zo! mag ik ff zeuren ! moet voort elke dag een nieuwe banner aanmaken omdat ie telkens zegt dat ik toe ben aan n nieuwe !! ik kan er toch ook niks aan doen dat ie overtijd blijf ! (ben nu 11 dagen overtijd maar weet nog niks ) dan moet ie toch gewoon optellen ! pff irritant ! (weet niks omdat ik al 2 testen nega heb gedaan maar al eerder 8 weken cyclus heb gehad dus wacht ik af.... ) groetjess !! :x
http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/cyclus2 Je kan ook een afwijkende banner kiezen dan kan tot 60 dagen ofzo aangeven
Oh ik begrijp nu pas wat je bedoelt, misschien doet die dat ook niet. Misschien een banner van een andere site?
heej ! ja ik had ook zown afwijkende gekozen maar die heb ik nu al 3 keer opnieuw gemaakt indd . zal is ff afwachten en anders maar is n andere zoeken indd op n andere site
Hoi Lydia, Ik sluit me even aan bij jou! Ik moet echt even mijn verhaal kwijt.. ik ben ook overtijd. En vind het zo vervelend worden. Ik ook twee negatieve testen! Ben je nog online?
heej! ja sorry was ff eten koken ik heb indd ook 2 nega testen , maar ben niet afgelopen keer maar die x ervoor al 8 weken nii geweest dus durf niet te hopen.. ik heb ook nergens ''last'' van.. al hoop ik wel echt!! dat ik zwanger ben x
Ja ik ook hoor! Hoop het ook. Maar ben afgelopen 5 mnd zo onregelmatig, gemid.35. Max 48 dgn (1x gehad)..zit nu op 39 dagen. Laat me nu alsjeblieft ongi worden. Ik ben er klaar mee. Heb ook 2 testen gedaan. Afgelopen zaterdag nog en zonet ook nog 's.. Pfff
ja ik vind het ook zwaar irritant !! als ik dan ongesteld werd had ik tenminste duidelijkheid .. nu zit je ook maar in onzekerheid .. terwijl ik denk dat ik t niet ben omdat ik niks anders voel.. alleen ben de laatste tijd hartstikke duizelig als ik opsta.. en heb eergister en die 2 dagen daarvoor kei erge buikpijn gehad (alleen savonds) dus ja .. ik wil gewoon zekerheid ! alleen een test bij de doc , die zeggen tog wacht eerst maar ff af.. zwaar irritant .. ben benieuwd.. hou je me op de hoogte ?? x
heey ! heb ik een nieuwe banner aangemaakt zegt ie dit ineens ... snap er NIKS meer van ! ben 3 juli voor t laatst ong . geweest ..
Ja ik zal je op de hoogte houden Ik had vorige week 3 dgn onwijze hoofdpijn --> zs test gedaan. Van de week echt rare klachten, pijntje hier en daar. En Afgelopen drie ochtenden wakker worden met echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden--> toilet --> maar niets te zien En zo verstrijken weer dagen... PFFF...
haha , en dan heel blij zijn als er niks te zien is he op de wc ghe ghe , ik ben ook telkens blij als er niks te zien is ! , maar ja die keer van 8 weken had ik beina heel de nacht wakker gelegen omdat ik voelde dat ik ongesteld werd , en die ochtend.. ja hoor .. hoop echt dat t nu wegblijft ! x
Nou ik wil graag dat ik ongi wordt. Mijn temp is gezakt naar 36.4 (3dgn) en 36.6 dus niet echt temperatuur voor zwanger zijn. Dus ik heb de hoop verloren. Wel begon sinds gister een klein teken van ONGI (bruine derrie, maar heel weinig, sorry voor de details) Moet ik dit al rekenen onder ONGI? Marije
heej , ja haha die details maken niet uit hoor zou indd een teken kunnen zijn, zo begint dat meestal bij mij ook.. maar ja zou ook iets anders kunnen zijn .. als je 'zeker' weet dat je ongesteld moet worden dan zou dit t begin wel zijn ja ben ook niet zown exper mij maakt t nu ook niet meer zoveel uit als ik ongi. word dan heb ik tenminste zekerheid ! hier word ik ook simpel van !!! @#$#% maar ja ik wacht nog anderhalfe week en anders de doc bellen maar.. na verhaaltje we houden elkaar op de hoogte hoelang ben je eigenlijk al bezig ? (nieuwschierig ) oohh sorry zie t al haha x
Hoi Lydia, temp was laag en gaat nu weer omhoog 36.6 en vandaag 36.8 Ik snap er niets meer van. Gaat volledig NIET volgens het boekje. We zijn gister maar weer lekker wezen vrijen om ons niets van het eisprongperiode aan te trekken. Ik zei ; misschien heb ik mijn eisprong wel in een andere periode hihi. misschien beetje verwarrend maar die dagen onderaan in mijn handtekening zijn de afgelopen cyclussen. We zijn pas per 1 augustus begonnen! Een maandje dus, net als jij! Leuk ! Ik heb het trouwens gisteren mijn zus verteld die is bezig met ICSI. Wel leuk zo dus. Beide aan het oefenen. Nou ongi was vanmorgen iets meer dan gisteren, maar kan ook door vrijpartijtje komen natuurlijk. Jij alles nog rustig?? Wat zou een ha er van kunnen zeggen?
heej , kijk wat dacht je : even ronde 1 erbij zetten hihi leuk ja allebei begonnen ik ben ook al ong. 3 kwart jaar met de nuvaring gestopt en nu pas echt begonnen ( had ik al gezegt waarom ? ) , en dus ronde 1 !! ja gewoon ff proberen er niet aan te denken , das ook wel fijn lekker vrijen voor de leuk en niet voor de (toch wel een beetje ) moet. ik had niet vorige cyclus maar die cyclus daarvoor ook 8 weken (nu aankomende maandag 7 ,geteld vanaf de laatste dag van mijn menstruatie ) maar toen belde ik ook een bij week 7 en zei de doc. heel vrolijk : ''oh maar mevrouw dan kan het goed dat je zwanger bent maar dat ie t nog niet aangeeft '' joh anders maak je ff iemand blij met een dode mus ! stom kind tochh ?! haha maar goed toen moes ik ook nog een week wachten dus wacht nu nog ff een week af en als ik dan nog nii ongi ben dan doe ik een test , en als die negatief is wil ik bloed prikken oh leuk samen oefenen , is je zus al lang bezig ?? mijn zus is ook bezig om een kindje te krijgen alleen heeft in ronde 1 (zonder te weten dat ze zwanger was) een miskraam gehad .. en mijn zusje die heeft al een kindje van 1 nu , totaly in love ben ik met dat ventje !! haha haha lang verhaal ! x
Hallo dames, Ik begrijp jullie precies. Ik ben nog niet eens over tijd maar had al getest. was de hele tijd een beetje misselijk, dus dacht ik dat kan wel. Maar ja was dus negatief. Nu heb ik me voorgenomen pas weer te testen als het zaterdag is....maar dat wachten duurt zo lang. Geduld is nooit één van mijn sterkste kwaliteiten geweest. groetjes
Ok lekker van die ha. Niet echt over nagedacht denk ik. Hihi (een man?) Ja leuk he. Ze heeft er wel wat moeite voor moeten doen. Dat miskraam verhaal hoor je ook overal he? Toch wel een naar idee. Hoop niet het ooit te moeten mee maken. Maar hier op ZP lees je er veel over. Ik ben ook helemaal gek van mijn neefje van 2 ! Heerlijk. Ik moest vandaag een rontgenfoto laten maken. Maar toen ik zei dat ik bezig was en toch niet met 200% zeker wist niet zwanger te zijn (ja ik houd vol!) werd aangegeven dat ze geen foto wilde maken. Haha, mijn vriend en ik vonden het wel grappig. Het voelt toch of we heel dichtbij zijn, bij ons doel. Hoe was jouw dag? Mijn met weinig ONGI.
Nou toch nog ff frustratie kwijt. Ik ben nu al drie dagen met rood/bruin/koperkleurige waterige zooi bezig..zonder de ECHTE ongesteldheid. Wie kent dit?? Wanneer komt het nu eens? Als ik deze drie dagen niet als ONGI tel, zou ik op cylusdag 46 zitten geloof ik! Normaal gemiddeld 35, onregelmatig. Mijn baarmoeder voelt ook al en toe wat kramperig. ik ben de weg kwijt. Lydia.. help ! Hihi, klinkt dramatisch. maar tis fijn om het even van je af te kunnen schrijven. Pfff Wel te rusten tutti!
heej ! altijd leuk weer een reactie terug gezelli !! mijn dag was leuk , lekker gewerkt met m'n kindjes tot 2 uur en toen in de zon op mijn trampoline in slaap gevallen tja , als je echt blijft twijfelen en het niet door blijft zetten ff naar de HA miss. wil die wel een bloedtest ofzo doen .. ikke ook niet weet , haha indd met die arts , dan ben je er zo mee bezig dat je denkt : 'ohh dalik ben ik TOCH zwanger '' ghe ghe zo ben ik ook bezig , we gingen paintballen maar ik deed niet mee omdat ik bang was dat als er iets zit er wat mee gebeurd . en ik hou heel veel van biertjes , ook mee gestopt ! ook goed voor mij , ben al 3 kilo afgevallen Dat vind ik nou ook fijn aan dit forum ! je kunt lekker alles eruit gooien mijn vriend is niet bepaald happy als ik 'weer'eens met mijn gezeur aankom oja, die HA was gewoon een vrouw ! stom mens ! ik zei al '' nou daar reken ik niet meteen op hoor.. '' dat zeg je toch niet zomaar ! en om me heen zie ik trouwens alleen maar zwangere vrouwen !! , ik /wij allemaal willen ook !!!!! na dat was t wel weer ghe ghe blijf typen zo , wel gezelli ! btw , nog stedds niet ongi geweest !! hoop dat t zo blijft tot t weekend en dan wil ik n bloedtest !!! @ kelly , welkom ! en doe gezellig nerveus/mopperend/gezelli/kletsend/dramatisch enz.... mee kan allemaal hier , en het mooist is !!! we vinden het nog gezelli ook !! pina ! jij ook lekker slapen en tot forum's x lydia !