Hoe irritant word -> Ly,Kel,Sweet,Pina Club !

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lydia1986, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zie dat je een oud bericht leest , kijk es 3 berichten naar boven ...

x

2. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey ladies!

Ik heb me schoonzusje net op msn gesproken en ze had woensdagavond weer veel bloed verloren:(. ze was gister naar de gyneacoloog geweest en toen hebben ze een inwendige echo gedaan en daar waren geen afwijkingen te zien. en ze hebben een kweek gedaan. ze krijgt donderdag de uitslag. dus... het is spannend. Ik denk dat het voor haar lichaam te zwaar is ze was 9 maanden later weer zwanger (dat is een best korte tyd) en ze is al zo'n een iele vrouwtje.

Hoe is het met jou Ly? Gaat het allemaal een beetje goed? ik zag op hyves weer een leuke foto van Troy wat een poepie! En wat zijn ze lenig he die kleintjes:$ nog niet ongi? het kan ook uitblijven door stress. dat had ik tenminste.

pina.. wat goed om te horen dat het goed gaat met je mannetje! :DHet komt heel vaak voor dat vrouwen na hun bevalling depressief worden. ik had het gelukkig niet!
    Ik weet dat het pijn doet die ontsteking als ik verder borstvoeding had gegeven dan had ik het ook gehad (ik was net op tyd gestopt). ja.. ben ook wel benieuwd hoe je aanwinst heet..:)

sweety.. hoe is het met jou? gaat alles goed met je? bijna krijg je de uitslag:p wel spannend he..
    heb je je mannetje nog gezien toen je ei er was? Hoe gaat het eigenlijk met je mannetje ziet het er naar uit dat hij hier kan wonen?

x

Met mij gaat het wel:( ik heb gigantische ruzie met me vriend.. we praten amper met elkaar... ik heb op het punt gestaan om weg te lopen met Linsey maar hij zei als je dat doet dan bel ik de politie. ik heb hem geslagen omdat ik linsey niet mocht pakken en toen heb ik zijn elleboog pijn gedaan en toen zei hij 'als je me nog 1x aanraakt dan sla ik de ruit kapot' toen ben ik maar gestopt met slaan want ik weet dat hij het echt doet en linsey lag in die kamer te slapen dus.. dat zal niet goed geweest zijn.

Mijn vriend is opgevoed zonder vader zijn vader is weggelopen met het geld wat hij had verdiend met het bedrijf wat hij had met mijn schoonmoeder. dus ja... hij zei ik wil niet dat me kind opgroeit zonder vader net als ik.. en blah blah

3. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    hey wijfie

Heb mijn ei nog niet gehad lieverd :p moet nog ff wachte maar zit er wel aan te komen denk ik heb zo'n zeurende pijn in de onderrug en buik

Wat een verhaal zeg over je ruzie :$ Hoop dat het goed komt doe je het rustig aan meis ? Als je wilt praten always here for you :)

Lydia hoe is het met jou meissie al wat gehoord van je zusje ??

Ben ook wel erg benieuwd naar de naam van pina's kleintje ;)

kussies

4. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    dat vind ik wel heel lief sweet:D
    ow.. ik dacht dat het al geweest was:) go go go eitje van sweet

x

5. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Goede morgen sweeties hier mijn ei toch al gehad op woensdag :$ niet te geloven dag 13 !! En dat met pcos echt weird haha :p je had dus toch gelijk kel mijn ei was al geweest dus nu maar weer wachten tot 9 november ;)

kussies

6. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ow haha! op naar 9 november sweet..voel je al wat?
    Ly is lekker op kraambezoek!:D bijna 2 nov.:D spannend..

Gefeliciteerd met je neefje Ly.. mooie naam Liam! volgens mij had ik die ook op me lijstje staan als Linsey een jongen zou zijn. heb je alleen 1 zus(je) of heb je nog een broer(tje)?

x

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hee meiden even vanaf mn foon zit in slagharen.. Ik ben net ongi geworden! Dus op naar de clomid! Benbenieuwd.. En dan dag 10 naar de gyn.. Kelly dat klinkt wel heftig zeg.. Doe je rustig aan.. Hebben jullie vaak ruzie? Knuffel sweet das indd een vroeg ei! Weet je wel zeker dat t een ei is.. Hoop t iig wel voor je! Xxx kom vanavond weer.. Ohja sweet ik heb een zus en een zusje en een broertje.. En liam is indd echt n poepiej!!

8. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    hey mopjes

Ly wat fijn dat je ongi er is en je eindelijk met clomid kan beginnen..Leuk een dagje slagharen !! Geniet er maar lekker van mop :D En ja ben er zeker van meis dat mijn ei geweest is temp is vanmorgen nog verder omhoog geschoten ;) had afgelopen woensdag ook erg veel last van rekbaar doorzichtig slijm.

Kel het enige wat ik voelde was na mijn ei dat kramperige gevoel onder in de rug en richting baarmoeder verder eigenlijk niks heb dat nu nog steeds. IS het bij jou nu een beetje rustig ik bedoel is de ruzie opgelost??

kussies

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kel hoeist met je zus nu?

10. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ja.. wel fijn dat je ongi bent geworden.. kan je weer opnieuw beginnen..
    ik doe wel rustig aan hoor Ly:D het is nu ook weer goed hoor;) me vriend en ik hebben nooit echt ruzie alleen wel is meningsverschillen. cultuur verschillen he..;) jou ouders hebben dus ook 4 kinderen.. ja mooi he baby's:D

de ruzie is wel opgelost sweet het is weer rustig;) gelukkig! ik hoop dat het wat betekend die dingen die je hebt;)

ik denk dat je me schhonzusje bedoeld... ze is gestopt met werken en me broertje werkt nu halve dagen voor haar. ze krijgt de uitslag van de kweek donderdag en tot die tyd moet ze alleen maar liggen en rustig aan doen.

x

11. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hey meisie

Fijn dat het weer rustig is voor je ;) en hier denk ik niet dat het tekens zijn :) Heb helemaal niet het gevoel dat het raak is..

kussies

12. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    me vriend is echt raar hoor... ik dacht dat het allemaal wel goed was maar hij is na zijn werk niet meteen naar huis gekomen hij was naar me zus toe gegaan om te behangen (dat is natuurlijk niet erg) maar die lul zegd niet ff dat hij daarheen is (hij had toch ff kunnen bellen) ik was helemaal ongerust.:(
    Hij had tegen me moeder gezegd dat ik voor mezelf moet zorgen en me eigen eten ik had helemaal gewacht tot hij thuis kwam met eten omdat ik geen geld heb. hij zegd tegen mij als je geld nodig hebt dan moet je het zeggen dat is toch stom hij weet dat ik eten moet halen dan kan ie het toch gewoon geven:).
    (we hebben allebei een aparte uitkering ik voor iemand onder de 27 jaar en hij voor iemand boven de 27 jaar en hij heeft tegen het UWV gezegd doe alles maar bij elkaar maar ik kan nu niet bij het geld:()

Als het raak is dan voel je het (ik had ook een gevoel terwijl er helemaal geen aanwijzingen waren dat ik zwanger zou kunnen zijn)

x

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja ik bedoelde je schoonzus .. Hmm rust dus! En je vriend... Waarom vragen jullie geen extra pasje voor de rekening aan dan? Is toch raar dat jjullie niet allebij bij t geld kunnen..

14. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ja idd kelly is een goed idee van ly beiden een pasje hebben :) Veel makkelijker.. Is zo toch geen doen als je iedere keer op geld moet wachten..

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    sweet morgen naar de gyn !

16. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    ja.. dat zat ik ook te denken.. je kan bij de ing zo'n leuke pas laten maken met een foto..8) dan is het wel leuk een foto van Linsey erop.:D neej het is niks om om geld te bedelen.. lijk wel een zwerver

ja me schoonzusje mag alleen maar liggen en niks doen.

yeah sweet morgen naar de gyneacoloog! spannund.. hopelijk helpen ze je goed verder!;)

Me meissie is verkouden:( echt zielig! ik heb maar bij de apotheek LUUF gekocht vicks voor baby´s hopelijk kan ze nu wat beter slapen.

x
    weet je wat ik zat te denken de volgende keer als ik zwanger ben dan ga ik me eens verdiepen in moeders voor moeders. weten jullie wat het is..:( volgens mij kan je dan toch vrouwen helpen om zwanger te worden ofzo..

17. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hey meiden

ja idd morgen naar de gyn. vind het erg spannend hopen dat het zaad van mijn manneke goed is vind het best wel eng eigenlijk :) Julie horen het morgen van me ;)

kussies

18. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Ik hoop ook dat zijn zaad goed is..;) ben benieuwd..

x

19. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi meiden

De uitslagen waren goed hoor :D:D ben zo opgelucht.. Alleen moet toni toch weer opnieuw zijn zaad in leveren alles was goed op de volume na dat hield in dat je minimaal 2 mm in moet leveren en hij had maar 1 :$ mja goed ik zei ook is ook niet makkelijk het te doen in zo'n gek kamertje.. Nu mag hij he thuis doen .. mocht het zo zijn dat het toch nog steeds te weinig is dan word het ivf anders kan ik gaan starten met clomid ;) We moeten wachten tot begin december met inleveren wel lang maar goed ze willen het zo..

Hoe is het verder met jullie meiden ??

kussies

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heee sweeet ! yehh wat fijn dat het goed was!

ja ze doen het altijd meer dan 1 keer.. zo zie je maar bij ferdi 1e keer eigenlijk te slecht ( was 19 en moest minimaal 20 zijn ) en nu was het 50 !
    dat komt omdat het per keer verscheelt !

spannend !!
    ach 1 december is ook zo! maar 1 ronde ! :D

hier vanavond met clomid beginnen !! ( meot ej voor de nacht innemen ! ) spannend

Deel Deze Pagina