een met de opmerking "mama, jij hebt zo wel dikke billen he. Die van mij zijn niet zo dik" of idd een opmerkingen waarom mama grote tietjes heeft en papa kleine tietjes en de kindjes helemaal geen tietjes.. maar dat leggen we dan ook gewoon uit. De kindjes weten hier ook wel dat ze sommige dingen bijv. niet in het zwembad moeten gaan roepen en vragen... haha...

Deel Deze Pagina