hoe irritant !

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by lydia1986, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    pina
    wat jammer:(
    wat KUT zeg!
    iK WEET OOK ZEKER DAT 2010 JULLIE JAAR WORD!
    Word het dit jaar een vuurpijl afsteken met een wens? Of geloof je daar niet in dat kan ook he..
    Zijn jullie van plan om te trouwen? Ik bedoel.. praten jullie er wel eens over?
    Ik heb me vriend zelf gevraagd (niet zoals het hoort he)

Lydia
    Dat is goed bedacht!
    Je trouwd maar 1x keer dus.. dan wel goed he..:D
    Me zus had een hele mooie bruiloft ze waren voor alles bij elkaar 10.000 euro kwijt!
    En me andere zus gaat 3 maart trouwen en die trouwd snel en gratis (hun hebben wat minder te besteden).
    ik heb altyd gezegd dat ik wil trouwen als ik 24 ben!

xxx

Waar zijn de andere meiden nou..:(
    Bobo heb ik een tyd niet gezien!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja kweet t ook nie waar ze zijn... ?! ach ja dan niet ;) graag of niet hoe meer hoe gezelliger maar ben ookal heel blij dat de 3 starters er nog (zoiezo ) zijn ;) :D

10.000 zou niet weten waar ik dat vandaan moet toveren hoor :p !!!
    maar goed we zien wel :D !

x

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ik ben er ook. En hoef pas dinsdag weer te werken. Jippie. Was er wel ff klaar mee.
    Nou ik ben weer een beetje mezelf. Wat een ellende in de toiletpot zeg. Komt een hoop restant uit. Veel meer, stolsels en alles.

Wanneer ga jij trouwen Kelly?
    Ik maak wel's geintjes. Mijn vriend weet dat ik in principe niet hoef te trouwen, maar met hem wil ik het wel. Ben alleen niet van die grote feesten.Dat traditionele.

Ga nu even eten maken !
    xx

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eet smakkelijk dan :)

ja ik wil gewoon trouwen om zijn naam , en om de mooie jurk (smelt !! :p )

x

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    maar pina , iig wel n cyclus van 28 dagen MET eisprong :D !

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    jaaa~ inderdaad! lief! positief he?

Ik wil btw ook trouwen om zijn naam! haha.
    jij ook eetze!
    x

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jep :) t is natuurlijk hartstikke K*T dat t niet raak is .. maar die cyclus van nog geen 20dagen is ook niks en dan al helemaal niet zonder ei !

je gaat er gewoon weer volop voor en t komt helemaal goed !! dat weet ik zeker :D:D

ik heb net wat eten in mn mond gestopt maar t smaakt nergens naar.. pff en dan zijn er pas 2,5 week voorbij :S ..

x

8. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    :(

kan het me indenken... :(

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    yoehoee ! :) mijn banner is iig van de 4 maanden af :)
    * beetje jammer alleen dat deze maand 4 weken en 2 dagen duurd :( ghe ghe!

xx

10. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    @PINA
    Ik wil trouwen als ik 24 ben en dan op 4 april! (op 4 april 2002 hadden we verkering;)).
    Ik heb me vriend al ingelicht nu maar kijken of het ook echt gaat gebeuren!:)
    Als het zover komt doe ik het ook alleen om zijn naam want mijn kind krijgt ook zijn naam anders heet straks al enige mijn kind Oldendorp.
    Griffioen is ook mooier!
    Lekker dat je dinsdag pas weer hoeft te werken!
    En stolsels (dat is veel bloed toch:)).
    ja.. je cyclus is nu wel beter! 28 dagen netjes!

Lydia
    ja.. 10.000 is een hoop geld..
    ja.. inderdaag zo'n mooie jurk:D helemaal leuk!
    je moet wel eten he meid!
    Elke dag die er voorbij is is er weer 1.
    Ik kan me voorstellen dat het voor jou helemaal lang duurd.
    Ik krijg tussendoor nog allemaal controles en een echo (daar leef ik naartoe en dan kom je vanzelf dichterbij de uitrekeningsdatum)

Ik ben alweer bijna 2 jaar verloofd. wat gaat de tyd snel heej!

X

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja ik eet ook wel maar me eetlust is gewoon : 0 % ! ,, maar goed..
    dames ik spreek jullie pas weer na t weekend .. rijd zo naar ons thuis en dan rijden we vanacht aan naar euro disney ! ff ergens anders dan hier thuis met al ferdi zn foto's ik kan er echt niet naar kijken zit ik hier in me eentje te :'( .. :S !

nou , tot maandag !! :D (of zondag avond ;) )

xxx

12. bebie

bebie Lid

Dec 14, 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Druk, druk en nog eens druk!

@ Pina, wat shit zeg! Echt heel erg balen voor je. Ik hoop dat 2010 je wel een goede maand bezorgd. Zo te lezen gaat het gelukkig alweer iets beter met je. Zet hem op meid.

@ Lydia
    Het gaat ook wel heel erg langzaam he? Wel vervelend voor je. Gelukkig heb je leuk weekend voor de boeg. Heel erg veel plezier daar!

@ Kelly,
    Bij jou gaat alles gelukkig ook weer goed. Wat een verhaal van je auto zeg. Gelukkig hadden jullie niets behalve blikschade.

Hier gaat ook alles zijn gangetje. Ik wil niet ergens teveel op hopen want ga ervan uit dat ik volgende week maandag of dinsdag gewoon ongi wordt. Maar ben wel veel moe, moet af en toe vaker plassen en heb soms een metaalsmaak in mijn mond. En die zeurderige pijn in mijn onderbuik blijft. Maar ja, moet nog zo' n 3 a 4 dagen afwachten,....grrrr. Duurt zooooo lang altijd.

Nou fijn weekend dames en een fijn kerst!

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej !

bebie hoe ist ??? ;)

nou ik weer terug van disney ! was zeer leuk !! maar BRrRRRR KOUDD !!
    maar wel echt gaaf , leuke dingen gekocht ( mariage mickey en minnie mouse :D , en leuke dingen voor volgend jaar in de kerstboom , leuke beeldjes !! ) hihi is alleen zo verrekte duur daar !!! ;) )

maar goeddd ..

hoeist met jullie ?/

kelly , buikiej al aant groeien .. :) ?

pina .. weer paar dagen op gang ;) !!

rest .. ?! alles goedd ??

hier .. NOG STEEDS K*T ! ghe ghe maar dat blijft tot april wel zo ! ik mis m echt zooo , al die foto's .. het is gewoon zo normaal dat ie er altijd is !! en dan nu ... pfff .. maar goed.. aan de goede komende tijden denken zegt ferdi dan .. :( ..

xxx

14. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    hey meiden!

Ik was gister bij me zus om gezellig met de familie te eten en toen zeiden ze wel dat ik al een buikje krijg! Ik zal even vragen of me vriend binnenkort foto's wil maken!
    En ik voel het nu af en toe bewegen:D ECHT heel bijzonder!
    Me vriend kan het helaas nog niet voelen al hoewel hij het heel graag zou willen! Hij legt af en toe zijn hand op me buik en hoopt ie dat ie wat voelt!:D Maar daar is het helaas nog te vroeg voor.
    We verlangen allebei heel erg naar 6 januari dan weten we eindelijk of het een jongen of een meisje word!;)

Lydia
    Je hebt gelukkig iets moois om naar uit te kijken!;)
    Gelukkig heb je het naar je zin gehad in Disneyland! Een beetje afleiding is altyd leuk! ja.. het is kut dat wachten!

Bebie
    Hoe is het met jou?
    Ben je al ongi geworden? (hopelijk niet natuurlijk!)

Pina
    Ben je al een beetje jezelf?
    het is altyd kut als je ongi word!
    Gewoon lekker klussen dan komt het vanzelf wel een keer goed toch..
    Mijn gevoel zegt dat het bij jou niet lang meer duurd! (laten we het hopen)

Bobo
    Waar ben je nou meid?

Hoe was jullie kerst?
    Hebben jullie het een beetje gezellig gehad?

SUCCES meiden!

x

15. bebie

bebie Lid

Dec 14, 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ik ben nog niet ongi geworden maar dat kan morgen ook nog komen. ( Is wel eerder gebeurt op de 29e dag. Ik helemaal blij en vol goede hoop .....en dan toch eind van de middag:(. Dus wacht nog 2 dagen en dan donderdag testen.)

@ Kelly: Super dat je de baby al gaat voelen. Bijzonder gevoel is dat he? Je gaat het straks nog beter voelen. En dan wordt het voor je vriend ook steeds echter.

@ Pina:Ik hoop dat je je al weer wat beter voelt. Op naar de volgende maand. En wie weet sluit ik me morgen of overmorgen wel weer bij je aan. We blijven gewoon goede hoop houden.

@Lydia: Gelukkig heb je een leuk weekend in Disneyland gehad. Ik ben er nog nooit geweest. Lijkt me geweldig om eens te zien allemaal. Ik hoop dat je het nog een beetje kan volhouden zonder je mannetje.

16. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    @Bebie
    Wat spannund!
    Heb je al kwaaltjes?
    Ja.. een heel bijzonder gevoel!:D
    Dat zou wel mooi zijn als je op ouderjaarsdag een positieve test in handen hebt. En zwanger het nieuwe jaar in!:D
    Me vriend verheugd zich erop! Hij wil het zo graag voelen!

succes MEID!

ik hoop het voor je!

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi allemaal.
    Bebie: spannend voor je donderdag! Zou verrekt super zijn als je 2010 in mag gaan met een mini'tje in je toch? kun je later vertellen dat je 'ontstaan' bent op oudjaar! :)

Lydia, fijn dat je het leuk hebt gehad in ED Parijs met je vriendinnetjes. Lief dat ze met je mee gingen voor een beetje afleiding. HEb je ook al plannen met O&N ?

Kelly, we zien je foto's wel tegemoed dan !

Ben net terug van filmtheater. heb "komt vrouw bij de dokter" gezien. had m ook al gelezen paar jaar terug. Pff. das ook heftig. maar wel een 'mooie' film voor hoever je het mooi kunt noemen.

Verder heb ik geen nieuwtjes. Ojaaaaa wel. vandaag weer een huis bezichtigd. al ik nieuws heb laat ik het wel weten :)

x
    x
    Pina

18. bebie

bebie Lid

Dec 14, 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi kelly,

Ik heb steeds om de paar dagen een ongesteldheidsgevoel wat ik normaal niet heb. S'nachts zit vaak mijn neus dicht en heb sinds 2 dagen s'nachts pijn in mijn heupen. ( dat had ik de vorige keer ook heel erg maar pas veel later inde zwangerschap) Dus het is een beetje raar allemaal. Moet maar gewoon afwachten maar ben nog steeds niet ongi..... Wordt wel spannend nu.

Ik hou jullie op de hoogte!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oehh bebie !! ben benieuwdd !! ;)

pina .. ik was met ons mam en pap , me zusje ,kindje en vriend en me broertje naar euro disney ;)
    maar was ook heel gezelli hoor :)

kelly ! fotoooowwww ;) hihi :p

ik ben aant werk tot 18.00 en daarna ga ik om 20.00 een nieuwe tatoo late zetten ( mijn zusje's naam in t arabisch :D )

x

20. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    @Pina
    Ik heb nog nooit het boek gelezen of de film gezien 'komt een vrouw bij de dokter' maar het lijkt me inderdaad wel echt een hele mooie film zover ik op de reclames heb gezien!;)
    Was het wat het huis wat je bezichtigd heb?

@Bebie
    Ik had ook bij het begin last van me heupen en me bil:D
    Een ongesteldheidsgevoel? Je kan gewoon nog die krampen hebben als je zwanger bent toch..
    Mijn neus zit nu ook s'nachts dicht maar ik ben verkouden geworden(heel vervelend).:D Spannund!!!:p IK HAD 2 DAGEN VOOR MIJN NOD DAG GETEST!

@lydia
    ow ja.. foto
    Ik zal het aan me vriend vragen of ie het wil doen hij is nu een film aan het kijken het zal wel niks worden vandaag! Ik kan het niet bij mezelf doen:( Ik weet ook niet hoe ik het op de computer krijg via de fototoestel:) Maar jullie krijgen het nog van me te goed!

Xkelly

Share This Page