Wat blijft het toch stil hier !! @ Lydia hoe gaat het meid ?? Buikje groeit goed heb het gezien op hyves Mooi hoor !! @Kelly hoe is het met jou meissie en je kleine meid ?? Hier alles prima Heerlijk weer wat wil je nog meer ! Onze meid is aardig aan het schoppen soms zo hard dat ik er wakker van word haha. Je ziet de buik echt op en neer gaan zo raar om dat te zien Wel een heerlijk gevoel ..De laatste dagen wel erg veel last van maagzuur das wat minder maar we doen het ervoor natuurlijk ! liefss
hoii zat er vanochtend indd nog aan te denken om jullie te contacten ! stille willy's ! hier alles goedd ! zal hier ook ff mn foto'tje plaatsen ! gister lekker gezwommen met troy,liam en de rest en eergister naar de BiBaboerderij geweest met wiebelkont Troy! hij vond het wel leuk maar stilzitten is niet zn hobby haha ! achteraf nog wel zo stoer om t podium op te gaan en allee BiBa's een hand gegeven !! hihi zo maar es in huis op gaan ruimen/poetse/uitzoeken want t ziet er niet uit hier!! baby kamer schiet al goed op ! zodra die z.g.a af is zal ik foto's spammen ! hoeist met jou kelly ?? en met linsey ?? xxxx ly Bekijk bijlage 146326
Wat leuk zeg !! Zekers stoer dat hij dat zo alleen durfde !! Ja vind de foto echt superss meis wat gaat het groeien toch hard Mooi buikje hoor Ben benieuwd naar het kamertje !
jepp ! en aangezien ik al zga alles heb staat het nu OVERAL behalve op de babykamer .. zal zo es foto's maken zodat je een idee krijgt.. ( typ er er wel bij wat er nog gedaan moet worden ; ))
je ziet de commode ( wat ie moet worden, er komt nog lief! vogelbehang achter + onder de commode links 2 lades+een schap en rechts 3 schapjes. ) de koof om de verwarming heen heeft vriendlief zelf gemaakt. en een kant van de kamer met t roze geblokte behang + mn gave gerestylde kast ! dan komt er natuurlijk nog een mooi wit gordijn + witte vloerbedekking hoogpolig. een mooie lamp natuurlijk . op de geblokte muur komt haar naam + fotolijstjes eromheen enz enz enz maar t is een begin ! Bekijk bijlage 146569
hoe ist hierr ?!?! hier gister koninginnedag gevierd kei gezelli maar was eind vd dag kei kapot! hier een inpressie Bekijk bijlage 147617
Wat een leuk shirt Snap wel dat je moe bent na zo'n lang dagje Hopelijk wel weer goed uitgerust ? Hier gaat het goed op een flinke verkoudheid na Word veel geschopt haha Hier nieuwe update van mijn buik Bekijk bijlage 147841
Hey meiden Zal maar weer eens een berichtje posten hier haha .. Gisteren bij de verloskundige geweest bloeddruk gemeten die was perfect Toen heeft ze de baarmoeder gevoelt en die loopt ook mooi op schema de baarmoeder komt nu 2 vingers boven de navel uit en staat op 26 cm Hartje geluisterd en we konden horen dat ze erg druk was haha Ze ligt mooi rechtop met het hoofdje naar boven. Ik krijg ook nog 2 extra echo's dat wist ik helemaal niet ik krijg er 1 bij 30 weken en 1 bij 36 weken om de groei te bekijken.. Dit omdat mijn bmi hoger is dan normaal Nou dit was het wel zo'n beetje Voel me verder super !! Alleen slapen dat lukt niet zo best heb erg veel druk op de blaas. Hoe is het verder met jullie ?? liefsss
hoii ! super dat alles goed is ! mijn baarmoeder zit ookal zo hoog.. voel haar daar af ent oe ook schoppen/duwen zo hoog. echt een geweldig maar nog steeds zoeen onwerkelijk gevoel :O hier over 2 weken de 3d/4d echo ! spannendd xx
ooh super zekers spannend !! Ben benieuwd hoor wel foto's showen hier wil ik wel zien jullie mooie meid JA dat bewegen is inderdaad een geweldig gevoel kan er geen genoeg van krijgen en zekers erg onwerkelijk .. Dat het dan toch eindelijk gelukt is !!