Hoi meiden Hier 1 dag overtijd en nog geen ongi nog steeds hoge temp ik wacht met testen gisteren was die negatief dus maybe het weekend weer wagen ben eigenlijk beetje bang het te doen Wat spannend kel !! Leuk hoor lekker er tussenuit En wat lief zeg haha kiekeboe is altijd leuk Hoe is het met jou ly morgen weet je weer meer over je ei spannend
hij was gister 14mm en moet tussen de 20 / 30 zijn voordie springt ±' nog ff en je kunt staartjes maken bij linsey hihi .. oh lekker naar parijs ! xx
haha ja.. dat is wel leuk! ze kan bijna een staartje bovenop haar hoofdje.. ja heb erg zin in parijs ik hoop dat Linsey het volhoud in de bus maar wat voor eitje is het Ly?? een bevrucht eitje?? x
Hey meisjes Ly ben zo benieuwd kom je het ons even melden als je het weet Hier temp vanmorgen naar beneden gedaald nog steeds geen ongi wel weer witte afscheiding dus weet het ook niet afwachten maar xxxjes
Hier net bij de gyn geweest eitje was nu 19mm en heb waarschijnlijk t weekend mn eisprong zei die.. maandag nog een keer terug komen om nog een keer te chekken maar toen zei die : '' nou dat gaat het lekker en zie je dat je een eisprong hebt dan mag je het daarna nog een jaartje proberen .. hallo Clomid mag zoiezo maar 6 keer !! , en ik zei al : '' EEN JAAR!!'' en toen zei die , ja we kijken het maandag even aan en dan na een week bloedprikken . en daarna nog 1 gesprek met alles erbij enz .. dus ben benieuwd.. ! ik zei al ga echt geen jaar wachten , en hoop natuurlijk ook niet dat het nodig is ! maar goeddd..... haha zei die ooknog dat we dit weekend moeten vrijen ! JA DUHHH hahahah ! (even gekopierd van ander forum ) hahahha kelly ! , het is nu nog een follikel en als ie springt dan is het een eisprong ( moeten t weekend dus sexen en dan maandag terug om te kijken of die gesprongen is )
Hey meisjes Hoe is het allemaal hier LY spannend nu voor je he je hebt je ei nu toch gehad ?? Ga voor je duimen meid Hier is mijn ongi weer voorbij kijken wat deze cyclus me gaat brengen kusssies
Spannend meisie hoop het echt zo voor je !! Mijn manneke zegt het gevoel te hebben dat het deze maand gebeurd hij wist zelfs al te zeggen wanneer ik ongeveer mijn ei zal krijgen als mijn cyclus goed verloopt hahaha vond dat wel grappig xxxjes
Agh weet je ik zie wel wanneer het gebeurd maar vond het wel geinig haha en maybe heeft hij gelijk we zullen zien
Hey meiden! IK BEN EEN BEETJE DRUK MET LINSEY EN MET DE BRUILOFT VAN ME ZUS. mE VRIEND ZIT OOK HEEL VEEL OP DE COMPUTER DUS KRIJG NIET ECHT DE KANS OM EROP TE GAAN. IK HOOP OOK DAT JE MANNETJE GELIJK HEEFT SWEET SPANNNEND BIJNA JE NOD ly NOG EEN WEEKIE x hier gaat alles wel goed! linsey heeft een plekje bij haar oor wel zielig volgens mij jeukt het en dan gaat ze krabben en dan krabt ze tot bloedens toe.. ze heeft nu een grote pleister erop maar ze weet m eraf te trekken DUS MOET DE HELE DAG OPLETTEN OF ZE M NIET ERAF TREKT. IK MOET EIGENLIJK FF NAAR DE HUISARTS
ja indd ff naar laten kijken . geniet jij maar lekker van je meisje schat , kom maar als je tijd hebt gaat t wel weer goed tussen jou en mannetje ?? en sweet hoeist met u ??? hier braaf op t wachtbankie
Hey meiden Spannend hooor ly mijn duimen draaien voor je meis !! Ja kel we zullen zien jou voorspelling was ook november toch haha als het goed is dan heb ik mijn ei dit weekend afwachten dus Wat vervelend voor je kleine meid idd in de gaten houden ... Hoe is het nu ja tussen jou en je manneke het probleem met het pasje al opgelost?? kussies
ja hoor.. het gaat nu wel goed tussen me vriend en mij. hij heeft ook zin in Parijs hij heeft nog steeds het pasje. ja mijn voorspelling was ook november maar ik zeg niks meer hoor sweet haha! Ik geniet zeker van me meid... ze is nu een beetje huilerig ze krijgt tandjes denk ik.. haar ontlasting is dunner (sorry voor details), ze wil op alles sabbelen en volgens mij is haar tandvlees wat wit aan het worden dus.. heeft ze pijn en huilt ze veel. Ze kan trouwens al papa zeggen.. ze zegd het zonder dat ze weet wie het is hoor maar ze zegd het wel als ze wat aan het brabbelen is. in de filipijnen is het zo dat als ze als eerst papa zeggen dat ze dan sneller kunnen praten dan dat ze mama als eerste zeggen.. hun bijgeloof zeg maar LEKKER KLUSSEN DIT WEEKEND SWEET SPANNEND LY X
Spannend ly al op dag 10 !!! Hoop het zo voor je meis Aww wat zielig voor je meisie kel En super dat ze al papa kan zeggen !! Kei sweet