hoe irritant !

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lydia1986, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh balen ind.. ja en afwachten is echt n ramp .. en die doc's maar zeggen ja ff een paar dagen wachten en dan...

hmm stomme vrouwenlichamen ;)

maar ja meer kun je niet doen helaas.. :(

ik duim voor je hoor :D

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Haha ja inderdaad en maar wachten en maar wachten hopeloos :p Maar heb zo'n gevoel dat toch ook hier de duiveltjes gaan komen :( ben al bijna 2 weken overtijd dan zal je toch denken dat een test positief zo moeten zijn als ik zwanger ben :( Heb de test alleen niet in de ochtend gedaan zal dat heel erg veel verschil maken ?

groetjesss

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nah , als je 2 weken overtijd bent dan denk ik t niet ..

ik heb ook van die rotcyclussen gehad hoor .. (HEB! ) nu gelukkig 41 dagen scheelt weer met vorige keren..

4. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Nee dat denk ik dus ook... Mijn cyclus blijft steeds lang ben nu al meer als een jaar van de pil af en mijn langste cyclus was 90 dagen..Denk dat ik toch eens moet gaan praten met mijn ha de laatste keer toen ik bij hem was zij hij mij de pil weer opnieuw te gaan slikken voor 3 maanden om het op gang te krijgen terwijl hij weet dat ik zwanger wil worden ik weet ook niet of dat zo verstandig is er weer aan te beginnen.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee dat zei pas ook al iemand tegen mij :S ik dacht ook hallo dat is toch juist rommel !! :S

zou toch nog ff afwachten en anders toch maar de doc bellen ofso .. :( kweet t ook niet ..

na ik ga ff werken , dan uit eten en dan chille ... ;) ( en ZPé natuurlijk ;) )

x en succes...

6. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Dank je ;) Werkse en een hele fijne avond

xxxjes

7. Bobo18

Bobo18 Lid

Oct 30, 2009
    68
    0
    0
    hallo ...
    @ hier... vandaag me mannetje weer thuis na een week varen:D vanmiddag dus flink geklust en nou heb ik dus sinds we geklust hebben steke recht onderin me buik en met echt misselijk:S is best irritant.. maarja misschien is het dit keer raak:D hoop het wel natuurlijk:D
    en hoe gaat het bij de rest van jullie?

groetjes bonita

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    fijn dat je mannetje er weer is :)
    maar nu al zwangerschapssympthomen hebben is wel heel snel ;)

heb je je banner nou nog nie veranderd :p ?!
    gewoon naar gebruikers instellingen , dan handtekening wijzigen ( staat links ergens in de rij ) en daar kun je m weghalen ;)!

x

9. Bobo18

Bobo18 Lid

Oct 30, 2009
    68
    0
    0
    ja maarja ik heb me cyclus vorige keer een beetje misrekent .. een week dus zou best kunnen weze dat het deze week raak is (a)
    heb nou alleen al bijna 2 weke last van wit soms doorzichtig plakkerike afscheiding .. normaal heb ik dit maar 1 dag voor me menstruatie dus snap het nou ook niet echt meer:S
    en me banner ja ik weet wel hoe je daar moet komen maar weet niet waar ik op moet klikken om het te verwijderen...

groetjes bonita

10. Bobo18

Bobo18 Lid

Oct 30, 2009
    68
    0
    0
    sorry in plaats van deze week moest het deze maand zijn (A)

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik hoop t echt voor je !! :D
    houd ons op de hoogte ;) !!
    duim duim duim duim !!

12. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    hoi meiden!

jullie hebben niet echt veel gebabbeld toen ik er niet was:D
    nU ZAL IK JULLIE IS FF WAT LATEN LEZEN!:p
    Ik was dinsdag weer is ziek (alles wat ik at of dronk ging er weer uit).:(
    Woensdag had ik eerst een sollicitatiegesprek om 10.00u.
    Me vader was jarig hij nu 65!;)
    En ik moest om 15.00 naar de verloskundige dat is altyd leuk ze had me de uitslag van de bloedtest gegeven alles was goed ik heb geen rare ziektes:D ik heb een hele hoge ijzergehalte daar was ze heel blij mee(ik heb zelfs reserve). En ze heeft het hartje geluisterd en me bloeddruk gemeten!;)
    En vandaag moest ik eerst even naar me moeder toe want me vader moest een E-mail versturen maar dat lukte niet. (mij uiteindelijk ook niet) en toen heeft hij bedacht ik ga maar een brief schrijven.
    Toen ik eenmaal thuis was ging ik stofzuigen, de vaatwasser aanzetten, de was ophangen enz.. daarna kwam me vriend thuis toen gingen we naar de winkel om kip te halen daarna gingen we naar de snackbar om patatjes te halen.. en daarna zat ik achter de computer!

DIT IS MEER DAN WAT JULLIE IN DE 2 DAGEN HEBBEN GESCHREVEN TOEN IK ER NIET WAS!:)

SUCCES meiden

X kELLY

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha en wat n intressant verhaal ;)

van harte gefeliciteerd met jullie pap :) 65 .. dan moet men paps nog ff die is 46 ;) ..
    en lekker kip met friet ( en appelmoes :p ) !

ja dat lijkt me ook altijd een : daar kijk ik op uit momentje ! :) naar de echo/controle ! en dan natuurlijk ook horen dat alles goed is met de kleine :D ohh wat gaat t toch snell !! nog steeds geen buikfoto's ;) ?
    die begint nu wel te komen tog? of nog niet ??

hier : ik heb lekker gesport net : ZUMBA :) en nu ben ik heerlijk aan het genieten van mijn ben & jerry's :D:D haha eigenlijk niet goed he ;) maar ferdi ging iets lekkers halen bij de benzine pomp en vroeg of ik ook iets wilde.. en toen zag ik een man naar buiten komen met 2 potten B&J en toen moest!! ik ook haha !! 1 keer per jaar mag dat wel :p kost wel 7 !!! euro 1 potje !! mijn godd !! maar wel lekkerrrr

nou .. nog 5 dagen en dan gaat ferdi al naar afghanistan ! pff .. gaat echt snel .. wel lekker ik ben vanaf woensdag al vrij dus kan ik nog mooi ff van m genieten !

nou .. is men verhaal al langer :p ik ga ff GTST kijken dat heb ik gister niet gekeken want ging weer mee kienen met ons mam ( 30 euri gewonnen :p ) en vandaag dus sporten !
    dus dat ga ik nu ff doen !!

ik hoor wel weer van jullie :D:D !!

xxx lydia !

14. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    @lydia!

ahh.. gaat fer al over 5 dagen weg?:$ dat gaat zeker snel ja..
    De verloskundige is echt heel leuk. je kan het nu voelen zitten en ik kan me eigen navel zien en die voeld ook anders je voelt m al een beetje naar buiten komen zeg maar..;)
    ik heb nog steeds geen buik:( ik wacht erop maar me buik wil niet!:)
    Jou vader is nog jong!:D mijn vader is met pensioen!
    Ben en jerry ijs is zeker lekker en prijzig!

x kelly

15. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi allemaal

Ben ik weer na een paar daagjes :)
    Hier nog steeds geen ongi te bekennen :( weet het ook allemaal niet meer heb nu sinds 3 dagen ook last van moeilijke stoelgang :$ misschien is mijn lichaam wel gewoon van slag heb in ieder geval de huisarts gebeld zei tegen de assistente dat ik een afspraak wilde maar het was erg druk ivm de griepprikken en dat het wel een tijdje kon gaan duren voor ik bij de huisarts kon komen zei haar dat het haast heeft omdat ik al week 10 in ga dat ik niet ongi ben en allerlei klachten heb.. Zegt ze doodleuk ben je niet zwanger dan pfft alsof ik al niet getest zou hebben zei ik tegen haar. Na veel aandringen toch een afspraak met de huisarts maandag :p Het is toch erg dat je zoveel moeite moet doen voor een afspraak en dan wel zoveel ziektekosten betalen vind het belachelijk !!
    Maar goed ik laat het jullie allemaal nog wel weten hoe het afloopt ;)

Fijn weekend allemaal !!

16. Bobo18

Bobo18 Lid

Oct 30, 2009
    68
    0
    0
    hallo allemaal ben ik ook weer.
    hoe gaat het bij jullie ?
    @ hier.. gister een paar druppels donkerbruin verlies gehad en vandaag iets meer .. maar als ik naar de wc ga niks.. het is van onder nog steeds erg vochtig ( sorry voor de details) maar voor de rest ik heb nog geen buikpijn gehad ofzo .. wat ik normaal altijd wel krijg voordat ik het moet worden.. dus tja.. hopen maar he(A) voor de rest ben ik heel erg moe sinds gister.. ik kan zo de heledag door slapen.. best wel irritant heb ook nergen zin in ..:S

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou bobo en sweetangel.. klinkt toch best spannend !!

fijn dat je toch n afspraak hebt kunnen maken sweetangel :) , ja rare lui daar ! dat je zo veel moeite moet doen voor n afspraak !! indd waar betaal je anders alles voor !
    hoop dat je maandag wat duidelijkheid hebt..
    alleen (niet ontmoedigend.. ) ik ging ook naar de doc na 8 weken over tijd dus totaal 13 weken .. en stuurde me ook gewoon naar huis met wacht maar af.. werd toen wel 5 dagen later ongi..

hoop voor jou dat je dadelijk meer zekerheid hebt,,
    x

18. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi meiden!

iS TOCH INDERDAAD WEL ERG HE DAT JE ZO LANG MOET WACHTEN OP EEN AFSRAAK! DE ASSISENTE VAN ME HUISARTS IS HELEMAAL LASTIG ALS IK ZEG DAT IK EEN AFSPRAAK WIL MET ME HUISARTS VRAAGD ZE EERST WAT ER AAN DE HAND IS EN DAARNA GAAT ZE ZELF ANTWOORD GEVEN EN ZEGT ZE 'JE HOEFT NIET NAAR DE HUISARTS HOOR' IS TOCH STOM JE BETAALD INDERDAAD JE VERZEKERING MAAR OOK VOOR LUCHT WANT ZE PROBEREN HET ALTYD VIA DE TELEFOON DOOR TE GEVEN!:(

Ik vind het ook echt belachelijk! :x

@sweetangel28: Hoe kan het stomme wijf nou denken dat je niet zwanger bent:(
    Gelukkig heb je een afspraak de aanhouder wint zeggen ze wel is;)

@bobo18: donkerbruinbloed is oud bloed!:( Een paar druppels is niet veel he:( je kan het aan je huisarts vragen.(tydens spreekuur).
    Ik hoop het gewoon voor je!:D

Wat voor klachten hebben jullie nou? ben ik wel nieuwsgierig naar!

SUCCES meiden!

x kelly

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey meiden! ik ben weer terug van een weekje Sauerland. Het was heerlijk. hEbben ons prima vermaakt.
    Zit nu op een dag of CD 10. Dus het wordt weer spannnend of ik een ei krijg wel of niet. Zucht.
    Ik stop trouwens met Etos Zw.Worden en ook met mijn astma medicijnen. In dit laatste zitten toch steroiden in (hormonen) en die etos capsules bevatten ook stoffen die ik niet ken. Dus ga even terug naar de basis, zonder preparaten. Heb toch 3 mnd Etos casp geslikt.
    Nou meiden morgen heb ik meer tijd. ga nu even met vriendje op de bank zitten :)

Hoe is het met jullie!!!? iets gemist? Lydia...KUT :(

Liefs Pina

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh lekker ff weggeweest :)!
    lekker ff genoten en niet aan zwanger worden gedacht ..

ja ik moet wachten tot eind april en anders begin mei ( hij komt 23 april terug.. zou wel mooi zijn natuurlijk als dan precies mn ei is ;))

ja is misschien ook wel beter dat je ff stopt met extra dingen .. maar die medicijnen voor je astma 'moet' je die niet slikken ?? kun je daar dan zomaar mee stoppen ?!

ben benieuwd en duim voorje !! hoop echt dat je snel n super EI mag hebben en natuurlijk snel zwanger bent !! :D!!

xx ga ff verder GTST kijken :)

Share This Page