Ik heb dat ook weleens gehad hoor. Dat ik 's nachts niet kon slapen en dat ik dan mijn ouders bezig hoorde in hun slaapkamer... Ben ook altijd als de dood dat de kids mij horen maar gelukkig zijn onze kamers niet zo gehorig. Kusjes geven en knuffelen doen we gewoon in het bijzijn van de kinderen maar echt tongen en vrijen dat gaat me wel te ver...
Mn vriend en ik zijn helemaal niet knuffelig niet omdat ik het niet vind kunnen hoor, maar gewoon omdat mn vriend niet zo is. We lopen ook nooit hand in hand in de stad ofzo (al ik zn hand pak wel, maar uit hemzelf niet). Maar ik ben wel heel erg knuffelig naar de kinderen toe. Om niet alle militairen over een kam te scheren, maar mijn vriend zit in het hokje van stoere militair die zn emoties moeilijk weet te tonen. Moet wel zeggen als ik mensen elkaar zie aflebberen (dan niet een bescheiden kusje, maar echt kopkluiven) op straat, dan kijk ik snel de andere kant op. Dat vind ik dus echt niet kunnen. Huur dan een kamer. Maar een lieve knuffel kan ik wel waarderen
Ik ook, maar heb er zeker geen trauma aan overgehouden. Is menselijk tenslotte. Beter dat, dan dat ze altijd ruzie maakte, maar goed, zo denk ik erover.
Wij knuffelen en kussen gewoon. Verder douchen wij allebei met dr. Dit hebben mijn ouders ook altijd gedaan. Ik heb er nooit schade van opgelopen denk wel dat het na je 8ste niet meer prettig is. wat om kleden betreft daar doen we helemaal niet moeilijk over. Mijn moeder kleed zich nog steeds in mijn bij zijn om. Wij leven met het motto je hebt niets wat ik nog nooit gezien hebt....
Hier knuffelen we elkaar gewoon en geven we kusjes. Dochter komt dan alweer gepikeerd aanlopen omdat ze ook wil kroelen En ja ik kleed me om waar ze bij is en we gaan ook saampjes in bad Maarja onze dochter is nog wel klein genoeg om haar mondje te houden in een kleedhokje haha (of nouja.. klept de boel bij elkaar maar nog geen 'beschamende' dingen haha)
hier ook gewoon een kus en aan uit kleden douchendo3en we ook met kids , alleen man lief vind met kleine meid niet zo fijn(nadat ze m tegen ze slurf aangeslagen had )hahah dus neemt haar liever niet mee
ja hoor wij knuffelen wel en geven elkaar ook wel een kus. gewoon een kus verder niet. de kinders komen vaak zo even knuffelen en als ik lekker bij ze op de bank zit strijk ik ze door hun haar,wrijf ze over hun rug. en mijn jongste wrijft nu zelf door haar haar als ze moe is. omdat ze dit zo gewend is van onze bv periode dat is zo lief om te zien. ik kleed mij gewoon aan met de kinderen erbij,en ga ook rustig met ze douchen of in bad. maar... nu heb ik 2 meiden. ik zou het bij een jongen ook wel doen maar op een bepaalde leeftijd toch niet meer.(denk ik, heb eigenlijk geen idee want ik heb geen jongens)
Mijn ouders waren nooit intiem waar wij bij waren, hoogstens een stijf kusje als mijn vader thuiskwam. Omdat hij mijn moeder nooit een knuffel gaf dacht ik dat hij niet van haar hield en wilde ik ook geen aandacht van hem . Dus ja ik vind het tonen van enige affectie en liefde wel belangrijk mits het niet seksueel wordt uiteraard. Dus zo nu en dan een knuffel hier en daar en lol met elkaar maken natuurlijk. En Jason gaat om de ene week met papa in bad en de andere week met mama, hij vindt het wel boeiend dat ik er anders uitzie dus dan leg ik uit dat ik geen jongen ben
Ja hoor kinderen leren van hun ouders dus juist knuffelen waar de kids bij zijn Verder zijn wij met bloot heel vrij. Zijn ook naturistisch in de vakantie dus zolang de kinderen niet klagen wordt er niet met handdoekjes gehannest en mag je douchen/badderen met wie je wilt.
Ik kom zelf uit "familie Kus" ... Makkelijk gezegd, altijd 3 kussen bij aankomst en vertrek... En mijn ouders (moeder en stiefvader) gaven elkaar ook rustig n kus waar wij bij waren, verder ging het niet... Nu ben k zelf qua lichamelijk contact n vrij aanhankelijk persoon en mijn schoonfamilie is niet zo van de lijfelijkheden... Met n verjaardag/trouwdag of n andere felicitatie, maar verder echt niet (ja de kleine meid van mn schoonzus moet altijd kroelen met iedereen )... En mijn vriend is (was?) t dus ook niet echt gewend... Maar samen zijn we wel vrij "knus"... Lekker samen op de bank, handje vast als we ergens heen wandelen, kusje op de mond zo nu en dan... Maar geen "sexuele" uitingen, alleen t liefdevolle... En ook gewoon zo nu en dan met de kleine man onder de douche, nu krijgt hij dat nog niet bewust mee, maar k denk dat t zo zal blijven totdat hij zelf aan zal geven t niet meer te willen... Of zodra t voor mn vriend of mij niet prettig meer voelt...