awwww neee dat is een mooi buikje meid !! gaat hard ineens zeg En dank je hoop na morgenochtend mezelf stukken beter te voelen dan ik nu doe liefsss
hey meiden! BEN BENIEUWD OF ALLES GOED IS SWEEET.. MOOI BUIKKIE HOOR lY FLAUWGEVALLEN? HET GROEIT LEKKER SNEL BIJ JULLIE X
Sweet .. ik weet eigenlijk helemaal niet heolaat je de echo hebt !! wel in de ochtend toch ?? hoe was ttt ???????? xxxx
Hey meiden sorry voor het wachten Maar jullie wachten word beloond hoor !! Met een goed knipperlichtje !! Het kindje was al erg bewegelijk zo mooi om te zien ! Mag over 3 weekjes weer terug komen omdat we niet zeker weten of dit de juiste tijd is ben een weekje terug gezet ze zei het beebje zit wat in elkaar en het kan goed zijn dat ik over 3 weken weer terug gezet word .. Erg spannend dus Ben in ieder geval wel superblij dat alles goed is kan vannacht lekker slapen haha hier ons wondertje : Bekijk bijlage 123528
mooie echo sgat! ja nu kan je lekker slapen! leuk dat je over 3 weken weer een echo krijgt. dan zal je zien hoe snel het groeit. ik had ook met 10 weken een echo en daarna met 12 weken dat is al best een groot verschil hoor.. zo grappig! met 18 weken kan je het ongeveer zelf voelen bewegen. dat is leuk! Mooie buikie ly.. heb je vaak trek in chocolade? ik eet sowieso wel bijna een hele pak van bokkenpootjes op. haha! X
haha... ja je kan de raarste dingen eten als je zwanger bent.. ik at bij linsey alleen maar chocola dat had mijn zus ook bij mijn nichtje. (vandaar dat ik het vraag). xx
hier gaat t wel alleen kei moe ... hoop wel dat dat beter word hoor .. en met jou ?? hier vanavond weer n nieuwe foto
Hey moppie Ja weet het die moeheid is vreselijk moet zeggen de laatste dagen gaat het stukken beter en is mijn moeheid aan het verdwijnen best vlot dus! Hoop voor jou ook meis. Verder voel ik me prima beetje last van maagzuur en s'nachts last van mijn borsten maar niet meer echt dat ik zeg auw ! Mijn buik is goed rond aan het worden zoals je ziet haha mensen zien het gelijk kan het echt niet meer verbergen Ben benieuwd naar jou nieuwe foto !! liefss