Denk dat ik een beetje in de war was met dit stukje dames Kinderen van ongehuwde ouders / niet geregistreerde partners Als de ouders niet zijn getrouwd of geen geregistreerd partnerschap zijn aangegaan, krijgt alleen de moeder het ouderlijk gezag. Wil de vader (erkenner) ook het gezag, dan moet hij hiervoor samen met de moeder een verzoek indienen bij de rechtbank. De griffier van de rechtbank (een soort secretaris) wordt dan verzocht om een aantekening te plaatsen in het gezagregister dat zij beiden het gezag uitoefenen. Als de ouders na de geboorte van het kind in het huwelijk treden, krijgt de vader ook automatisch het gezag. De vader moet het kind dan wel erkend hebben. Als de ouders na de geboorte van het kind een geregistreerd partnerschap aangaan, krijgt de vader niet automatisch het ouderlijk gezag. De vader (erkenner) moet daarvoor een verzoek indienen bij de griffier van de rechtbank.
Haha ik ken het !! Toni had het de vorige keer niet in de gaten en kneep erin uit reflex gaf ik hem een klap Schreeuwde het uit Hij zei omg sorry had er niet bij nagedacht haha hij schrok er zelf ook van .. Het gekke is alleen dat ik er alleen in de nacht last van heb
yeaaah !!! hihi kan het gewoon niet geloven meid wij zijn nu eindelijk ook zwanger en bijna gelijk lopend vind het zo gaaf !
jaa vind het echt super misschien iets later als september maar we hebben het toch maar geflikt in 2010 !! haha
Lydiaaaa spannend meisie morgen is het zover !! Ben zo benieuwd Hoop voor je op een hele mooie echo met een kloppend hartje !! kussies
Ja begrijp ik !! Ben maar blij dat je vroeg terecht kan in iets meer dan 12 uurtjes ben je van je zenuwen verlost meid en kan je je hummeltje zien