hey meeeeiden. ik ben er ook nog hoor. hihi. Ff iets minder ZP, duurt ook nog wel even voordat het allemaal weer spannend gaat worden. Lekker om nu even niet aan het zwanger worden te denken. Als het straks raak is, dan is het maar raak! hEY lYDIA, hoe voeljeje? ergens last van? ik hoor je nergens over? stiekem al eerder een testje gedaan?? x Pina
Hey meiden! Gelukkig dat jullie er nog zijn ik wil wel een beetje op de hoogte blijven van jullie 26 oktober duurd inderdaad nog best lang Mijn moeder was ook blij. onlangs het haar 6e kleinkind is.. En jah... me schoonmoeder die is altyd een beetje apart geweest ze zit nog heel erg in het filipijns cultuur (een beetje vervelend af en toe) SUCCES meiden! xx Kelly
heej ! ik voel niet zo veel eik ... ja vlagen van misselijkheid maar dat heb ik al n tijdje af en toe en opvliegers... oja , voel ook een heel apart gevoel onderin me buik heel warm van binnen (beetje vaag haha ) ik probeer er ook niet aan te denken maar kan er niks aan doen ! het zit gewoon elke dag elk uur in me hoofd en krijg t er niet uit ik heb geen test gedaan hoor snap niet dat sommige meiden voor hun NOD testen, ja of je moet heel veel 'klachten'hebben .. ik test pas volgende week vrijdag ! x ga ff uit eten
Hey meiden! Ik ben benieuwd Lydia ik had 2 dagen te vroeg een test gedaan maar was gewoon positief! Nieuwe ronde nieuwe kansen Pina haha... Ik heb er wel een goed gevoel over Pina en Lydia Ik denk dat het niet lang meer duurd bij jullie Je kan er gewoon aan blijven denken hoor ... deed ik ook Ik merk er nog weinig van alleen dat me borsten wat ronder en steviger zijn. en dat ik moe ben. en me humeur schommeld een beetje (ik ben helemaal niet misselijk nog) SUCCES meiden! xx Kelly
hee kelly ! nou als ik t zo hoor ben ik ook zwanger haha ! voel me t zelfde.. maar goed ik test pas volgende week vrijdag (of iets eerder als ik echt syptomen krijg haha ) xxx
Ik hoop het zo voor je Lydia! Herken je de dingen die ik ook heb? Ik heb ook echt veel last van me darmen (verstopping) en daardoor pijn aan me buik en winderigheid En voor pina natuurlijk ook Het is jullie zo gegund SUCCES meiden! xx Kelly
Hoi meiden! Ik heb precies hetzelfde Ik heb ook verstopping(kan ook niet naar de wc) haha! TJA.. ALSOF HET HEERST INDERDAAD!!! (BIJ MIJ HOORT HET ERBIJ) IS EEN ZWANGERSCHAP SYMPTOON. SUCCES meiden! XX KELLY
jah he? klinkt goed! maar is wel vervelend maar goed.. dat hebben we er wel voor over.. ik heb weer een puistje jij toevallig ook lydia? SUCCES meiden!
pff zit helemaal onder :S:S !!!! maar das de laatste weken ineens op komen zetten GVD !!! benk niet blij mee ziet er niet uit ! lijk wel weer 12
hahaha! klinkt wel goed lydia! (hoort er wel bij) Ik had gisteravond iets raars ik had steekjes bij me geslacht(ik houw het even netjes) dat schijnt erbi te horen ik heb het al een keer gelezen op een forum En hoe is het met Pina? lekker bezig met klussen? SUCCES meiden! x Kelly
haha (hou t even netjes ) ... ja als t erbij hoort ik ben nog steeds niet ongi !! houden zo pfff was t maar een week verderrrrrrrrrrr heb bytheway ook steken in me tiet !
Hey lydia! Had ik ook bij het begin steken in me tiet. Ik eet ook niet zoveel meer me maag heeft niet veel ruimte meer. Ik heb steeds last van trillingen en ik krijg dan opeens een opvliegertje, duizeligheid. Ik ben ook heel lui geworden. SUcCES meid! x kELLY P.S. WACHTEN DUURD LANG HE ik wil dat het 26 oktober is
Hey Lydia! Ik zie bij je banner staan dat je 1 dag overtyd bent Ik hoop dat je niet als ongesteld bent geweest SPANNEND! IK BEN NIEUWSGIERIG! Ik heb 2 dagen te vroeg getest en was ook positief SUCCES meid! x Kelly ik hoop het zow voor je! P.S. WAAR IS piNA
heej ! ja pina ?? weet nie.. ik ben indd nog steeds niet ongi maar ga pas volg. vrijdag testen als ik t dan nog nie ben .. ik voel me wel anders indd.. maar ja .. (hoofdpijn,steken in me tiet en ook opvliegers, misselijk ) maar ja een vrouwenlichaam kan je ook goed voor de gek houden.. afwachten dus !! nog 7 dagen (ja 6 ong )
hoi lydia, heb al een paar keer berichtjes van je gezien, ik weet dat nog omdat je hubbie naar afganistan moet.. blijft hangen ofzo haha hoelang moet hij daar heen? de pendels zijn het wel eens zeg, allemaal een jongen bedoel ik dan he! dat je zo lang kunt wachten zeg! met testen... ik zou dat echt niet kunnen! het klinkt wel allemaal positief bij jou, goeie symptomen! x