Hoi bobo, Wat irritant zeg! Nu blijf je nog steeds in onzekerheid zitten. Maar ja, je bent nog steeds niet ongi dus dat is op zich een goed teken. Ik zou maandag dan die van predictor gebruiken. Die is wel wat duurder maar wel veel duidelijker. ( Ik gebruikte vorige keer 2 van de etos en daar was 2 keer heeeeeel onduidelijk een 2e steepje zichtbaar. Ik kon het niet geloven en vond de test ook niet duidelijk. Toen die van predictor gedaan en daar kreeg ik een vette,dikke paarse stip. Duidelijker kon niet) Nou hou me maar op de hoogte, wel heel spannend en hoop dat het toch nog positief wordt
bobo ! dat meen je niet ! test je en dan nog geen duidelijkheid.. heb je geen foto ?? en pina is niet zwanger hoor .. bebie hopelijk wel snel maar nu nog niet helaas.. xx ga nu werken en dan teamuitje gaan we bourmetten met zn allen
Hoi Bebie, Ik hoop dat het Geluk brengt dat je zei dat ik zwanger was. Misschien ben ik dat wel hahaha. Maar ik moet nog even wachten. HEb alleen a.s. donderdag afspraak bij gyn staan omdat mijn vorige twee cyclussen zonder eisprong waren 22 en 14 dagen, erg kort. Ik mocht van HA al door naar GYN. Maar hopeljik is het goed nieuws. Ik voel vrij weinig dus..wie weet.. x
kun je er even goed heen? zou de gyn al iets kunnen zeggen/zien? over bevruchting of is dat echt te vroeg?
hmzzz. weet ik niet .. misschien aan je hoeveelheid hcg (als je zwanger bent.. ? ) als ie dat gaat meten .. maar da kan alleen met n bloedtest toch ?! kweet t nie.. hoop voor je dat je snellll duidelijkheid hebt en hopelijk dan ook goed nieuws !
Hoi Pina, Sorry!! Ik had het verkeerd gelezen, maar ik hoop dat ik misschien toch stiekem gelijk krijg en je toch zwanger bent! Hou ons maar op de hoogte, ben heel benieuwd!
Hey meiden! Bobo Als je 2 streepjes hebt dan is ie positief! (ook als het een lichtere streep is dan de controle streep) Als je er alleen 1 hebt dan is ie negetief! Pina Laten we hopen dat Bebie gelijk heeft en dat je zwanger bent! Mooi kerstkadootje toch.. Mijn zus had met oud en nieuw een vuurpijl afgestoken met de wens een broertje of zusje voor haar zoontje.. (dat was uitgekomen) vlak nadat ze de vuurpijl had afgestoken.. Bebie Misschien ben je wel herderziend en heb je gelijk over Pina Hoe is het met jou? Heb je al kwaaltjes? Hopen dat het klussen goed heeft gedaan.. Lydia Hoe gaat het met jou? Overleef je het een beetje meis? Heb je Fer nog gesproken? Ik hoop in iedergeval dat de tyd lekker snel gaat! x kelly Is het misschien voor iedereen een idee om een vuurpijl af te steken met een wens? (bij me zus werkte het echt) (maar dat zei ik ook met me engeltje)
ow jah.. ik had gister trouwens aan Astrid gevraagd of ze me wou pendelen.. ik had gevraagd of ik een jongen of een meisje kreeg.. Ze zei een meisje! (hetzelfde als mijn gevoel) we weten 6 januari of ze gelijk heeft.. (ik hoop het stiekem wel) gemeen he! Mijn gevoel zegt al vanaf het begin een meisje en als ik in winkels ben dan loop ik alleen naar meisjeskleren! stom he! x kelly dat wou ik noeg ff kwijt
@pina Ik heb iets over het hoofd gezien meid! Je moet morgen naar de gyn. zie ik spannund.. Ze kunnen het misschien inwendig voelen ofzo. Of misschien met een echo Toen ik me eerste echo kreeg (10 weken) zei de verloskundige dat als ze het niet op de echo kon zien dat ze het inwendig moest voelen (kijken of het eitje was ingenesteld). Dat was gelukkig niet nodig Op de echo was al een baby te zien! X kelly
gaat wel goed hoor ben benieuwd indd of ze gelijk heeft ... ik was dan al 3 maanden zwanger ahhahahah !! volgens haar ! niet dus he !
Gelukkig gaat het goed met je Ik geloof er ook niet zo heel erg in hoor! Maar ik dacht laat ik het is vragen voor de gein! xx
hai, ja kelly ik moet morgen naar de GYN. Nou ze mag bij mij NIET voelen of ik zwanger ben!! wel kijken maar niet aan zitten hahaha. STel je voor... je bent zwanger en er beschadigd iets of infectie of wat dan ook. nee hoor...hahaha. We wachten wel af dan. xx Pina
@ Pina: Ennnnn??????.... weet je al iets? @Allemaal: Ik voel me goed en soms het idee dat ik steeds een soort van ongesteldheidskramp heb. Heb ik de andere keren helemaal niet gehad, zou het celdeling of innesteling zijn? Ach, tja, je denkt elke maand weer bij verschillende krampen of pijntjes dat het misschien wat is. Ik ga maar nergens van uit en blijf rustig wachten tot de 28e. Hoe is het bij jullie verder allemaal?
pina ! ben benieuwd.. bebie.. ja dat had ik elke keer ook hoor .. zo van ja maar nu voel ik me gewoon ECHT anders.. en dan toch weer ongi worden.. ik weet t verder niet.. hoop voor je dat t indd ei pijn is ! xx
@PINA Ben benieuwd meid! Je temperatuur is goed! Ik denk dat als het schadelijk voor het vruchtje is dat ze niet gaan voelen hoor! Bij mij gingen ze met de 10 weken echo niet eens het hartje luisteren omdat ze niet wisten of het kwaad kon voor de kleine! Ik hoop het echt zo! @BEBIE Ik hoop natuurlijk dat het innesteling is maar heb geen idee wat het kan zijn! Ik heb bij me innesteling een hele gemene steek rechtsonderin me zij gehad! En sommige mensen verliezen bloed! Ik had op een gegeven moment ook bij alles wat ik voelde ging ik iets achter zoeken.. x kelly SUCCES meiden!
Ja kelly je gaat snel, 17 weken alweer jeetje! Tijd vliegt. Lydia,Bebie,kelly: ja mijn temp is zowaar gestegen. Zou bijna hoop krijgen x Pina