Jah jah... ik eet wel hoor ik heb 26 oktober me eerste echo het is me eerste kindje Foliumzuur slik ik al een tydje Ik ben ook echt aan het genieten ervan me vriend ook hoor SUCCES meid! x kelly
jeetje kelly , hallo is tog juist geweldig oma worden :d:d denkt ze nu echt dat 'we' in deze eeuw nog aan die onthouding doen gheghe! ik ben iig super blij voor je!! xxx hier nog geen test gedaan... ik hoop t zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo x
hoi lydia (haha da klinkt raar ) zat net ff je forum te kijken .. pff wat erg een miskraam ... en is eigenlijk nog maar net geleden .. hoop voor je dat je snel weer een wondertje in je buik mag hebben en dat dit wel goed mag gaan **KUS** ! x
Hoi andere Lydia. Ik ben 2 december jarig. Ja wel beroerd mijn miskraam. Ik hoop zeker snel op een ander wondertje. Was gisteren door de middag erg duizelig een kwartiertje. Daaraan merkte ik de vorige keer dat ik zwanger was.... Ik wil niet hopen want het is vandaag pas 4 wkn geleden dat ik gecurreteerd zijn... Dus dat zou wel heel bijzonder zijn...
haha das toevallig ik 28 november ! dus scheelt nog niet eens veel ! ohh 4 weken .. ja t zou zomaar kunnen dat je weer zwanger bent.. je hoort t wel vaker en ik wacht indd omdat ik niet teleurgesteld wil worden.. dus die week is dan mooi meegenomen ! ben wel echt benieuwd hoor !! x
Whaa wat apart... we schelen gewoon maar een paar dagen... En wat spannend om zo lang te wachten zeg! En ook nog omdat je lief binnen kort vertrekt...
Lyd, Nog twee dagen !! hihi ik ga je even zenuwachtig maken want je hebt veeeeeel te veeeel geduld ! gna gna. ! Nee hoor meid ik vind het alleen maar knap, ik ga een voorbeeld aan je nemen. x
hee lady's ohoh , ik voel me echt #@$% voel echt ongi pijn in me buik .. maar is wel af en toe anders dan trekt t ook naar me bovenbenen/lies toe... :S ... grrr ik wil niet ongesteld worden !! sorry hoor voor mn ego berichtje xx Dit berichtje stuurde ik net op n ander forum al .. maar als ik morge nog ni ongi ben ga ik denk testen .. 8) duim je met me mee
hoihoi , nou op aandringen van ferdi en nieuwschierigheid van mij vanochtend toch maar gestest ... negatief !! #@@$%#$%$#^%$ Shitzooi ! maar ja , ben nog wel echt misselijk sochtends enz.. maar denk niet dat als je een week na je NOD negatief test dat ie nog positief word tog ??? x lydia
Het schijnt wel te kunnen, naar wat ik heb gelezen in diverse topics. Bij sommige mensen schijnt het soms weken te duren alvorens er een positieve test is maar er is nog hoop. Ik zou alleen voorzichtig hopen. Suc6 met wachten, ik zit zelf ook op het wachtbankje, 8 dagen overtijd en zondag een hele vage test. Groetjes Jolanda
heej ! thanx voor je berichtje .. maar een vage test klinkt wel goed tog ! als je iig iets ziet .. ben benieuwd wanneer ga je weer testen ? x
Ik heb mezelf voorgenomen om te wachten tot zondag. Wel moeilijk om niet toch naar zo'n test te grijpen hoor. Groetjes Jolanda
Nou, het lijkt, maar ik kan het me verbeelden, dat m'n borsten iets groter/steviger zijn en er zitten van die montgomery kliertjes, maar ik weet eigenlijk niet meer of die er altijd al zaten. En ik heb al een paar dagen soms zo'n gevoel in m'n onderbuik. Iedere keer denk ik dat ik ongi ga worden maar toch is het nog steeds niet zo. Verder geen symptomen. Groetjes Jolanda
hey meiden! Jullie hebben gister heel wat besproken Lydia wat jammer (ik hoop toch op een 1 of andere manier dat het toch nog positief word) en dat chessertje gelijk heeft chessertje als een vage test hebt (een licht streepje) dan is ie gewoon positief. Ik had het namelijk van de Etos een test gedaan en toen had ik een heel licht streepje ben ik ermee naar de huisarts gegaan samen met de test van de Kruidvat. Ik kwam daar dus.. omdat ik een test bij de huisarts voor de zekerheid wou doen. omdat ik twijfelde over die van de etos die was echt heel licht die moest ik in het licht houden dan zag je m beter. Toen zei hij dat is niet nodig ze ijn allebei positief!! Die van de Kruidvat is beter zichtbaar dan die van Etos SUCCES meiden! X Kelly
@Lydia: ik heb pas gehoord van iemand die na 2 weken overtijd positief heeft getest. Bleek dat zij gewoon langzaam HCG aanmaakt. Dus het kan. Je bent al een paar dagen overtijd, dus je zou eventueel aan je ha een bloedtest kunnen vragen. Daar sporen ze de HCG veel sneller. @chessertje: ik had eerst een vage test en 2 dagen later een knal test (helaas liep het uit op een MK). Dit keer gelijk een knal test. Het varieerd per persoon. Nu heb je al 4 dagen gewacht dus als je een vage test had, hoort deze nu duidelijker te zijn omdat je HCG zich heeft moeten verdubbelen. Succes meiden.
Hoi Lydia! Er is misschien toch hoop voor je Jellybean1976 Ik zal je nog ff een berichtje terugsturen SUCCES meiden! x Kelly
hee thanxx voor je reactie ja ik hoop t maar heb indd de moed wel opgegeven .. maar ja we wachten af ! x