Nou ik weet het niet hoor, ik had zojuist een beetje roze achtig op m'n WC papiertje. Ben toch bang dat m'n ongi er aan zit te komen. Zucht...... Groetjes Jolanda
hoi girls. oef ik heb wat gemist geloof ik.. ! lydia,... kon je het niet laten? 1 dagje! haha. neej hoor, je hebt gelijk, zou ook eerder getest hebben (vorige maand nog). misschien dat je idd vroeg bent geweest met testen. je hebt veel pos ovu testen gedaan toch? dus tel bij de laatste test 15 dagen op...en op welke datum zit je dan? Misschien dat je te vroeg getest hebt..ik weet niet. Afgelopen dagen heb ik me scheel gepiest aan OVU testen! allemaal negatief vanaf Cyclusdag 13, 14, 15, 16, 17, en vandaag 18 ! En vandaag een duidelijk positieve test i.t.t. de andere dagen: vet negatief. Dus ik happy de peppy! Dacht dat ovu al geweest was. niet dus. Die komt nog! HAHA. Wel balen, nu cyclus langer dan gehoopt grrr. doei meiden ! Ik ga even de winkels in. x pinatje
oh iig wel fijn dat je nu een post test had .. ja ik heb er 6of7 dagen gedaan en nog nii positief gehad. . maar we hebben wel gewoon doorgeklust .. ! ik wacht t maar af.. en volgende ronde doe ik echt alles bijhouden ;elke dag tempen / mij part elke dag n ovu test haha ! maar goed... ohjee chessertje , hoop t niet voor je : kan ook innestelling zijn tog ??
Ja het kan allemaal, er gebeurd verder nog niets gelukkig. Maar ja, je gaat je vanalles in je hoofd halen. Kan me gewoon nog niet voorstellen dat er iets zou zitten. Ben nog nooit zwanger geweest, het lijkt me heel raar wel hoor. Wanneer ga jij weer testen? Groetjes Jolanda
Helaas vandaag ongi geworden. Nou ja, in ieder geval zekerheid. Ben benieuwd hoe het met jou gaat. Groetjes Jolanda
Ah wat jammer chessertje! he he eindelijk een positieve ovutest pina goed man! lydia ik hoop dat jou ongi er nog niet aan komt voel je al wat kwaaltjes meid? Ik hoopte het ook voor jou hoor chessertje het kan nog steeds innestelingsbloeding zijn toch.. ik heb daar niet veel verstand van hoor tenminste dat hoop ik dan maar SUCCES meiden! x kelly
hee cessertje jammer ongi .. ik ben nog steeds niet ongi .. .. ik weet t ook nie .. maar goed afwachten maar (heb wel ongi buikpijn soms.. )
Suc6 met wachten, hoop echt voor je dat je straks positief test. Helaas Kelly, dit is toch echt een ongi. Het is niet anders. Volgende keer beter, hopen we dan maar Groetjes Jolanda
Hey meiden! Chessertje wat jammer ja... volgende keer beter, hoop ik Lydia menstruatiepijn kan heel goed bij een zwangerschap hoor Me zus zei het tegen mij. Hoe is het verder met jullie? Heb je al wat meer kwaaltjes Lydia? Nog steeds puistjes? ik wel Hopen dat het Pina ook lukt natuurlijk die mogen we niet vergeten Liefs Kelly SUCCES meiden!
heej ! hier nog steeds geen ongi .. phooee wat gaat jouw banner snel haha of lijkt dat !! ja ik wacht tot zaterdag en dan testen en als die nega is (wat ik wel verwacht ) ga ik naar de HA .. x pinaaa hoeist met jouww ??
HEY Girls!! Met mij gaat het prima. Ben veel aan het sporten en ondanks het zwanger prberen te worden, probeer ik zoveel mogelijk te doen wat ik altijd deed. Vorige maand hield ik me veel meer rustig omdat ik gevoel had zw te zijn. Maar nu niet hoor Gisteren geMTB en vanmorgen geschaatst. Lekker bezig dus, voel me er heerlijk bij. Ik werk vanmorgen wakker (alleen, want mijn vriend is weekend weg met paar vrienden) en had pijnlijke tepels. Dit heb ik nog niet eerder gehad, nog nooit (ja alleen als ik opgewonden was haha) Nu voelen ze ook nog pijnlijk. Gek he. Ohhh jongens... ik wil me niet weer gek laten maken door mijn lijf hoor!! haha.. Dit is ook de reden waarom ik niet zoveel op zp site schrijf. ik lees wel hoor Lydia, jij bent al flink overtijd toch? op hoeveel cyclusdagen zit je nu? niets geen ongi tekenen of spotting gehad? Kelly=: 7 weken al!!!! ja tijd vliegt. Liefs Pina
hee pina !! heel herkenbaar t tepelverhaal .. fer meent ook echt dat ze groter zijn geworden (heel me boobies ) maar nog geen ongi niks ! zelf geen beetje bruin/roze / wat dan ook ik had me banner op 35 dagen dus nu op dag 45 ... :S !! stom vrouwenlichaam !!!! maar ik wacht tot zaterdag met nog een test en die zal tog wel nega zijn en dan maandag naar de doc ! dat ze maar is iets aan die verrekte cyclus gaan doen !! x
nee ik ook niet. ik lees m nu pas goed .hhahaaha. verander m wel. en heb je vaker zo'n lange cyclus gehad? dus dat betekend dat die licht positieve testen waarsch nog geen ECHTE eisprong is geweest, maar wellicht veel later dan je gewend bent? ben je wel door wezen klussen? misschien zou je een pos ovu test wel na cd 17 hebben gehad? zou kunnen...kijk maar bij mij ff site. ik ben trouwens afgelopen za bij een openhuis wezen kijken. en ik wil het echt hebben! echt heel mooi. hopelijk morgen ff met mijn vriend kijken. ik weet zeeeeeker dat hij het geweldig vind. x pina
ja ik weeet t niet .. ik had vorige maand ook 8 weken en daarvoor 5 en daarvoor weet ik t niet eik ... volgens mij ook rond de 5. ohh gaaf gaan jullie n huis kopen en waar zitten jullie nu ?? n huurhuis ?? of ook koop ? of nog thuis weet eik ff niet meer hoe oud je nou was ?? haha hoezo nieuwschierig.. he weet je : ik had in t begin tog getempt met een digi ding telkens om half 7 was t telkens rond de 35.7 / 35. 8 .. en nu heb ik een ander ding gekocht die je in je mond kan doen ( ook in je billen weet je wel ) en die geeft nu 36.3 aan maar wel rond uur of 12 smiddags.. niet echt betrouwbaar tog ? om te meten .. mhh .. ben benieuwd eind deze week want dan komen die 8 weken weer in de buurt.. x
Ow lastig. je was toch al even gestopt met de pil? ik slik al een paar jaar niet meer. Ik ben 27. hebben een nieuwbouw koop appartement. Maar mijn vriend wil - nu we concrete plannen hebben voor uitbereiding - een tuin en ruimte. woon er net 6 mnd hahaha. ach. nu verkoopt het misschien nog goed. wat dat tempen betreft. je temp schommelt gedurende de dag hoor. dus overdag tempen zegt niet veel over wel/niet zwanger zijn. Maar als ik een tip geven mag: echt via de bibs meten. is het betrouwbaarst. ik zou gewoon via ff gaan tempen/gegevens bij houden. kijk maar's op topic temperatuurkartjes. geeft veel info. maar je moet het zelf weten. De maand nov komt dicht bij he? voel je druk, of blijf je er redelijk nuchter onder? Liefs Pina
ja ik wacht deze maand ff af en dan doek t goed.. maar snap niks van die FF .. weet wel dat als ik me er ff in verdiep dat ik t dan wel snap maar wacht er nog ff mee.. ja november... pff... maar fer moet waarschijnlijk eerste week van dec.. hebben G#$@#@D nog steeds geen definitieve datum.. donderdag hebben we info dag op zijn werk hopen dat ze dan een datum hebben .. zo net 6 maanden! ja dan zal t indd wel goed verkopen .. net alles ingericht ga je weer staat t huis op funda ??? (ben nieuwschierig ) .. wij hebben gelukkig ook een (groot) huis met tuin en genoeg ruimte voor n kleintje !