hoe irritant !

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lydia1986, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej !! ben ik weer , had gister wel bijgelezen ff snel (moet altijd ff he , nieuwschierig ;) ) maar niet gereageerd !

ja ik moet er ook echt niet aan denken die 5 maanden ! krijg al een brok in me keel bij de gedachte ! zit ik hier alleen in ons huis ! maar 1 troost me zusje komt dan een maand (of langer) met haar kleintje (mijn neefje :D ) bij mij 'wonen' das wel leuk !! :D
    ik hoop indd echt dat ik dan zwanger ben (nog 3 kansen ! als mijn cyclus een beetje mee werkt ! )
    anders gaan er weer 5 maanden overheen 8) minder !!

maar ik gun jullie het net zo veel als mezelf hoor ! :) , maar wil wel echt heel heel heel graag een kindje .. als ik al die nieuwe (werk in een kdv ) kindjes zie komen vanaf 2,5 maand oud ong. dan denk ik '' ahh dat willen wij ook ! '' :D

mijn ongi is wel goed doorgezet , bah wat heb ik daar altijd een hekel aan !! , maar ja.. dat t maar snel stopt ! heb een temp. ding (wel laag 35.5 sochtends.. wist niet dat ik zown lage temp. heb) en ovu testjes besteld..
    ben er zo mee bezig maar ja.. t proberen waard ''toch'' ;)

nou spreek jullie snel ! (wat gezellig toch om lekker je verhaal kwijt te kunnen !! )

p.s vuelta ???

x lydia :D

2. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hallo,

Ik heb dat ook gedaan ovulatietesten ik heb het bij de apotheek gehaald van gewoon het eigen merk. (werkt goed) ik was er zo achter gekomen dat 13 dagen na me menstruatie de beste dag was ;).
    Het is wel leuk dat je zus met je neefje langs komt is toch een beetje afleiding:)

Hopen dat het snel raak is!!!! :)

Liefs kelly

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey hoi allemaal!

jazeker lekker om je verhaal kwijt te kunnen. ;)

ik gun het iedereen! merk wel nu ik niet rond eisprong zit ik wat nuchterder tegen alles aan kijk. Merk dat ik er niet zo obsesief mee bezig ben dan vorige maand. Maar ik denk dat het een paar dagen duurt dan wordt het weer spannend!
    Maar vanavond wilde ik mijn temp invullen...en doet die Fertility Friend site het niet!!!!! :$ Whaaa balen. Ik hoop dat ie het morgen ochtend WEL doet. Ik zal maar gauw een printje ervan maken. Anders ben ik al mn data kwijt. hihi. :x

haha. Vuelta, dat is de (Wieler) Ronde van Spanje dat nu in drente was. Nu weet je het ook ;)
    Wij fietsen ook, alleen maak ik me een beetje zorgen om de kwaliteit van zijn volgelingen....hahaha :) UIT die fietsbroek zeg ik dan :) Maar in de ei-periode gaan we minder/niet fietsen. Voor het goede doel zeg maar he.

Nou fijne avond allemaal! Tot gauw.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej!!

oooh fietsen ;) ja daar ben ik helemaal niet in thuis .. ferdi (mijn vriend) heeft dat aantal jaren terug wel gedaan voor we samen waren .. haha nee dat broekie is veel te strak knelt alle 'goede' dingen af ;) haha !

maar ja.. ik merk ook indd dat ik er nu minder mee bezig ben als toen ik overtijd was (tuurlijk 3 weken .. is logisch) maar dadelijk rond mijn vruchtbare dagen ben ik er toch weer volop mee bezig :D moet ook he ;)

ik heb die FF site gezien maar vind het niks.. ik houd menstruatiekalender.net bij das wel fijn kun je ook alles invullen :)

nou slaap lekker , ff film afkijken (wildhogs :blijft mooi ookal 4 keer gezien ;) ) en dan slapen , morgen lekker vrij !
    ff met mijn neefje naar t consultatieburo en savonds naar een collega op kraam visite .

tot snel !

x lydia

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    oh ik ga ook s kijken op menstruatiekalender.net
    nederlands zou wel makkeljiker zijn..

6. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hallo,

Ik merk ook dat ik er minder mee bezig ben dan de afgelopen maanden.8)
    Maar kleertjes kopen blijft leuk:D doen jullie dat ook al? of ben ik nou de enige die dat doet :(
    Ik heb vandaag nog iets besteld bij h&m echt schattig (een aanrader);)

Word je nou echt wijzer van dat temperaturen? ik heb dat nog nooit gedaan. hoe werkt dat? een ovulatietest heb ik wel gedaan dat is echt heel simpel.

Liefs Kelly

SUCCES meiden!

7. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hallo meiden!

IK heb steeds last van een rammelende buik... vet irritant...
    ik word er een beetje misselijk van..:(
    Hebben jullie dit ook wel eens???

Liefs kelly

Succes meiden!!!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej!

rammelende buik.. nee geen last van , wel telkens dol als ik opsta.. word t zwart voor me ogen ..

ik koop geen kleertjes , dat vind ik een beetje voorbarig.. ben ik bang dat ik dadelijk niet zwanger kan worden ofso en dat ik er dan mee zit.. ;)
    ik koop vooral veel voor mijn neefje dan kan ik toch 'al die schattige,liefe,leuke,kleine' kleertjes kopen :D
    (en als ik dan zwanger word komen ze tog wel weer terug ;) )

maar ja het tempraturen bij mij wil niet zo :(:( als ik 10 keer achter elkaar temp. dan issie 7 keer anders (gewoon 10 keer achterelkaar meteen zonder tijd ertussen :S ) ... maar ja ..
    mijj ovu testen zijn binnen ff kijken wanneer ik daaraan moet beginnen.

oja, bij menstruatiekalender.net kun je alles invullen maar heb je geen grafiek.. maar ja dat engelse vind ik echt irritant (kan wel engels maar vind t een hele onoverzichtelijke site ) !

nou tot snel !! :D

x lydia

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey meiden!! ben d'r weer. het werk zit er weer op. Pff wat druk weer, ben benieuwd hoe ik dit straks moet doen als ik minder fit ben mocht ik zwanger zijn :S

Nee ik koop ook geen kleertjes. Ik deel de mening van Lydia. Wel dapper dat je het zegt Kelly..hihi.

ik moet zeggen dat ik dat temperaturen ook wel lastig vind en dat die termometer ook wel andere temp aan geeft als ik het meerdere keren gebruik. Maar ja, ik ben zo onregelmatig, ik wil gewoon weten dat wanneer ik DENK dat ik mijn eisprong heb, ik ook dit volgens de temperatuur stijging terug kan zien. Zoek naar houvast!
    En ook als ik denk zwanger te zijn en mijn temperatuur blijft hoog, weet ik het tenminste (hoop ik, denk ik..) En dus ook als ie zakt, weet ik dat ik ongi moet worden.
    Kortom,... ik denk tot nu toe dat ik er iets aan heb.

Echter, mijn temp is nu vrij hoog. 36.7 dit hoort voor eisprong wel lager te zijn. Maar ja....nu heb ik ook nog een volle week voor mijn eisprong vermoed ik dus...

Ohhhw wat is het lichaam toch ingewikkeld!!!

Ik ga eten maken. Misschien vanavond nog ff op de site.

xx

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej :)
    net terug van kraambezoek van een collega van mij (ahhh, wat lieff :D ) was wel gezellig maar wil zelf ook !! hihi

ja inderdaad zoiets heb ik ook met dat tempraturen .. het leek me wel handig om die extra duidelijkheid te hebben daarmee .. maar wel dat het niet gewoon 1 tempratuur is ! :( want je zou zeggen dat mijn lichaams tempratuur per seconde 0,5 graden scheeld

maar ja ik blijf t toch maar proberen .. en heb dan die ovu testen .. ben benieuwd weet alleen niet precies wanneer ik daarmee moet beginnen ..
    jullie ?? (met een cyclus van ong. 35 dagen ,hoop ik !!! )

x slaap lekker alvast :D

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hey Online?? Heb mn banner ff verandert. deze is positiever :)

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Leuk dat je een kraambezoek hebt gehad. Ik had er vorige maand eentje. Mijn schoonzusje heeft een tweede kindje gehad. Lief kindje, maar zou er zelf een willen en die is vast nog veeeel liever... :) Daar geloof ik echt in he. haha.

Ik heb net gezwommen. Dat was weer lekker, en zo lekker dat ik dat ten minste kan blijven doen straks.. :)

Nou ik kijk ff of je er nog bent ...

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ben er ik ben er ;)

ghe ghe , ff alle berichtjes kijken van iedereen ;):D

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik heb het in de gaten Hi hi.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en die ,,, .. dagen tot de readdy of iets , deze is inderdaaad duidelijker ! :)

hmmzz mijn vriendje is aant roepen : '' ly, kom je nog een x naar bed'' haha dus zal maar eens gaan ..

TE verslavend om deze site bij de houden .. ;) maar ga toch maar slapen !
    morgen kom ik wel weer spieken , lekker een dagje tot 1 :D relax !!

nou tot morgen denk ik:D ( ik iig wel )

xx lydia

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ja die balk geeft aan hoeveel dagen tot de RED-DAY, beetje een vieze omschrijving vindt je niet?
    Ja tis wel leuk dit forum maar ben blij dat ik in principe gewoon 1 forum onderwerp heb waar ik me mee bemoei en niet 10 !! :D

Lekker dat je een kort dagje heb. donderdag middag wil ik ook op tijd nr huis, savonds vier ik mijn verjaardag (ben vrijdag jarig) en op vrijdag ben ik lekker vrij.

Ik lig in bed met mn laptopje, mijn vriendje naast me sportjournaal kijken he.. haha. maar ik ga zo ook stoppen want morgne weer om 6.30u op staan ! hopelijk is mijn tempie morgen ochtend laag! HOPE SO!

ZIJN ER TROUWENS nog andere forum lezers ? of zijn wij de enige?:)

17. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hey meiden!

Ik heb ook een ovulatietest gedaan 2x zelfsomdat die vrouw van de apotheek tegen mij zei dat ik 14 dagen na me menstruatie moest beginnen. maar in die week dat ik dat had gedaan had gedaan (je heb 7 teststaafjes) was er geen eisprong te vinden en toen ben ik terug gegaan en toen zei die vrouw dat de mijne eerder of later kon zijn. En toen heb ik er maar weer 1 gekocht. en toen was het de 13e dag.:(
    Alleen voor 1 dag verschil had ik een nieuwe ovulatietest gekocht ze kosten toch 30 euro dus... ik had in 1 week tyd 60 euro uitgegeven aan tests:(

Maar het werkt echt heel simpel.
    Ik vond het ideaal

je vangt urine op in een potje (die zitten erbij hoef je er niet bij te kopen) en dan doe een beetje urine in het puppetje daar moet je inknijpen dan vangt het puppetje de urine op uit het potje(die zit er ook bij) en dan druppel je 3 druppels volgens mij in die testje. er zit maar een gaatje waar je het in kan druppelen dus.. kan niet fout gaan.

* urinepotje zit erbij.
    * puppetje zit erbij.
    * 7 teststaafjes zitten erbij.
    Ik hoop dat je wat aan deze informatie heb.:D

Liefs Kelly:)

18. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Ik ben iets vergeten op te schrijven:D

Het is 14 dagen na de EERSTE dag van je menstruatie.
    Dat wou ik nog ff kwijt.

Liefs kelly

SUCCES meiden

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee kelly !

ik heb bij sensitest ovu testen gekocht en heb er 25 ! voor iets van 26,00 euro .. dus is wel duur die van jouw .. ( heb er dan geen potje en pippetje bij maar die heb ik zelf wel ;) )

ik ga er ong de 16/17 e dag mee beginnen omdat ik een lange cyclus heb .. hoop dat ik er wat aan heb .

ik zat gister op zolder aan de computer omdat die nog aanstond en me laptop leeg en dus uit was ;) normaal ga ik ook al naast m liggen zodat ik nog wat langer op internet kan !

nou , ik ga maar s poetsen hier in huis .. hopen dat de dagen snel gaan zodat we kunnen klussen/zwanger worden en testen :D

xx lydia

20. kelly87

kelly87 Actief lid

25 aug 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    hey lydia

zow heej dat is wel ff een verschil in prijs. dat heb je goed gedaan.:D
    hopen dat je er zo uit komt.
    Ik heb vandaag trouwens bij kruidvat zwangerschapstests gehaald er zitten er 2 in 1 doosje voor maar 5 euro en het schijnt nog te werken ook tenminste dat had ik gelezen van iemand van deze site.:)

succes meiden!
    ik zal voor jullie duimen!

Deel Deze Pagina