Hoi meiden, Helaas!!!! Ik ben gisteravond laat ongi geworden! Echt balen en ik was voor het eerst ook echt heel verdrietig. Ik had het zo gehoopt omdat dag 29 bijna om was. Maar ja....zo zie je maar. De vorige keer was ik na 6 maanden zwanger maar dit keer gaat het dus langer duren. Soms denk ik ook dat ik er deze keer veel meer mee bezig ben. Misschien ook wel door deze site. Je hebt onwijs veel steun aan elkaar en ziet dat het ook bij anere stellen niet altijd meteen lukt. Maar ja,... door deze site ben je er wel elke dag mee bezig. Dus een beetje dubbel gevoel over. Maar toch maar weer positief blijven en op naar de volgende ronde. De aanhouder wint zullen we maar zeggen. Iedereeen alvast een fijne jaarwisseling en nu kan ik tenminste wel even lekker gaan borrelen! (27-29-28-29-25-29)
hoi Bebie, Wat jammer! Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent! Dat had ik elke keer wel! bij mij duurde het vanaf januari (gestopt met de pil) tot begin september ongeveer (toen ben ik bevrucht geraakt). Ik had het ook hoor dat ik door deze site er heel erg mee bezig was! maar aan de andere kant werd ik natuurlijk ook heel erg gesteunt door de meiden! daar ben ik ze heel dankbaar voor! Wat ook heel fijn was! omdat de mensen om me heen zeiden je moet er niet te veel aan denken anders lukt het niet! nOU.. IK DACHT ER ELKE DAG AAN HOOR MAAR BEN TOCH EEN KEER ZWANGER GEWORDEN! (ik ben eigenlijk zeg maar zelfs 2x zwanger geworden ik heb ook nog een miskraam gehad in mei). JA.. DE AANHOUDER WINT! ja een FIJNE JAARWISSELING! EN DAT AL JULLIE WENSEN MOGEN UITKOMEN! (ik denk dat ik jullie wensen al weet in iedergeval 1). x kelly
ja.. dat is een goeie lydia Een vruchtbaar jaar! De dag gaat best langzaam! ik ben 0.00 aan het aftellen! Waar gaan jullie oud en nieuw vieren? (als jullie dit nog lezen natuurlijk). anders word het waar hebben jullie oud en nieuw gevierd? SUCCES meiden! x kelly
Iedereen een hele fijne avond gewenst en veilig na het vuurwerk 2010 in. Ik hoop dat 2010 een heel mooi jaar wordt voor iedereen en dat ieder krijgt wat hij begeert! Tot volgend jaar! PS. Kelly, mijn familie komt bij mij, dus ik ben flink aan de poets enzo! haha.
hee , heb net heel t huis gepoets , en daarna opgedoft en ga zo naar mn vrienden gaan we eten daar ( gourmetten ) en daarna rond n uur of 00.30 ga k naar huis en komt mn beste vriendinnetje met mij de nacht vieren hihi gewoon gezlllie hapje/drankje/tv/ wii'en enz... xxx
hee meiden ! hoe was jullie oud op nieuw ?? mijne was gezelli , lekker BBQ'ed ! en daarna hebben we met de mannen party&co gedaan hahaahha ! hun spelen nooit! spelletjes dus je kunt je voorstellen dat t een lachwekkende bedoeling was met t tekenen/uitbeelden/verboden woord/lip lezen enz.. hihi ! daarna heb ik ze om 1.00 naar t stappen gebracht en zelf nara huis gegaan ( volgend jaar maar weer als fer erbij is ) en toen is er n vriendin gekomen lekker gechilled en daarna is ze blijven pitten kelly je bent al bijna op de helft !!!! :O ! snel man !! haha althans weet nog goed dat je vertelde dat je zwanger bent en pina ! je zit alweer bijna bij je ei ! bebie weer van je ongi af ?? kun je weer fris aan t nieuwe ronde beginnen xxx lydia!!
Hey hoi ! Oud en nieuw was gezellig. Familie was bij ons thuis lekkere hapjes gemaakt, gelachen en samen met mijn vriend flink wat vuurwerk afgestoken. Mijn neefje moest even ontdooien maar daarna wilde hij zelfs naar buiten en sterretjes vast houden (en knalerwtjes gooien! haha 2 jaar!) Ja Lydia, ei-periode komt er weer aan. Hopelijk. want ik heb afgelopen dagen al raar gevoel in onderbuik, beetje gespannen. ben bang dat deze maand weer een ei-loze wordt..denk ik. Hoop het niet. Vandaag hardloopwedstrijdje gedaan. In tegenstelling tot vorige maanden, toch maar weer opgepakt. Het doet er toch niet toe, ik bedoel..volgens mij beinvloed het het zwanger worden toch niet..haha. heb trouwens een prachttijd neergezet. Zo die heb ik in mijn pocket Kelly ja op de helft. ik kan me ook al de dag van gisteren herinneren dat je zei zwanger te zijn. Zo vlug gaat het dus. Oja, weer woning bezichtigd. Weer zo'n mooie. Nu bezig of iemand ons app. wil kopen. Volgende week horen we het.. SPANNEND! Fijne avond! x Pina
hee pina leuk weer iets bezocht.. hopen dat jullie app. dan snel verkocht word en volgens mij maakt dat ook niet uit hoor t sporten ! tuurlijk als je zwanger bent word t na loop van tijd n andere verhaal maar nu moet je gewoon doen wat je normaal ook doet goed bezig ! ik kan morge na 2 'rust' weken ook weer volop sporten !! ( er waren geen groepslessen in de vakantie.. ) hoop voor je dat er n GEWELDIG EI ! tevoorschijn mag komen deze ronde ! x
Hey meiden! ja..ja.. Bijna op de helft Het word nu echt spannund.. Ik zag altyd al op tegen de bevalling en die komt nu wat dichterbij @Lydia Gelukkig heb je ondanks dat fer er niet was toch een leuke oud en nieuw gehad.. IK heb oud en nieuw gevierd met me schoonmoeder en de tante en oom van me vriend en me moeder.. We hadden filipijns gegeten! @ Leuk dat je oud en nieuw hebt gevierd met je familie! Dat word straks weer flink klussen he.. Hopelijk krijg je inderdaad weer een ei het zou kut zijn als het niet zo zou zijn! Je bent goed bezig met sporten het kan volgens mij ook geen kwaad hoor dat sporten! Het zou mooi zijn als jullie het huis krijgen! x
ow ja.. nog 3 dagen en dan weten we of we een jongen of een meisje krijgen.. spannund! We leven er al zo lang naar toe! x
Op zich kan ik het tegen jullie wel zeggen.. als jullie het leuk vinden! Maar voor de familie willen we het geheim houden (maar ik denk niet dat ik het voor me kan houden). Ik had het nog niet tegen jullie gezegd hoor Het is echt spannund.. Ik denk een meisje en me vriend een jongen. X
hey meiden! Jullie zijn sprakeloos Ik heb wel wat te zeggen Ik had gelijk we krijgen een meisje! leuk he? Ik kan nu eindelijk roze kleertjes kopen Hoe gaat het met jullie? ben wel benieuwd xkelly
hee kelly !! super leuk !! ik had je reactie niet gezien ... raar :S .. ( de 1e ) maar goed kei leuk man een meisje ! roze roze roze hihi xxx
ja.. een moeder heeft toch wel vaak gelijk! Ik weet niet of je bellyjean1976 kent maar zij is precies op dezelfde dag als mij uitgerekend en zij zei 'ik denk dat ik een jongen krijg' en ze heeft gelijk ook nog! En me zus had het ook goed ze had als eerst een jongen en daarna een meisje en bij allebei had ze het goed! JA.. LEKKER VEEL ROZE ROZE ROZE! de babykamer word ook roze roze roze! x kelly
hihi snap ik ! ik doe dat ook echt wel of roze of blauw ! niet zo eentonig wel grappig ja dat je gevoelens zo kunnen kloppen ! kei leuk voor je meis !! !!
Gefeliciteerd! leuk hoor dat je het nu weet! super. Vindt je vriend het toch ook leuk he? ondanks dat hij geen gelijk kreeg? xx Pina - die -haar -ei -weer- kwijt - is..
hallo iedereen sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen maar was nogal druk met van alles en nog wat et ging hier thuis ook niet zo goed dus tja .. nouja me vriend en ik hebbe ons in december ingeschreven voor eigen huisje dus nu maar beetje afwachten en heb net me ongi weer achter de rug dus voor de rest gaat hier alles wel goed hoor. @ kelly leuk joh een meisje ik zelf wil heel graag een jongetje maarja maakt ook niet zoveel uit wat het is zolang het gezond is vindt ik (A)