hoe irritant !

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lydia1986, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik mag straks mijn vijfde en laatste ovulatie test uit het pakje gebruiken. Hopen dat er nu en donkere streep komt. Want hij was al vier dagen negatief. En volgens mijn banner was gister mijn meest vruchtbare dag. Hopen dat mijn ei iets verlaat is.

Hoe staat het er bij jou voor met de ovulatie testen Lidiakuipers?

Groetjes Sammy

2. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Hi Kelly,

Gefelciteerd meid, ik moet het vrijdag even afwachten, maar ik wil het liefst nu al testen, maar dat zal geen zin hebben.
    Ik denk het aan de ene kant wel dat ik weer zwanger ben, en ik hoop het ook echt heel erg. Ik heb in April bij 4 weken en 4 dagen een miskraam gehad en dat wil ik niet nog eens.
    Dus ik hoop dat ik nu weer zwanger ben, mijn zus zegt van wel als ze ziet het aan mijn gezicht. EN de vorige keer had ze wel gelijk dus ik hoop nu ook hihih.

3. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi Sunshine1975!

Bedankt voor je reactie.:D

Ik ga je proberen uit te leggen hoe je een banner moet maken.

1e stap: Je gaat naar banners dat staat in het rijtje van Forum.
    Je ziet staan: Home, Forum, zwanger worden, zwangerschap, bevalling, baby, calculator en daarnaast staat banners die moet je aan klikken.

2e stap: En dan klik je de banner aan die bij jou past. je hebt: zwanger,baby, vlinder, borstvoeding, cyclus, afwijkende cyclus.

3e stap: Vul de duur van je laatste cyclus in, eerst dag van je laatste menstruatie, achtergrond aanklikken en je kan een aanwijzer kiezen.

4e stap: Dan zie je onderaan een code staan die moet je kopieeren.

5e stap: En dan ga je naar gebruiksinstellingen die staat onder Forum(donkerbruine achtergrond) en die klik je aan. En dan ga je naar Handtekening wijzigen.

6e stap: en dan kopieeren in het witte vlak.

7e stap: en dan Handtekening opslaan.

Kijken of het je nu lukt!!! SUCCES!!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hooiii !!
    zo zo je merkt wel dat t hier drukker word ;) ! hoop t lezen ! en dat terwijl ik gister niet eens zo vroeg weg was :)

nou nou kelly , ik ben een goeie leermeester(es) je kunt t goed uitleggen :) hopelijk lukt t zo !

met mijn ovu testen gaat t $#@%^^ zwaar irri die dingen ! (komt t forum mooi van pas :de titel ;) ) nu issie weer hartstikke licht !! (wel n streepje ) -> t is maar goed dat ik er 25 ! heb ;) haha
    en dan die thermometer klopt ook geen HOL! van .. vanochtend 32.2 !! da ding klopt voor geen meter !

en mijn werkdag vandaag .. ben vanochten om half 8 begonnen tot net kwart voor 11 , was lekker rustig .. ff kinderen naar school brengen en toen de baby's fruit gegeven.
    straks moet ik weer van half 3 tot half 7 , de kinderen van school halen , fruit eten en dan ga ik met de grote even een nieuwe vissenkom halen voor onze 'binkie'(zo heet de vis ;) )!
    wel relax dagje dus !
    en daarna is mijn nieuwe auto er !! :D:D wat heb ik toch een lief vriendje ! en daarna sporten !

nou weer een heel verhaal !

kelly hoe was t bij de HA ? of ben je nog niet geweest ? (is ook nog vroeg haha )

xxx ly tot straks , ff snel tussen t eten en sporten chekke ;)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en welkom voor onze nieuwe leden ;) !! :D:D

ps. als ze natuurlijk zin hebben om te blijven 'plakken ' ,
    ik vind het hier iig heel gezellig !! :D

x

6. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ik snap ook niets meer van die ovulatie testen. Vijf testen verder en nog steeds een lichte streep:( Volgens mijn banner zou vandaag mijn eisprong zijn. Ik stop even met testen.

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja dat snap ik .. ja ik heb ze in huis dus blijf ze toch maar doen in de ochtend en savonds (soms )
    en op = op indd !

gewoon lekker klussen om de dag .. dan weet je zeker dat t goed is ;)

x

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee pina :

las op t andere forum over die ovu testen die positief zijn als je zwanger bent maar laat je niet gekmaken he ;) deed ik ook
    ik dacht als ze toch al 5 dagen posi zijn .. misschien ben ik wel zwanger ! met mijn (domme) hoofd een zw test gedaan en natuurlijk nega !

gewoon een echte zwangerschaps test doen .. anders ben je dadelijk blij met een 'dode mus ';)

x ly

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hahaha Lydia, wat grappig...toch ff een zwtest gedaan? kon je he tniet laten?
    Hoeveel van die dingen heb je dan? ik heb er vorige week 1 gedaan. Dikke negatief. Misschien zou ik het nog wel kunnen gokken nu. Tis toch al weer een week later. Als is het maar een heel licht streepje hihi.

Ja zeker gezellig. Een hoop volk hier. en je titel doet het goed en slaat goed aan! !
    PS. wat is het toch leuk voor kelly he dat het nu raak is voor haar !

liefs

ps. ik ga om 4 u @ tandarts, daarna weer terug.

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Welkom Sammy!
    Je mag al je frustratie hier kwijt!!:$ Kom maar op!

Ben je al lang bezig of net als ons een maandje of 2?

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mag ik even binnenvallen... Niet stoppen met testen! Vaak zegt een banner dat je, je ei hebt, maar vervolgens heeft een vrouw die later.

Het is namelijk vrij vaak dat een vrouw die een cyclus van 28 dagen heeft op dag 14 haar ei heeft.

Vaak kan ie zelfs nog op dag 16 komen. Dus zou even doortesten. EN geloof me maar, want loop zelf helaas bij de gyn. Dit is wat hij me altijd verteld :).

12. LULU30

LULU30 Actief lid

He lady's

Morgen mn NOD dag normaal heb ik de dag ervoor vandaag dus al last van krampjes en beginnend afscheiding, maar alles blijft uit, het kan natuurlijk nog komen maar ik hoop het niet. Toch maar even wachten (en ik ben al zo ongeduldig ;).)

Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik de dag dat ik ongi moest worden ook last van ongi krampen maar het bleef toch uit, laten we hopen dat we deze maand met zn alle wat meer geluk hebben

13. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey Meiden!

Het word lekker druk:D Wij zijn ook gewoon leuk toch Pina en Lydia...:D
    Je kan bij ons ook alles kwijt;)

Ik ben vandaag niet naar de huisarts geweest de vrouw van de receptie zei: Dat de testjes die de huisarts heeft hetzelfde is als in een drogist of apotheek.:(:( Je moet er ook nog voor betalen 11 euro:$

Ik geloof het ook nog niet hoor:) Me vriend ook niet:D

Ik vind het wel lullig om erover te praten eigenlijk want ik weet dat jullie het ook graag willen:(

sunshine1975 is het gelukt? een banner:D

XXX Kelly

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee kelly !!
    tuurlijk niet !! als wij zwanger waren dan schreeuwden we het ook van de daken !
    tuurlijk willen wij t ook worden maar ja ... dat valt nu eenmaal niet te zeggen wanneer dat komt ;) !!

de huisarts kan wel een bloedtest doen .. toch ??

haha , ik zou t ook niet geloven zou echt 10 testen doen denk ik ;) !! :D
    maar zal wel kloppen joh , moet nog ff tot je doordringen :)

nou ik ga zo sporten ! en vanaaf misschien nog maar een testje doen...

x

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja en dit is gewoon alweer t 271 ste bericht :D:D ghe ghe !
    ja goeie titel ;)

ohh je had dus tog getest.. ja door dat lezen maak ik mezelf gek ! ik denk dat kan tog niet 5 dagen een streepie ..maar wel dus..

en hoe was t bij de tandarts ??

x

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey tandarts oke. Kern gezond (in mijn mond dan) ik hoop in mijn buik ook. Zit te twijfelen of ik zal testen..hmmm..

Ik denk er nog even over.
    Wat ga je doen qua sport? fitness/?

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    vandaag body step (steppen wel leuk met soort dansjes erbij) en donderdag zumba

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Test negatief..kon het niet laten..Misschien ook niet echt juiste moment hahaha. nou ja..

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ik doe ook bodystep (wel op dinsdag) en zumba (op donderdag).

Doe je dat ook in passage?

20. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zou echt wachten tot mijn NOD om te testen, dan heb je toch meer zekerheid dan dat je nu gans de tijd gaat zitten testen voor je NOD. Ik ben ook heel erg benieuwd of het nu wel of niet raak is deze keer, maar ik wacht tot de 22e. We hebben op het NOD-forum van september een testmarathon ingelast op de 22e. Doe je niet mee?

Deel Deze Pagina