Zekers spannend Ly!! hoop het zo voor je wijfie dat het nu eens gaat lukken Dat wij maar de mama's van 2011 mogen worden
Hey meissies Hoe gaat het met jullie ?? Ly hoe voel je je meis ?? Hier is het rustig heb wel nog steeds lichte krampjes maar dat kan van alles betekenen Fijne dag meiden ! kussies
hee sweet ! ja indd 2011 mama's ! hier goed heb door de clomid zover ik weet alleen maar meer energie en kan me niet cncentreren .. maar verder gaat t goed ! hoeist met jou ?? xxx
Hey mop Fijn dat alles goed gaat Dan kan fer de lol op als je meer energie hebt of niet hahaha Vind mijn kaartje dit keer zo anders dan normaal weet niet mijn temp komt dit keer maar niet boven 37 uit heb ik normaal wel altijd.. xxxjes
spannend hoor ! wachten wachten wachten ! heb er een HEKEL AAN ! ik duim voor je ! en die temp.. ja had ik eerst ook wel s boven de 37 nu ook nooit meer.. xxx
Lydiaaaaaa hoe gaat het wijfie ?? Hou je het een beetje vol met al die hormonen ?? Hier komt nod dichtbij heb al wel duidelijker krampjes dus ongi zal wel in aantocht zijn kussies
ejjj meisje ! nog wel n hoge temp ! ... afwachten maar.. hier gaat t super clomid alweer klaar en woensdag naar de gyn ben benieuwd.. xxx !!
Hey meissie Wat fijn trouwens voor je dat kindje van je zusje weer terug is ben blij voor je !! Spannend naar de gyn !! Ben wel benieuwd of ze aan het groeien zijn gegaan Hier nog steeds hoge temp ik was vanmorgen geschokt ben nu wel echt zenuwachtig krampjes zijn niet meer zo erg als gisteren maar wel aanwezig .. Omg het zal toch niet... zal echt weer een aktie voor mij zijn krijg ik eindelijk hulp lukt het mezelf haha wat wel goed zou zijn natuurlijk Afwachten tot morgen dan maar dan is het dag 14 ! kusssies
Wat een ontwikkelingen hier. Sweet wat spannend!!!! Lydia ook ! Succes bij de gyn! en sweet succes emt testen!! xx
Mja weet het ook niet nog steeds geen ongi hier dus er is nog hoop misschien is het nog te vroeg om te testen voor mij
ja indd , misschien te vroeg getest... ! blijf voor je duimen meis ! vandaag trouwens bij de gyn geweest t zag er goed uit eitje was goed aan het groeien . nu vrijdag terug om te kijken oftie goed gegroeid is !
Hey meiden! zo zo.. wat een spanning hier! ja.. sweet heb je nog getest? Ly.. eitje gegroeit? wat houd dat in? het is in iedergeval spannund voor je vrijdag x Hier gaat alles goed. Linsey groeit lekker. ze kent nu kiekeboe zo leuk..ze doet zelf haar handjes voor haar ogen en haar haartjes beginnen te groeien!ook leuk! en met me vriend en mij gaat het ook wel goed. we gaan volgende maand naar Parijs een weekkend. ff lekker er tussenuit ik heb zo'n idee dat ie me eindelijk gaat vragen in de eifeltoren