hey meiden! daar was ik weer. @ lydia, ja mijn temp is idd gezakt. nog geen pos ovu testen dat is wel gek he. Maar heb kramp in mijn onderbuik en beetje rug. En zonet bij afvegen een oranje/bruine afscheiding. Is julllie dat bekend? Liefs Pina
Hoi Pina Ik heb nog nooit gehoord van rood/oranje afscheiding. Wanneer moet je ongi worden of zou je het nu moetem worden? Anders kan het innestelling zijn (ik heb anders ook geen idee). Liefs Kelly SUCCES meid!
Hoi lydia Het klopt dat je van het rekbaar slijm krijgt (dan is je eisprong) Lekker klussen he Jah we waren heel erg blij dat alles goed was. Ik ga de foto's plaatsen kijken of het lukt Liefs kelly SUCCES meid!
Hey meiden! Ik heb me 12 weken echo in me fotoalbum gezet. De 1ste foto: De hersentjes De 2e foto: Een voetje De 3e foto: De hele baby De 4e foto: Een handje De 5e foto: De hartslag en de foto ernaast is de plek waar het hartje zit van de baby. De 6e foto: Daar zie je het bovenste gedeelte van het lichaampje. Het was flink gegroeit het was nu nog een keer zo groot als dat het was. Het was eer iets van 26.4mm en nu 55.7 ofzoiets. Liefs Kelly SUCCES meiden!
Mooie echos Kelly. het is gewoon echt in je buik, gek idee toch weer he? Hoelang heeft het eingelijk geduurd voordat je zwanger was? Hoeveel maanden? Ik ben nog niet ongi nee, zit op dag 20. ALs je op mijn links van fertility friend klikt dan zie je dat ik ook nog geen (duidelijke) eisprong hb gehad. Erg raar dus. x
wauww kelly !! gaaf om te zien ! nu ist al echt n kindje he die vormen mooi !! en pina .. irritant he .. ik heb alleen 1 dag n ovu test gedaan en die was nega en de 2e dag ook die was ook nega heb er nu geen zin meer in doe wel gewoon heel veel klussn en we zien wel ! en oranje bruine afscheiding :S ... sorriej , zou alleen indd een ongi bedenken maar dat kan nie.. x
Hey pina! Ik hoop dan dat het een innesteling is geweest. ik zou niks anders kunnen bedenken. Ik had een keer in de avond een gemene steek in me buik en volgens mij zus is dat mijn innesteling geweest. (maar je kan ook ongeveer 2 weken naar je laatste menstruatie een innesteling hebben dan verlies je een beetje bloed). Laten we het hopen! ja, IK BEN ECHT TROTS OP ME FOTO'S. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet echt kan bevatten omdat ik niks gevoeld heb. (niet misselijk ofzo) IK ben in januari dit jaar gestopt met de pil en zoals de verloskundige rekend ben ik in augustus zwanger geworden. (ze rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie) bij mij was dat 18 augustus. Liefs Kelly SUCCES meid! Laten we hopen dat het innesteling is (weet het anders ook niet)
Hey Lydia! Ja, het begint al op een kindje te lijken he. Alles is eigenlijk al klaar alles zit er het is alleen nog een kwestie van groeien. Heel bizar eigenlijk hoor! Het word op een gegeven moment vervelend he? Ik heb me nog nooit getemperatuurd. Gewoon rond me eisprong geklust. (maar ja bij mij heeft het ook wel zo'n 7 maanden geduurd voordat ik zwanger was.) Me vriend zei je moet het klussen geen opsessie maken. Ik zei maar nooit wanneer me eisprong was. haha! gewoon klussen! SUCCES meid! X KELLY Laten we het voor jou ook hopen natuurlijk (laatste keer voordat fer weg gaat)
ja dat tempraturen .. vind het wel fijn dat je iig kunt zien wanneer wat is .. ( ookal had ik wel verwacht dat me temp nu weer omhoog ging , dacht dat je een dip van ong. dag kreeg voor je eisprong.. ) ach zal wel goed komen .. had trouwens toch nog een ovu testje gedaan.. en die is licht gekleurd maar je ziet m wel goed.. toch maar ff opmaken die laatste 6 dan haha x
Ach ja.. Het komt uiteindelijk wel goed maar het is een beetje geduld hebben he. En dat heb je op het laatst niet meer. Ik weet helemaal hoe jij je voeld. Tja.. als je ze toch in huis heb liggen kan je er net zo goed gebruik van maken.. SUCCES meid! x kelly
heej! pff moest ff zoeken hoor voor ik dit topic weer gevonden had !! kijk s : vanochtend 12.00 (ovutest) Bekijk bijlage 28538
BOvenaan dit topic staat "Onderwerp Tools" dan kun jeje abonneren op dit onderwerp. = makkelijker. WAT fijn dat jeeen pos ovutest hebt zeg! Jippie!! x Pina
heej ja ik heb me er ook op geabboneerd maar was al een tijdje niks meer in geschreven en als je t eenmaal gelezen hebt staat ie daar niet meer bij .. dus moes kijken bij mijn getypte berichten waar ik iets hier had geplaats maar had alweer n hoop nieuwe berichten geplaatst .. zodoende ! maar goed ben indd blij met die test... hopen dat nu morge me temp. omhoog is !! nou ik rij ff naar huis was bij mn lieve neefje hoeist verder met jouw pina.. nu maar weer afwachten.. ? vind t nog steeds raar , ineens na 21 dagen weer ongi .. :S en dus geen ei.... nou spreek jullieee x
Hey meiden! Lydia wat een goeiie ovulatie test (heel duidelijk) Toen ik net zwanger was vroeg iemand dat als je een positieve ovulatietest hebt of je zwangerschapstest ook positief is. Dat had ik geprobeerd ik had een ovulatietest gedaan en die was inderdaad positief! (ik had er toevallig nog 1 liggen). Ik hoop het voor je lydia! Pina Hoe is het met je bloeding? Heb je een klein beetje bloed verloren of vrij veel? Ik denk toch echt aan een innesteling! Je cyclus is een beetje te kort voor ongi. Ik hoop dat je reageerd pina ben nieuwsgierig!!! Ik hoop het ook voor jou pIna! Zou wel grappig zijn als jullie nu allebei te gelijk zwanger zijn. haha! SUCCES meiden! x kelly
pina is ervoor naar de doc geweest en die ovu test ! ja relaxx ben blij dak mn eitje heb gevonden nu ff afwachten tot de 28e !! x
Ow okeej! ja.. gelukkig heb je je ei gevonden (toch nog iemand die m niet hoeft te zoeken) Ben benieuwd de 28ste SUCCES meiden! x kelly
hoi kel, ik had een unovulatory. zo noemn ze dat. deze maand een keer geen eisprong en daardoor een korte cyclus. dit heeft iedereen wel eens. dus ben gewoon weer vlug aan een nieuwe cyclus begonnen. ik ben er wel blij mee. ik had maar geen ei vorige maand en ik vond het al zo gek! dus ja.. nu ga ik weer. heb net hardgelopen met mijn vriend en nu palingsoap kijken. doei tot missch vanavond!
Lydia ik heb nog geen buikfoto's ik heb nog niet eens een buikje Ik wil het wel maar me buik wil het niet De verloskundige zei tegen mij dat ik met 18 weken het kan voelen schoppen daar kijk ik naar uit.. nog 5 weekjes wachten ongeveer (met de kerst ongeveer mooi kadootje voor de kerst.) Me schoonzusje is net bevallen en ze is jaloers op mij Ze zei dat zwanger zijn mis ik Ik kan eerlijk gezegd er niet zo van genieten omdat ik nu veel stress heb Pina ik heb nog nooit van het woord gehoord unovulatory maar nu weet ik wat het is dankzij jou Ik leer van jou ook dingetjes Had ik toch wel gelijk dat je niet elke maand een ei hebt Vind je het stiekem niet een beetje jammer pina? Zeg ik met me stomme hoofd innesteling iK HOOP NIET DAT IK JE HIERDOOR VALSE HOOP HAD GEGEVEN PINA DAT ZAL WEL ER ZIJN! SUCCES meiden! X KELLY