hee pina , ja ik vind dit ook maar saai indd , wachten tot je ei komt en tot je weer mag aftellen ... denk dat ik over paar dage maar s start met mn laatst 9 ovu testen ... ff opmaken .. x
Hey meiden! @PINA IK SNAP DAT HET EEN SAAIE PERIODE VOOR JOU IS... DAT HAD IK OOK ELKE MAAND EN DAT IETS VAN 7 MAANDEN LANG!! DE TYDEN DAT JE MOET WACHTEN ZIJN ECHT ZO ZENUWSLOPEND! OP EEN GEGEVEN MOMENT GAAT JE LICHAAM OOK HEEL RAAR DOEN JE KRIJGT DAN OOK ECHT ZWANGERSCHAPSVERSCHIJNSELEN (IK TENMINSTE) IK MOEST OP EENS OOK ECHT VAKER PLASSEN, MISSELIJK EN HEEL ERG MOE EN PIJN AAN ME TEPELS. (DAN DENK JE AL GAUW VAN 'OW IK BEN ZWANGER') EN ALS JE DAN TOCH ONGI WORD DAN WORD JE HELEMAAL GEK!! SUCCES MET HUIZEN ZOEKEN! leuk joh! @LYDIA IK SNAP WEL DAT JE NIET ZO BIJGELOVIG BENT HOOR DAT BEN IK EIGENLIJK OOK NIET! MAAR IK LIEP EEN WINKELTJE BINNEN EN DAAR HADDEN ZE ALLEMAAL WOONACCESOIRES EN TOEN IK VERDER LIEP ZAG IK ALLEMAAL SPULLETJES VAN ENGELTJES. IK WAS ZO ONDER DE INDRUK VAN HET WINKELTJE DAT IK DAT ENGELTJE HAD GEKOCHT. (HET WAS DE GOEDKOOPSTE ENGELTJE UIT DE WINKEL) EN ER STAAT OP HAAR VLEUGELTJES 'HOPE' . DAT VOND IK ZO MOOI!! HET KWAM TER SPRAKE DAT IK BEZIG WAS OM ZWANGER TE WORDEN EN TOEN ZEI DIE VROUW VAN DE WINKEL 'DAN MOET JE HAAR OM HULP VRAGEN EN TEGEN HAAR PRATE'N DAN WORD ZE JOU ENGEL' EN DAT HAD IK GEDAAN MAAR DE KEER ERNA WAS HET WEL RAAK HOOR! (IK HOUW SOWIESO WEL VAN ENGELTJES) Ben benieuwd naar etos zwanger worden! IK HEB DIE ANGELSOUND NIET MEER GEBRUIKT DE VERLOSKUNDIGE ZEI DAT HUN HET HARTJE OOK NIET LUISTEREN OMDAT ZE NIET WETEN OF HET SCHADELIJK IS VOOR EEN BABY! ze raade het me niet meer aan om te doen maar te wachten tot hun het hartje hebben gehoord. (na 12 weken). SUCCES MEIDEN! X KELLY poeh heej wat een verhaal he!
ghe ghe , ja leuk toch verhaaltje lezen ! en van die angelsound .. mhh indd dan kun je jezelf ook alleen maar druk maken wanneer moest je weer ? x
Ik heb 10 november weer een echo. En dan gaan ze ook meteen nekplooimeting doen enzo.. En ik krijg dan de uitslag van het bloedprikken. Ben benieuwd! Die engelsound gebruik ik niet meer hoor totdat hun zeggen dat ik het kan gebruiken. voor de zekerheid SUCCES meid! X kELLY
hoi meiden. @ kelly, ja leuk verhaaltje lezen! alles gaat goed zo te lezen. mooi zo. maarre.. nekplooimeting, ik dacht dat ze dat alleen deden bij vrouwen v.a. 35 jr ofzo. hoe werkt dat dan>? @ Lydia, jeuuu jouw temp. heb je je ei op zaterdag gehad ofzo? wat een stijging! 1 graad. of missch is het een oefen-eisprong hihi. ben benieuwd wat je temp vanmorgen heeft gedaan. Mijn eindelijk gezakt. Nou ik ga werken zo! x Pina
hee pina ! en kelly ofcourse !! nee de temp zegt niks , ik ben een bil thermometer gaan gebruiken en je ziet wel hoeveel dat scheelt ! !! maar ja ik weet ook niet of die etos zwangerworden helpt want dan zou mn ei toch ook eerder moeten komen ??? ik begin over n paar dagen wel met die laatste 9 ovu testen .. en verder gewoon klussen 10 november alweer das snel al ! kennen we weer foto's kijken ( mocht je die wilen posten hihi ) en nekplooimeting doen ze volgens mij altijd ... xx
Hoi meiden! Je kan zelf kiezen of je nekplooimeting wil of niet. Je moet er ook voor betalen. Nekplooimeting doen ze door middel van een echo. Ze gaan dan echt meten hoe groot het nekje is.. Ik moest bijvoorbeeld voor die echo van dinsdag 10 november bloedprikken en dan kunnen ze bij mij zien of ik wat heb wat ook schadelijk voor de baby kan zijn. En op de echo gaan ze gewoon extra op dingen letten mijn neefje heeft bijvoorbeeld een nier die bijna niet meer functioneerd dan gaan hun exta op de niertjes letten en ze kijken naar het bot van de neus en veel meer. Ik hoop dat jullie gauw met mij mee kunnen praten over de zwangerschap! Ik snap dat het voor jullie ook wel is vervelend is als ik erover begin! SUCCES meiden!
helemaal niet vervelend ! tuurlijk willen wij ook graag maar is echt niet vervelend hoor !! weten wij mooi wat ons te wachten staat !
lydia! je temp! heb je je ei toch gehad op dag 11 ?? vroegertje ! Je hebt wel goed geklust he? Hoe is het verder met je? Lekker weekend he? kelly, ik vind het ook niet erg hoor. kom maar op ik kan er veel van leren! liefs Pina
hey meiden! IK HAD GELEZEN DAT BIJ EEN VRUCHTWATER PUNCTIE JE 35 MOET ZIJN. DAN BEN JE DENK IK AL EEN RISICO (HOE OUDER JE BENT HOE MEER RISICO'S JE LOOPT) iK DENK DAT JE DAT BEDOELDE PINA! IK BEN BLIJ DAT JULLIE HET GOED OPVATTEN! dank je! x Kelly SUCCES meiden!
hee heb je mijn berichtje gemist.. ik ben overgegaan op een bibs thermometer omdat ik een oording had maar die werkte niet super ... dus ja .. denk dat mijn ei over dag of 4/5 is ... ! x
Hey meiden! Hoe staat het ervoor? Goeie temperatuur? Hebben jullie al symptonen? Ik heb morgen me echo Ik ben benieuwd wat de uitsalg van me bloedtest is.. Hoop dat alles goed is.. Liefs Kelly Succes meiden!
hee bij mij hopelijk morge of overmorge me ei !! en pina is der eitje kwijt ... help je mee zoeken !! ohhh leukkk morge je echo !!! incl foto's !! ghe ghe !! xx
Dan moet jij flink klussen vandaag en morgen Heb je Fer al voorbereid haha! Ah is pina haar ei kwijt Gewoon veel klussen pina er zal heus wel 1 dag tussen zitten of niet Net als lydia KLUSSEN Volgens mij heb je niet elke maand een eisprong toch.. Of zeg ik nu iets heel raars Jah vandaag krijg ik weer een echo en dan gaan ze nekplooimeting doen enz. En me bloeduitslag ben erg benieuwd daarnaar Als ik echofoto's krijg dan mogen jullie ze natuurlijk weer bekijken! SUCCES meiden! X kelly
heej ! hoop dat alles goed was !?? heb je niet elke maand een eisprong ????!!! hoop t toch wel iig deze maand wel .. had vanochtend ook een heeeelll klein beetje slijm en temp is nu 36.4 ( gister 36.3 ) zie temp kaartje .. dus hoop dat t toch wel goed zit ! we klussen iig volop !!
Hoi hoi Volgens mij heb je niet elke maand een ei hoor Laten we hopen deze maand in iedergeval wel De temperatuur ziet er gunstig uit Wat bedoel je met slijm? wit slijm? wit slijm komt ook voor bij een zwangerschap (ik heb er ook wel eens last van.) Er zit bijna geen geur aan zeg maar Bij mij was gister alles goed. Me bloedtest was goed! De kans dat we een kindje krijgen is 1 op 20.598 is ook hoog. (goed) Het kindje had een neusbotje, 2 armen en handen , 2 benen met teentjes, het hartje klopte (160 slagen p. minuut), de nekplooimeting was goed, we hebben de hersentjes gezien, de blaas, het maagje. Het was lekker aan het bewegen en op het moment dat het moest bewegen omdat het verkkeerd lag voor de nekplooimeting wou het niet bewegen. Toen is die vrouw met het apparaatje heen een weer gaan bewegen en toen ging ie inderdaad weer bewegen dat is echt bizar! Die vrouw was in iedergeval weer tevreden! Nu krijg ik 6 januari weer een echo (20 weken echo) dan weten we zeker wat het word. (volgens het hartslagje een meisje) dan is ook mijn gevoel hoor. Ik moet even wachten tot me vriend de foto's heeft gescaned dan kan ik ze aan jullie laten zien! SUCCES meiden!
Ik zie een typefout De kans dat we een kind krijgen met het downsyndroom is 1 op 20.598 dat moest het zijn. ik was downsyndroom vergeten
heej ! oh wat fijn dat alles goed is !! en de foto's zijn we natuurlijk ook benieuwd naar.. ja je krijgt toch van dat cervix slijm rond je eisprong.. van dat rekbaar slijm ... dat heb ik volgens mij .. ach we zien wel hoop dat t raak is , aan t klussen kan t iig niet liggen ! xx
haha ja dat dacht ik al dat je dat bedoelde , althans ging ik vanuit .. anders was t wel een hele kleine kans he ! hihi