*Zit te wachten* hihihi Verwacht nu wel verpletterd te worden met een superdeluxe foto !! haha grapje
OMG !!! Das het wachten wel waard !! Begint goed te groeien meid Super !! Ja kijk ook xfactor ze is goed ja die jongen ook die net was in zijn opa vest hahaha
bagger ... kan slapen wat ik wil maar energie komt niet .. en misselijk ook hele dag geweest.. ach jaaa
Lydia ik wou ff zeggen dat je een prachtige buik hebt, nu al!! En sweetangel jij ook echt!! En ook mooie echo's! Fijn dat alles tot nu toe goed is!
Hihi wilde net vragen of je niet nieuwschierig was maar toen zag ik de reactie op hyves Bekijk bijlage 126213
hihi nee joh leuk dat je me volgt ! links is hoofd indd en dan gedraaid hierheen beetje ja.. was nu al een eigenwijsje !
haha dat word dan nog wat !! Ben superblij voor je meis dat alles zo goed gaat Zie dat je de 21ste weer mag spannend !! ik moet nog 2 weekjes wachten duurt zo lang hahaha
Ghe ghe , ik vond het ook lang hoor maar vloog achteraf voorbij ! ben beniuewd naar je volgende echo ! , ik was trouwens weer na 9 weken gezet haha.. dus over 3 weken zetten ze de datum echt vast
ja zag het op hyves Spannend hoor !! Ja ik word ook met de volgende echo op de vaste datum gezet ben benieuwd Vind het superspannend !!