jaa vandaag sweet !! spannendd !! Kelly , ja klopt kleintje leeft van de moederkoek ik heb t bij de VK niet gezegt eigenlijk , maar bloeddruk was iets hoger dan de vorige keer zei ze.. gefeliciteerd met je zus en tanteschap kei leuk! pip is gaaf ja !! in mijn kamertje komt ook een stukje lief behang
awww wat leuk Kel gefeliciteerd met de geboorte van het kindje van je zus En wat sneu voor je kleine meid hoop dat ze snel weer beter is Haha snap je helemaal denk dat ik dat ook zal gaan doen alleen shoppen voor de kleine meid Er zijn zoveel leuke meisjes kleren kan niet wachten !!
Kan hier helaas de foto's niet plaatsen formaat is te groot maar heb ze ook op hyves staan wil je ze zien
Ly heel veel plezier meis !! Geniet ervan en ben benieuwd of de voorspellingen juist zijn ! Hoor het later wel xxxjes
Lydia veel plezier straks! Hoop dat ze het kunnen zien! SweetAngel je het al een hele buik zeg! Mooi!
Meiden gefeliciteerd met jullie meiden!!! Die heb je alvast Een dochter.. Wij zijn langzaam aan weer aan het dromen van een tweede..en lekker onveilig vrijen hahaha! Tis zo gezellig! liefs Pina